saako olla 2 yhtiössä tapaturmavakuutus,minulle tarjottiin tapaturmavakuutusta ja en huomannut sanoa,että minulla on jo AIG vakuutus,pitääkö toinen sanoa irti?kiitos
kysyisin
2
206
Vastaukset
- vaan korvaus yhdeltä
Vakuutus saa olla vaikka kaikissa yhtiöissä - korvausta maksetaan kuitenkin vain YHDESTÄ yhtiöstä (tämän yhtiöt selvittävät korvausta haettaessa vahinkorekisterin avulla) - mutta miksi olis vakuutus useammassa, maksat turhasta.
- RM06
Hoitokulut korvataan vain kertaalleen, mutta jos jää pysyvää haittaa, siitä saa korvauksen joka yhtiöstä. AIG:n vakuutus saattaa lisäksi olla ns. kertakorvausvakuutus (luunmurtumavakuutus, vakavan sairauden vakuutus tms.) eli siitä korvataan vamman laadusta riippuen tietty summa, mutta ei hoitokuluja.
Joten viisainta olisi tarkistaa vakuutusehdoista missä määrin ko. vakuutukset ovat päällekkäisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248