Paskamaisia suojauksia!

#@#

On olemassa jo ainakin 2 peliä, joissa on joku vitun DRM-suojaus joka ei salli pelaamista ilman, että internetyhteys on koko ajan päällä! Pelit ovat Assassins Creed 2 ja Silent Hunter 5. Yrittäkää kaikki pelien ystävät tehdä kaikkenne, että nämä ''piratismin aiheuttamat'' paskasuojaukset saadaan cräkättyä/poistettua ja voimme pelata ilman internettiä! En voi hyväksyä tällaista vapauden rajoittamista, vaikka siinä mitenkä säästäisi rahaa. Pelit kun kräkätään joka tapauksessa jossain vaiheessa ja kaikki mahdolliset suojaukset saadaan kierrettyä. Toivotaan parasta...

7

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3TXL94k6rg

      Ei niitä ole pakko ostaa. On muitakin pelejä olemassa.

      • Asialla on kaksi puolta. :D Perjaatteessa jos suojaus on palvelin puolella ei sitä pysty enää mitenkään kiertämään, ellei hakkeroidu palvelimelle :D

        Kaikki keinot on sallittuja sodassa ja piratismissa. ah mikä lause.
        Se on totta että tuosta kyllä kärsii osa käyttäjistä joilla ei ole/ei viitsi kytkeä nettiä.


      • yy
        sfinski80 kirjoitti:

        Asialla on kaksi puolta. :D Perjaatteessa jos suojaus on palvelin puolella ei sitä pysty enää mitenkään kiertämään, ellei hakkeroidu palvelimelle :D

        Kaikki keinot on sallittuja sodassa ja piratismissa. ah mikä lause.
        Se on totta että tuosta kyllä kärsii osa käyttäjistä joilla ei ole/ei viitsi kytkeä nettiä.

        Ja taas viirukset winukoissa leviää...


      • hsfdsh
        yy kirjoitti:

        Ja taas viirukset winukoissa leviää...

        Poistu tasohyppelemään siitä.


      • aaabeeeceee1230
        hsfdsh kirjoitti:

        Poistu tasohyppelemään siitä.

        Tosiaan, ainahan niitä uusia "Ohittamattomia" suojauksia peleihin ja elokuviin pistetään.

        Kuitenkin, esim. tuo Silent Hunter 5 ainakin on kräkätty SKIDROW:n toimesta ja piraattiversio toimii 100% varmasti, kun sceneen ei toimimattomia relluja sais julkasta.

        Mahdottoman ongelman edessä peliteollisuus toimii. Uudet kopiosuojaukset ovat UUSIA HAASTEITA näille warez-scene-ryhmille. He kilpailevat siitä kuka kräkkää pelit ja softat ensin ja kerää respektit relluista.

        Eikä näitä gruuppeja ole mitenkään helppoa ratsata...

        Maksava asiakashan näistä kopiosuojauksista kärsii :/
        Onneksi en ite harrasta pelaamista, enkä kylläkään tollaseen DRM-p*skaan rahojani ikinä laittais :D


      • 564573564747547
        aaabeeeceee1230 kirjoitti:

        Tosiaan, ainahan niitä uusia "Ohittamattomia" suojauksia peleihin ja elokuviin pistetään.

        Kuitenkin, esim. tuo Silent Hunter 5 ainakin on kräkätty SKIDROW:n toimesta ja piraattiversio toimii 100% varmasti, kun sceneen ei toimimattomia relluja sais julkasta.

        Mahdottoman ongelman edessä peliteollisuus toimii. Uudet kopiosuojaukset ovat UUSIA HAASTEITA näille warez-scene-ryhmille. He kilpailevat siitä kuka kräkkää pelit ja softat ensin ja kerää respektit relluista.

        Eikä näitä gruuppeja ole mitenkään helppoa ratsata...

        Maksava asiakashan näistä kopiosuojauksista kärsii :/
        Onneksi en ite harrasta pelaamista, enkä kylläkään tollaseen DRM-p*skaan rahojani ikinä laittais :D

        Skidrow on ollut taas vauhdissa...


    • peli, ei

      kannata ainakaan ostaa koska on ihan betavaiheessa. Xp:llä hankala saada toimimaan ja seiskalla maksimi välähtelyt putkessa 60mhz, vituttaa että ostin vaikka ei se nettiyhteys haittaa ku on kone aina kiinni mut on varmaan joku perkeleen beta jonka testauksesta joutuu maksamaan täyden hinnan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe