Nolottaa

suudelmankiemuroissa

Eli aina kun suutelemme (kiihkeästi) poikaystäväni kanssa kostun aivan totaalisesti. Seksiä emme ole harrastaneet, joten hän ei ei ole tätä huomannut. Olen kuullut että monista miehistä se on todella kiihottavaa, kun nainen kostuu, mutta minua se nolottaa.
Monesti olen pitänyt pikkuhousuissa kuukautissuojaa, ettei ihan lakanatkin kastuis, en halua että hän luulee, että olen pissannut housuun :D

Olisiko vinkkejä, kostumatta en voi olla mutta että miten olisin kastelematta lakanoita ja housuja. Vai annanko mennä vaan ja näytän miehelle että todella nautin hänestä?

Hän on aika kokematon, joten en halua pelottaa häntä, kun kostun

14

5691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttu tilanne

      On upeaa, kun nainen reagoi voimakkaasti poikaystävän hellyydenosoituksiin. Ei siis kannata ujostella, vaan rohkeasti kertoa miten paljon hänestä välität. Uskon, että poikaystäväsi suorastaan innostuu sinun halukkuudestasi :D

    • todellakaan

      ole hyvä juttu että nainen kostuu noin voimakkaasti jo pelkästä suutelusta. Mitä on odotettavissa siinä vaiheessa kun tosi toimiin mennään? Liika kosteus on miehen näkökulmasta vain ja ainoastaan huono asia, sehän on sama juttu jugurttipurkkia naisi. Sussa on jotain tosi pahasti vialla, kun noin reagoit.

      • edellistä..

        Jotain vikaa on naisessa jos noin käy LÄÄKÄRIIN MARS. Ehkä siellä osaavat auttaa!


      • vikaa muka
        edellistä.. kirjoitti:

        Jotain vikaa on naisessa jos noin käy LÄÄKÄRIIN MARS. Ehkä siellä osaavat auttaa!

        naisessa silloin on?? Piruuttaan vai tyhmyyttäänkö nämä kommentoijat ovat vastauksensa laittaneet, veikkaan jälkimmäistä.
        Naisessa ei todellakaan ole mitään vikaa silloin, kun suudellessa kostuu, suuteleminen on nuorelle tytölle äärimmäisen eroottinen kokemus.


    • kosteus.

      Anna mennä vaan, kostuminen suudellessa on luonnollista. Miehesi pitää siitä, että saa sinut kostumaan.

      • on naisen

        kommentti asiaan, eikö vaan? Mistä sinä tiedät mitä mies todella ajattelee? Ne Niagaran putoukset vaginassa ei todellakaan ole mikään miellyttävä yllätys, tietäisit sen, jos todella olisit mies.


      • kosteus.
        on naisen kirjoitti:

        kommentti asiaan, eikö vaan? Mistä sinä tiedät mitä mies todella ajattelee? Ne Niagaran putoukset vaginassa ei todellakaan ole mikään miellyttävä yllätys, tietäisit sen, jos todella olisit mies.

        Olen kyllä mies, eikä eteeni ole vielä koskaan tullut naista, joka olisi ollut liian märkä. Sopivan märkä kylläkin. Joten aloittaja, anna mennä vaan.


    • danone;)

      KUULOSTAA!!! itse olen mies ja mitä märempi, sen parempi!
      Ainoastaan kerran on muija ollut niin märkä että on oikeaasti valunut aivan "hirveästi"...:)

      Ja se on niiiiin kiihottavaa, ja monet kaverini ovat samaa mieltä, ehkä kolme neljästä...?

      Ja jos joku vertaa naisen kostumista jogurttipurkin naimiseen, voi vain arvailla että mitä tälläiset kommentoijat naivat kun "osaavat" tuollaiseen verrata....

    • kirsimarjatta

      Olen itse nainen, ja kostun myös suutelusta. Se on jotenkin niin intiimiä ja mun mielestä esileikkiäkin, että odotan vatsa kihelmöiden ja kostuneena milloin mieheni kädet jaa kieli aloittavat työnsä :) myös mieheni kiihottuu suutelemisesta.
      toki sillä suudellaanko oikein kunnolla sulle ja onko kileileikit mukana on eroa sille, onko suukko "vain" aamusuukko ennen töihin lähtöä tai töistä tullessa. silloin en niin paljoa kiihotu, mutta oikein suutelemisesta kylläkin :)

      Jos miehesi rakastaa ja välittää sinusta, häntä tuskin asia häiritsee. Olet ihan normaali nainen ja anna naiseutesi näkyä :)
      Hyvää (ja kosteaa) kevättä ;)

    • ei kestä kauaa

      Minä kostuin ekan poikakaverin kanssa kun oltiin vielä neitsyitä. Ja rintojen koskettelu oli ihan taivaallista! Harmi vaan että sitten kun alkaa harrastaa seksiä niin tarttee järeempiä kiihokkeita - ei ole enää niin herkkä, iho tottuu. :(

    • mielenkiitoista vaan

      Tykkäätkö kun sinua suudellaan niin että suu on apposen auki vai tykkäätkö että kielellä ns. lipotaan suuta?

    • Henna.

      ja paljon kostun minäkin kun pääsen suutelemaan. oon märkänä jo miehen lähellä ollessa vaikka mitään ihmeenpää ei tapahtuskaan? kiinnostava mies vaan saa kihelmöintiä aikaan.
      Miehet tosiaan tykkää kun nainen on märkä mutta mua runsas kostuminen häiritsee kun aina pitää olla suojaus kunnossa kun miehen kanssa oleilee ja pussailee muuten on pikkuhousut ja päällihousut märkänä, mut onneks nuo pikkuhousunsuojat on keksitty muuten oikeesti nolottas aika paljon...

      seksiä harrastaessa märkyys ei ainakaan vähene lakanat menee vaihtoon joka kerran jälkeen...

    • khyl vaa

      anna mennä kyllä kai se sinun poikaystävä kans kiihottuu ja luulee et sie et kiihotu.... mut kannatee kokeilla ja puhua asiasta hänen kanssa.

      • moiseoonminä!

        Kyllä mä ainakin kostun hirmu helposti ja se on ihan normaalia! Kyllähän miehilläkin seisoo suudellessa ja vähä muutenkin.. miksei nainen saisi reagoida myös. Ajatteletko itse pahalla, jos miehellä seisoo? Tuskin. Miksi mies siis ajattelisi sun kiihottumisesta pahalla..? Ihan varmana vaan kiihottaa miestäkin lisää huomata tollanen tai mua ainakin kiihottaa, kun miehellä seisoo. ;P


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe