eli päivitin modeemin, koska soneran 24/1 liittymä toimi vain n.1-3mb nopeudella.No, kun modeemi ilmotti, että päivitys onnistu, niin siihen jumiutui myös modeemi. Lähtee käyntiin, mutta "SYS" valo ei syty, enkä pääse takaisin modeemin "sisälle" muuttamaan asetuksia. Onko mitään enää tehtävissä?
Mikäs olisi hyvä adsl/wlan modeemi, joka toimi myös soneran 24/1 liittymän kanssa....
Telewell 510 v3 + päivitys epäonnistui
4
1057
Vastaukset
- lisääväongelmalline
resert-nappikaan ei toimi.
- 16+11
reset nappia pitää painaa hetken aikaa kun modeemi on päällä.... siis todellakin jonkin aikaa...
- didyyyyy
16+11 kirjoitti:
reset nappia pitää painaa hetken aikaa kun modeemi on päällä.... siis todellakin jonkin aikaa...
ei toimivaikka kuinka pitkään painaa, eli taitaa olla pask***
- samavika oli mulla
didyyyyy kirjoitti:
ei toimivaikka kuinka pitkään painaa, eli taitaa olla pask***
Telewellin asennus ja päivitys tulee tehdä ADSL piuhan kanssa lisöksi joudut muokkaan asetuksia todennäköisesti sen jälkeen kun uusi firmware on asennettu koksa uskoisin että sun modeemi on samnalai alustavasti uudella firmwarella wpa salattu ... katso telewellin sivuilta ohjeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818