Pelotanko miehet?

Epätietoinen Oulusta

Olen ihan suht kivan näköinen nainen. En missi, mutta liikunnallinen ja terveen näköinen.
Huolehdin ulkonäöstäni ja harrastan liikuntaa (myös alapään lihaksilla).
Ongelmani on se, että kaikki miehet paria-kolmea lukuunottamatta ovat olleet jonkin asteisesti erektiohäiriöisiä ainakin jossakin vaiheessa. Toinen ongelma on se, että lähes kaikki ovat olleet pikakiväärejä.
En pilkkaa asiasta, vaan yritän olla neutraali ja totean jotakin tyyliin "No, onhan tässä kai aikaa harjoitella vaikka myöhemminkin..?"
Joskus asia on korjaantunut, mutta usein ei.

Olen tutkitusti keskitasoa älykkäämpi. En leuhki nyt tällä asialla, mutta arvelen että jotenkin pelotan miehiä.
Yritän olla kiva, sirkeä ja huumorintajuinen. Minuun rakastutaan usein ja kaikki menee hyvin juuri niin kauan, kuin päästään sänkyyn.
Sitten vaan käy se, mikä aina. Se mies lerpahtaa ja ihan oikeasti olen hienotunteinen ja ihan mukava miehelle. Usein se uusi "herääminen" tulee äkkiä, mutta sitten taas kun pitäisi alkaa tositoimiin, niin taas lerppuu...

En tiedä teenkö oikein, mutta en ikinä teeskentele sängyssä. Tämä ei tarkoita sitä että olisin kylmä ja ilkeä tms.
Näytän herkästi kiihottumiseni ja negatiiviset asiat jätän joko sanomatta tai sanon hyvin varovaisesti ja loukkaamatta. Mutta en vain näyttele.

Toinen asia..minä en osaa "kaupata" itseäni. Käytän kyllä nättejä alusvaatteita, mutta en osaa keikistellä esim. korkokengissä ja korsetissa.
Minulla olisi tosi vaivautunut olo, jos vaikka jollekin sohvaperunalle yrittäisin keikistellä ja teeskennellä.
Se korsetti ja hepenet menisi vielä, jos miehelläkin olisi vaikka smokki ja taustalla soisi argentiinalainen tango, mutta en vain osaa olla joku "kotihuora" jollekin tavalliselle lökäpöksylle..

Pari miestä, ketkä ovat minulle pärjänneet sängyssä ovat olleet aika menestyneitä ja ihan valtavan latautuneita eroottisesti. Ja heistä on aistinut sen, että he haluavat minut ihan sellaisena kuin olen.
Noiden kahden kanssa seksi on ollut sitä, että saatan purra ja kynsiä tajuamatta sitä itse.

Useimilla taas lerpahtaa heti, kun alan osoittaa kissapedon oireita..
Pelkääkö miehet naisia, jotka eivät ole tai leiki heikkoa ja tyhmää? Jotenkin tuntuu, että saisi kestävämpää seksiä jos olisi ihan bimbo ja blondi. Kikattaisi vain ja hokisi koko ajan "oooh oooh ou jee" vaikka ei yhtään kiinnostaisi..

30

1535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuyrhteg

Hmm... Paljonko niitä miehiä on ollut? Tuli vaan mieleen, että jos miehellä ei ole erektiota satunnaisen naisen kanssa, niin hänellä voi olla erektiohäiriö, tai sit ei, mut jos sul on ollut vaikkapa 100 miestä, joista vain muutamalla on pelittänyt, niin ehkäpä syy ei ole miehissä....

• Epätietoinen Oulusta

tässä haetaan että onko se vika minussa ja esim. pelottavuudessani.
        Näköjään täältä on toivotonta kysyä mitään, kun ihmiset eivät käsitä mitä kysytään...

• tuyrhteg
        Epätietoinen Oulusta kirjoitti:

tässä haetaan että onko se vika minussa ja esim. pelottavuudessani.
        Näköjään täältä on toivotonta kysyä mitään, kun ihmiset eivät käsitä mitä kysytään...

Käsitin kyllä mitä tarkoitit, mut koska kirjoituksestasi sai hieman itserakkaan kuvan, halusin herätellä ajattelemaan, että jos vaikka et olekaan miesten mielestä ihan niin viehättävä kuin oletat.

• Ainako yksin

Ihan samaa asiaa olen miettinyt omalta kohdaltani. Tilanne on ollut mulla aika samanlainen kuin sullakin ja olen tullut siihen tulokseen, että se kyllä vaikuttaa miehiin. Ainakin sellaisiin miehiin, joiden itsetunto ei ole paras mahdollinen. Jos nainen on henkisesti vahva ja fiksu ja vielä seksuaalisesti aktiivinen, voi se vaikuttaa miehen suorituksiin sängyssä.

Mulla on näitä kokemuksia useampia, eivätkä ne ole mitään yhdenyön hoitoja. Vaan kyse on ollut jopa pidemmästä suhteesta jossa miehelle tulee oman kertomansa mukaan suorituspaineita. Mies ahdistuu ja pelkää, ettei pystykään oikein ja kunnolla naista tyydyttämään. Mulla ainakin kävi näin viimeisessä suhteessa ja loppuaikoina seksistä ei edes tullut mitään kun miestä ei enää kiinnostanut.

• Epätietoinen Oulusta

Ihanaa kun joku tajuaa, miltä se tuntuu, kun miehet "kutistuvat" ympärillä.
        Mulla kans on ollut näitä suhteita jonkin verran. Sekä yhden yön, että pidempiä.
        Poislukien nuo kaksi em. miestä, seksi on ollut keskinkertaista tai surkeaa.

Näissä kahdessa miehessä (ja parissa melko kelvollisessa) on ollut se erikoinen piirre, että he ovat olleet todella pitkiä miehiä.
        Ja nuo "kaksi ylitse muiden" ovat olleet lisäksi menestyviä ja selkeästi älykkäitä.
        He olivat johtavassa asemassa ja jotenkin sain käsityksen että heillä oli aivan valtavan tarkka "tutka" ihmisten suhteen. Minun ei koskaan tarvinut vääntää rautalangasta mitään, vaan nuo miehet lukivat minua kuin avointa kirjaa.. He aistivat minusta heti muutoksen ja toimivat sen mukaan.

Keskiverto mies menee ihan lukkoon, jos nainen ei koko ajan (teeskentele) voihki kiihkeänä ja hoe että voi kun tekee ihanaa..ooh..
        Nuo kaksi reksiteröivät aina tarkasti asiat joista kuumenen tai jäähdyn. Eikä minun koskaan tarvinut liiotella mitään.

Itsekin rekiteröin seksikumppanieni lihasten liikkeet ja tahdottomat eleet. Tuntuukin aika kamalalta olla sängyssä sellaisen miehen kanssa, jota pitää koko ajan neuvoa ja opastaa samoista asioista, joka ei yhtään seuraa mitä oikeasti tapahtuu.

Nykyään elelen ilman seksiä, koska en jaksa loputonta "koeajamista" sen soveliaan löytämiseksi.
        Olen jo tavallaan luovuttanut. Tuntuu että kaikki sopivat ja hyvällä itsetunnolla varustetut miehet ovat jo menneet kaupaksi.

• UGLI MUGUL

Mulla kans on ollut näitä suhteita jonkin verran. Sekä yhden yön, että pidempiä.

Näissä kahdessa miehessä (ja parissa melko kelvollisessa) on ollut se erikoinen piirre, että he ovat olleet todella pitkiä miehiä.
        Ja nuo "kaksi ylitse muiden" ovat olleet lisäksi menestyviä ja selkeästi älykkäitä.
        He olivat johtavassa asemassa ja jotenkin sain käsityksen että heillä oli aivan valtavan tarkka "tutka" ihmisten suhteen. Minun ei koskaan tarvinut vääntää rautalangasta mitään, vaan nuo miehet lukivat minua kuin avointa kirjaa.. He aistivat minusta heti muutoksen ja toimivat sen mukaan.

Keskiverto mies menee ihan lukkoon, jos nainen ei koko ajan (teeskentele) voihki kiihkeänä ja hoe että voi kun tekee ihanaa..ooh..
        Nuo kaksi reksiteröivät aina tarkasti asiat joista kuumenen tai jäähdyn. Eikä minun koskaan tarvinut liiotella mitään.

Itsekin rekiteröin seksikumppanieni lihasten liikkeet ja tahdottomat eleet. Tuntuukin aika kamalalta olla sängyssä sellaisen miehen kanssa, jota pitää koko ajan neuvoa ja opastaa samoista asioista, joka ei yhtään seuraa mitä oikeasti tapahtuu.

Nykyään elelen ilman seksiä, koska en jaksa loputonta "koeajamista" sen soveliaan löytämiseksi.
        Olen jo tavallaan luovuttanut. Tuntuu että kaikki sopivat ja hyvällä itsetunnolla varustetut miehet ovat jo menneet kaupaksi.

hyvä provo taas

• Et Oulusta
        UGLI MUGUL kirjoitti:

hyvä provo taas

Miehet vissiin oikeasti pelkää naisia, jotka ovat vahvoja ja älykkäitä.
        En minä keksi muutakaan syytä, kun kuitenkin niitä ihastujia on tuossa.
        Yhdenkin kanssa aloin seukkamaan ja olin itsekin tosi ihastunut. Mutta eihän sillä sitten seissyt sitäkään vähää kun se huomasi, että minun teki mieli.
        Sitten se alkoi pian lakkoilla sillai salamyhkäisesti välttelemällä asiaa. Kun asiasta ei voinut edes puhua asiallisesti, niin pistin tekosyyn varjolla poikki, kun muutenkaan ei ollut ihan kohdallaan kaikki.

Eihän se seksi ole kaikki kaikessa, mutta täytyy olla todella mukava kaveri ja kaikinpuolin muuten ihanaa, jos ollaan ilman seksiä ja seurustellaan vakituisesti.

Se on ikävä tosi asia, mutta mulle ei oikein riitä joku hieromasauva tai suuseksi, jos seurustelen. Kyllä pitäisi olla välillä..edes välillä ihan kunnon panokin.

Arvasin, että tästä taas joku mies vetää herneen nenään.
        Enemmän kaipaisin rakentavaa miesnäkökulmaa asiaan.

• mika
        Et Oulusta kirjoitti:

Yhdenkin kanssa aloin seukkamaan ja olin itsekin tosi ihastunut. Mutta eihän sillä sitten seissyt sitäkään vähää kun se huomasi, että minun teki mieli.
        Sitten se alkoi pian lakkoilla sillai salamyhkäisesti välttelemällä asiaa. Kun asiasta ei voinut edes puhua asiallisesti, niin pistin tekosyyn varjolla poikki, kun muutenkaan ei ollut ihan kohdallaan kaikki.

Eihän se seksi ole kaikki kaikessa, mutta täytyy olla todella mukava kaveri ja kaikinpuolin muuten ihanaa, jos ollaan ilman seksiä ja seurustellaan vakituisesti.

Se on ikävä tosi asia, mutta mulle ei oikein riitä joku hieromasauva tai suuseksi, jos seurustelen. Kyllä pitäisi olla välillä..edes välillä ihan kunnon panokin.

tupakoimaton mies...
        Itse en ole ikinä polttanut eikä varmasti lerpahda välillä.. ja kestään pitkään

Mies tre

• Et Oulusta
        Et Oulusta kirjoitti:

siis miesnäkökulmaa niin, että kertoisitte mahdollisen syyn miksi kaunis ja älykäs nainen törmää aina niihin lerppuihin.
        On itselläkin paljon psyykkaamista siinä ettei ala tuntemaan itseään joksikin rumiluksesksi.
        Kyllä se naistakin satuttaa aikalailla jos aina on vaan niitä lerppuja tarjolla.

Kaikki menee just niin kauan hyvin, kuin hymyillään kahvilan pöydässä tai flirttaillaan jossakin kadulla. Sitten se hurmaava ja itsevarma mies muuttuu jostakin syystä hiireksi, kun päästään sänkyyn.
        Ei auta mikään. Jos on kiihkeä, niin ne säikähtää. Jos on hillitty, niin ne säikähtää...

• Et Oulusta
        mika kirjoitti:

tupakoimaton mies...
        Itse en ole ikinä polttanut eikä varmasti lerpahda välillä.. ja kestään pitkään

Mies tre

ei auta aina.
        On ollut tupakoivaa ja tupakoimatonta. Myös savuttomissa on lerppuja, mutta kylläkin vähemmän kuin tupakoivissa...

• syväluotain

Järkyttävän monilla ihmisillä ei ole alkeellisintakaan ihmistuntemusta ja ovat muutenkin aivan helvetin karkeita vailla minkäänlaista halua kehittyä. Suurin osa toljottaa silmät kuolleena päässä seisoen ja toistavat rutiinejaan, eivätkä ollenkaan huomioi ympärillä olevien ihmisten sisäistä tilaa, vaikka se olisi niin helppo aistia. Osa ihmisistä on minusta suorastaan kammottavia zombeja.

• ... tätä puolta?

Kommentoin minäkin vaikka en ole mies. Eronnut nelikymppinen hyvin kuvailemasi kaltainen nainen. Älykäs, kauniisti ja fiksusti pukeutuva. Ja pidän seksistä :D Olen tällä palstalla nyt koska olen ensimmäistä kertaa siinä tilanteessa että uudella miehelläni ei aluksi seisonut (asia on jo hoidossa kuitenkin :)).

Oletko miettinyt sitä että pokaat vääränlaisia miehiä? Kyse saattaa olla siitä että tietämättäsi olemuksesi on sellainen että se ei tavallaan "sovi yhteen" siihen naiseen joka sitten löytyy sängystä. Saatat vetää puoleesi miehiä jotka olettavat sinun olevan kiltti ja herkkä ja sitten kun oletkin jotain muuta sängyssä niin heillä menee pasmat sekaisin. Kun noita miehiäkin on niin erilaisia, toiset haluavat herkkää seksiä, eivät kaikki halua välttämättä panna kovaa (ne panomiehet liikkuvät näillä palstoilla, vähemmän varmaan ne hellät miehet).

Minun pistää kovin korvaani kaksi asiaa viestissäsi. Toinen on tuo että "saisin kestävämpää seksiä jos olisin tyhmä ja kikattava bimbo" ja toinen on se että sanot että "ei tarvitse näytellä sängyssä". Oletkohan kuitenkaan ihan sinut seksuaalisuutesi kanssa? Oletko kovin nuori?

Ei sängyssä mitään bimboa tarvitse esittää jotta miehellä seisoo. Ei myöskään näytellä. Sängyssä pitää päästää irti, olla estoton. Jos se tarkoittaa sitä että kiljuu ja huutaa "ou jee mikä ihana muna" niin siitä vaan :D

Ja kyllä minä ainakin olen saanut kunnon panot myös ihan silloinkin vaikka on lähdetty lämmittelemään sunnuntai-aamuna flanellipyjamassa. Kaukana siitä on hepeneet ja korkokengät (nekin on kyllä kivoja joskus pitää mutta en minä mitään keikistele??))

Mitäs jos uskaltautuisit vähän mukavuusalueesi ulkopuolelle ja kokeilisit toisenlaisia miehiä kuin mitä normaalisti pokaat?

• Et Oulusta

..metsään menit ja pahasti. En ole nuori ja omasta mielestäni olen hyvin sujut seksuaalisuuteni kanssa. Tiedän mistä tykkään ja mistä en. Ja uskalla myös kieltäytyä asioista, joista en pidä. Ja uskallan ehdottaa sellaista jota haluan kokeilla.

Olen kokeillut myös hyvin eri tyyppisiä miehiä viime vuosina.
        Oikeastaan en osaa muuta sanoa kuin että älykkäät ja pitkät ovat olleet niitä, jotka ovat minun kanssa pärjänneet.
        En tiedä tuleeko omaan alitajuiseen käytökseen joku pieni muutos, jota ei itse huomaa ja se puolestaan rohkaisee miestä vai ovatko pitkät miehet vain itsevarmempia...

Sanoin hiukan korostetusti tuon "hepenet", mutta valitettavan moni mies olettaa että naiset huolehtivat ulkonäöstään vain sen takia että haluavat miellyttää miehiä.
        Tiedän mistä puhun. Olen ollut hyvin paljon töissä eri miesporukoissa ja kyllä siellä heti kommentoidaan ja luokitellaan ohikulkeva nainen ulkonöän perusteella.
        Tottakai minäkin pukeudun sopiviin tilanteisiin ihan naisellisesti ja olen hyvin tyylitajuinen. En tee sitä sen takia että kerjäisin aplodeja miehiltä.
        Oikeastaan täällä "maalla" on ärsyttävääkin jos on laittautunut johonkin tilaisuuteen ja menee vaikka bensa-asemalle tankkaamaan, niin ne kylän lökäpöksyt siellä toljaavat vakipöydästään...

Olen oikeastaan jo menettänyt kiinnostuksenikin miehiin, koska en usko löytäväni mieleistäni kovin pian.
        Minä uskon, että ajatukseni puskevat pintaan sen verran, että vaikka koetan olla huumorintajuinen ja sirkeä jne. niin asenteeni näkyy ja pelottaa monia miehiä.

• Mies Oulusta
        Et Oulusta kirjoitti:

..metsään menit ja pahasti. En ole nuori ja omasta mielestäni olen hyvin sujut seksuaalisuuteni kanssa. Tiedän mistä tykkään ja mistä en. Ja uskalla myös kieltäytyä asioista, joista en pidä. Ja uskallan ehdottaa sellaista jota haluan kokeilla.

Oikeastaan en osaa muuta sanoa kuin että älykkäät ja pitkät ovat olleet niitä, jotka ovat minun kanssa pärjänneet.
        En tiedä tuleeko omaan alitajuiseen käytökseen joku pieni muutos, jota ei itse huomaa ja se puolestaan rohkaisee miestä vai ovatko pitkät miehet vain itsevarmempia...

Sanoin hiukan korostetusti tuon "hepenet", mutta valitettavan moni mies olettaa että naiset huolehtivat ulkonäöstään vain sen takia että haluavat miellyttää miehiä.
        Tiedän mistä puhun. Olen ollut hyvin paljon töissä eri miesporukoissa ja kyllä siellä heti kommentoidaan ja luokitellaan ohikulkeva nainen ulkonöän perusteella.
        Tottakai minäkin pukeudun sopiviin tilanteisiin ihan naisellisesti ja olen hyvin tyylitajuinen. En tee sitä sen takia että kerjäisin aplodeja miehiltä.
        Oikeastaan täällä "maalla" on ärsyttävääkin jos on laittautunut johonkin tilaisuuteen ja menee vaikka bensa-asemalle tankkaamaan, niin ne kylän lökäpöksyt siellä toljaavat vakipöydästään...

Olen oikeastaan jo menettänyt kiinnostuksenikin miehiin, koska en usko löytäväni mieleistäni kovin pian.
        Minä uskon, että ajatukseni puskevat pintaan sen verran, että vaikka koetan olla huumorintajuinen ja sirkeä jne. niin asenteeni näkyy ja pelottaa monia miehiä.

"Oikeastaan en osaa muuta sanoa kuin että älykkäät ja pitkät ovat olleet niitä, jotka ovat minun kanssa pärjänneet."

Nyt rupeaa pikkuisen ihmetyttämään, miksi lähdet jonkun muun kuin pitkän ja älykkään kanssa. Jos sinä kerran tiedät, mikälaisen miehen kanssa homma toimii, niin miksi lähdet muunlaisen kanssa. Tuhlaat vaan molempien aikaa. Sinun pitää lähteä tasoisesi miehen kanssa.

Itse en kyllä jatka juttua, jos paljastuu, ettei toinen ole makuuni tai tiedän, ettei homma tule toimimaan. Enkä rupea edes juttelemaan, jos sen näkee jo päälle.

• Ghosthunter
        Mies Oulusta kirjoitti:

"Oikeastaan en osaa muuta sanoa kuin että älykkäät ja pitkät ovat olleet niitä, jotka ovat minun kanssa pärjänneet."

Nyt rupeaa pikkuisen ihmetyttämään, miksi lähdet jonkun muun kuin pitkän ja älykkään kanssa. Jos sinä kerran tiedät, mikälaisen miehen kanssa homma toimii, niin miksi lähdet muunlaisen kanssa. Tuhlaat vaan molempien aikaa. Sinun pitää lähteä tasoisesi miehen kanssa.

Itse en kyllä jatka juttua, jos paljastuu, ettei toinen ole makuuni tai tiedän, ettei homma tule toimimaan. Enkä rupea edes juttelemaan, jos sen näkee jo päälle.

Minä taas, liikunnallinen, raitis vaan ei raivo-, tupakoimaton ja tutkitusti keskitasoa älykkäämpi mies (jos sellaista nyt kannattaa edes määritellä) ja myös "kykenevä", en löydä ET:n kaltaisia naisia. En ole varsinaisesti mikään "komistus", mutta raameja löytyy. Naisia kyllä saisin, mutta näiden ns. tavallisten sisarten kanssa seurustelu ei jaksa iskeä kipinää. Todellisuus ja odotukset eivät kohtaa puolin eikä toisin. Seuraukset voitte sitten arvata...

Että harmittaako? Tuntuu siltä, että kaikki ne joista voisin todella olla kiinnostunut ovat joko varattuja tai roikkuvat jonkun helppoheikin hännässä kiinni. En enää edes oikein tiedä, mistä pitäisi etsiä. Ouluunko tästä pitäisi lähteä...

• ... jatkaa.
        Et Oulusta kirjoitti:

Hei taas!

Ok, olet siis vanhempi. (Arvioin ensimmäisen viestin perusteella että olet noin 25 vuotias?)

Sinua nyt varmaan suututtaa kun kommentoin että edelleenkään et kirjoituksiesi perusteella ole minun mielestäni sinut seksuaalisuutesi kanssa. En tarkoita tätä pahalla, sanon sen vain miltä minusta tuntuu. Täällä netissä kun voi anonyymisti sanoa kipeitäkin asioita. En tarkoita että olisin välttämättä oikeassa mutta sellainen olo minulle vahvasti tulee.

Sinua ärsyttää jos miehet katsovat bensa-asemalla perääsi. Minkä ihmeen takia ärsyttää? Jos olet nainen ja kaunis sellainen niin eikö se ole vain positiivista? Etkö pysty nauttimaan siitä? Etkö itse katsele komeita miehiä (kyllä minä ainakin katselen :))? Jotenkin tulee sellainen olo kaikesta kirjoittelustasi että haluaisit olla enemmän naisellisella tapaa nainen ja oletkin sitä luultavasti ulkoisesti, mutta et kestä sitä mitä siitä seuraa. Mitäpä jos vähän löysentäisit pipoa ja seuraavalla kerralla vaikka heiluttaisit niille bensa-aseman ukoille? Ei siihen kuole... Kokeile! Ota pilke silmäkulmaan.

Ja miksi sitten pokaat muita miehiä kuin niitä "älykkäistä ja pitkiä"? Joku muukin tuossa kommentoi samaa. Jos kerran jo etukäteen aavistat että ei sytytä? Jotenkin myös tuo älykkyyden mainostaminen ja sen alleviivaaminen ei kuulosta siltä että kaikki olisi kohdallaan... Miksi siitä pitää erikseen mainita? Harvempi meistä varmaan hakee kumppanikseen "tyhmää" ihmistä, kyllä toista osapuolta pitää älykkäänä pitää jotta voi ajatella katselevansa kauemminkin kuin yhden yön.

Jotainhan sinä teet väärin jos vain parilla kumppanilla on seissyt kunnolla. Minä olen nelikymppinen ja ollut elämäni aikana sängyssä runsaan kahdenkymmenen miehen kanssa ja vain yhdellä on lerpahtanut (joka sekin sittemmin on hoitunut, onneksi kun on herkkumies :)).

Edelleen, tarkoitukseni ei ole loukata sinua. Minusta on hyvä että kirjoitat tänne. Sinulla on vain joku lukko jota et itse tiedosta mutta jonka aukaisemiseen ei ole muuta keinoa kuin käsitellä asia. Onneksi et ole mennyt naimisiin (siis näin olen käsittänyt) kenenkään "puolikkaan" kanssa, olisit nyt luultavasti vieläkin onnettomampi.

Mietihän asioita. Ja johan tuolla alempana joku tarjosi seuraa :D

• ET Oulusta
        Ghosthunter kirjoitti:

Minä taas, liikunnallinen, raitis vaan ei raivo-, tupakoimaton ja tutkitusti keskitasoa älykkäämpi mies (jos sellaista nyt kannattaa edes määritellä) ja myös "kykenevä", en löydä ET:n kaltaisia naisia. En ole varsinaisesti mikään "komistus", mutta raameja löytyy. Naisia kyllä saisin, mutta näiden ns. tavallisten sisarten kanssa seurustelu ei jaksa iskeä kipinää. Todellisuus ja odotukset eivät kohtaa puolin eikä toisin. Seuraukset voitte sitten arvata...

Että harmittaako? Tuntuu siltä, että kaikki ne joista voisin todella olla kiinnostunut ovat joko varattuja tai roikkuvat jonkun helppoheikin hännässä kiinni. En enää edes oikein tiedä, mistä pitäisi etsiä. Ouluunko tästä pitäisi lähteä...

En toki minäkään halunnut korostaa älypuolta liikaa. Jokainen on se mitä on ja omaa ihmisarvon.
        Ja minulla on kavereita ihan kaikista mahdollisista ryhmistä.
        Jotenkin se vaan on niin että ystäviltään, tuttaviltaan ja esim naapureiltaan sietää hidasjärkisyyttä ja suoranaista "tyhmyyttäkin", mutta sen seksikumppanin pitäisi olla virkeä ja ihan teräväpäinen.
        Ja kun itse olen aika "cool" isoissakin tapahtumissa, niin en oikein syty jostakin toljailevasta lökäpöksystä.

Jotenkin minulla se seksi alkaa siitä, että mies ruokkii myös mieltäni. Tarjoaa pientä kisailua ja älyllistä virikettä.
        Se vaan menee niin että tyhmä ja heikko mies ei inspiroi erotiikkaan. Liekö evoluutiojuttujakin osittain?
        Tästä taas vaikka kuinka moni vetää herneen nenään tajuamatta asian ydintä.
        Taas alkaa vaikka mikä neroilu, kun ainoa mitä haluaisin olisi rakentava miesnäkökulma.
        Siis miesnäkökulma asiaan niiltä MIEHILTÄ joilla on EREKTIOVAIKEUKSIA.

Tuleeko älykkään ja voimakkaan naisen seurassa epävarma olo?
        Tuleeko suorituspaine, jos nainen ottaa ohjat käsiinsä aktin aikana?

• ET Oulusta
        ET Oulusta kirjoitti:

En toki minäkään halunnut korostaa älypuolta liikaa. Jokainen on se mitä on ja omaa ihmisarvon.
        Jotenkin se vaan on niin että ystäviltään, tuttaviltaan ja esim naapureiltaan sietää hidasjärkisyyttä ja suoranaista "tyhmyyttäkin", mutta sen seksikumppanin pitäisi olla virkeä ja ihan teräväpäinen.
        Ja kun itse olen aika "cool" isoissakin tapahtumissa, niin en oikein syty jostakin toljailevasta lökäpöksystä.

Jotenkin minulla se seksi alkaa siitä, että mies ruokkii myös mieltäni. Tarjoaa pientä kisailua ja älyllistä virikettä.
        Se vaan menee niin että tyhmä ja heikko mies ei inspiroi erotiikkaan. Liekö evoluutiojuttujakin osittain?
        Taas alkaa vaikka mikä neroilu, kun ainoa mitä haluaisin olisi rakentava miesnäkökulma.

unohtui äsken.. helpotti kuulla tuo turhautuminen ja kipinän puute.
        Että miehet kärsivät "sähkön puutteesta"...

Se on kaiketi aika monimutkainen juttu.
        Muutakin kuin äly, ulkonäkö jne. Itselläni se menee niin että miehen tapa liikkua ja tehdä asioita on myös tärkeä.

Vaikuttahan sekin kai jotakin seksuaaliseen innostukseen että onko nainen joku lyllertävä persjalka ja mies joku jäntevä motogrossaaja tai sitten nainen joku falmenco-tanssija ja mies joku löntystelevä lökäpöksy..
        Kyllä siinä sovittelemista on ainakin, jos luonteet ei käy yksiin.

• rajakylän reiska
        ... jatkaa. kirjoitti:

Hei taas!

Ok, olet siis vanhempi. (Arvioin ensimmäisen viestin perusteella että olet noin 25 vuotias?)

Sinua nyt varmaan suututtaa kun kommentoin että edelleenkään et kirjoituksiesi perusteella ole minun mielestäni sinut seksuaalisuutesi kanssa. En tarkoita tätä pahalla, sanon sen vain miltä minusta tuntuu. Täällä netissä kun voi anonyymisti sanoa kipeitäkin asioita. En tarkoita että olisin välttämättä oikeassa mutta sellainen olo minulle vahvasti tulee.

Sinua ärsyttää jos miehet katsovat bensa-asemalla perääsi. Minkä ihmeen takia ärsyttää? Jos olet nainen ja kaunis sellainen niin eikö se ole vain positiivista? Etkö pysty nauttimaan siitä? Etkö itse katsele komeita miehiä (kyllä minä ainakin katselen :))? Jotenkin tulee sellainen olo kaikesta kirjoittelustasi että haluaisit olla enemmän naisellisella tapaa nainen ja oletkin sitä luultavasti ulkoisesti, mutta et kestä sitä mitä siitä seuraa. Mitäpä jos vähän löysentäisit pipoa ja seuraavalla kerralla vaikka heiluttaisit niille bensa-aseman ukoille? Ei siihen kuole... Kokeile! Ota pilke silmäkulmaan.

Ja miksi sitten pokaat muita miehiä kuin niitä "älykkäistä ja pitkiä"? Joku muukin tuossa kommentoi samaa. Jos kerran jo etukäteen aavistat että ei sytytä? Jotenkin myös tuo älykkyyden mainostaminen ja sen alleviivaaminen ei kuulosta siltä että kaikki olisi kohdallaan... Miksi siitä pitää erikseen mainita? Harvempi meistä varmaan hakee kumppanikseen "tyhmää" ihmistä, kyllä toista osapuolta pitää älykkäänä pitää jotta voi ajatella katselevansa kauemminkin kuin yhden yön.

Jotainhan sinä teet väärin jos vain parilla kumppanilla on seissyt kunnolla. Minä olen nelikymppinen ja ollut elämäni aikana sängyssä runsaan kahdenkymmenen miehen kanssa ja vain yhdellä on lerpahtanut (joka sekin sittemmin on hoitunut, onneksi kun on herkkumies :)).

Edelleen, tarkoitukseni ei ole loukata sinua. Minusta on hyvä että kirjoitat tänne. Sinulla on vain joku lukko jota et itse tiedosta mutta jonka aukaisemiseen ei ole muuta keinoa kuin käsitellä asia. Onneksi et ole mennyt naimisiin (siis näin olen käsittänyt) kenenkään "puolikkaan" kanssa, olisit nyt luultavasti vieläkin onnettomampi.

Mun mielestä aloittajalla ei ole vikaa omassa seksuaalisuudessaan. Minäkuvasta en ole niin varma, mut se ei ole nyt olennaista. Tuntuu, et hän on vaan yksinkertaisesti niin vahva persoona, et se saa miehet pelkäämään ja se ilmenee lerppuna. Kokemuksesta voin sanoa, et jos luodaan paineita etukäteen niin seksiin tulee ongelmia. Ei välttämättä lerpahtamisena, mut mies "jäätyy", kun pitäs toimia. Paineen luomisella tarkoitan tässä tapauksessa sitä, et mies omassa päässään luo sen paineen. Ja jos nainen on vahva luonne ja mies heikko, niin ei siinä paljoa auta yrittää olla kiva, sirkeä ja huumorintajuinen yms. Kerron esimerkin.

Nuorena miehenä tapasin ravintolassa itseäni kuus vuotta vanhemman naisen. Mun itseluottamus ei ollut vielä kovin hyvä. Tämä nainen oli mielestäni hyvin vahva ja älykäs. Ei niinkään "lukuviisas" vaan tunteellinen, aito ja rehellinen ihminen. Älykkyys on aika abstrakti käsite, näin niinku huomautuksena. Luonne oli äärimmäisen vahva ja ymmärtäväinen. Ravintolassa vaihdettiin numeroita ja alettiin pitämään yhteyttä. Mä jotenkin vaistosin, et nyt olen tekemisissä hieman "järeämmän kalibeerin" naisen kanssa ja pieni orastava pelko alkoi hiipimään puseroon. Pelko voimistui sitä myötä, ku tulevan viikonlopun ensitreffit lähestyi. Peruin ensimmäiset treffit. Seuraavat treffit oli sitten myöhemmin ja niihin jopa lähdin. Samana yönä mentiin sitte hänen asunnolle ja mulla oli aivan valtava paniikki päällä. Nainen huomasi mun paniikin ja sanoi, et ole vaan ihan rauhassa, ei tarvi jännittää, koska hän ymmärtää. Vaikka sanoi ymmärtävänsä mun jännityksen niin se ei auttanut yhtään mitään. Ja kuten varmaan arvata saattaa niin panemisesta ei ens alkuun tullut yhtään mitään. Kikkelini suorastaan pakeni paikalta. Seuraavana aamuna nainen otti ohjat täysin ja sitten hommat onnistui. Thanks god!

Summa summarum. Vaistosin olevani häneen verrattuna heikompi, joten se aiheutti hitonmoiset suorituspaineet. Olin kyllä seksiä harrastanut paljonkin, mut kuten aiemmin sanoin niin nyt oli todella vahva ihminen vastassa. Nyt aikuisena miehenä itseluottamus on sillä tasolla, et vastaavaa ei ole tapahtunut.

Mietityttää hieman se, et miten aloittajan miehet ovat epäonnistuneet, vaikka ohjat ovat olleet naisella?? Ja sillä miehen pitudella ja menestymisellä ei ole merkitystä. Voin vannoa, et jos tulee HYVÄLLÄ itseluottamuksella varustettu 160 senttinen lökäpöksy vastaan, niin seksi onnistuu!

• ET Oulusta
        rajakylän reiska kirjoitti:

Mun mielestä aloittajalla ei ole vikaa omassa seksuaalisuudessaan. Minäkuvasta en ole niin varma, mut se ei ole nyt olennaista. Tuntuu, et hän on vaan yksinkertaisesti niin vahva persoona, et se saa miehet pelkäämään ja se ilmenee lerppuna. Kokemuksesta voin sanoa, et jos luodaan paineita etukäteen niin seksiin tulee ongelmia. Ei välttämättä lerpahtamisena, mut mies "jäätyy", kun pitäs toimia. Paineen luomisella tarkoitan tässä tapauksessa sitä, et mies omassa päässään luo sen paineen. Ja jos nainen on vahva luonne ja mies heikko, niin ei siinä paljoa auta yrittää olla kiva, sirkeä ja huumorintajuinen yms. Kerron esimerkin.

Nuorena miehenä tapasin ravintolassa itseäni kuus vuotta vanhemman naisen. Mun itseluottamus ei ollut vielä kovin hyvä. Tämä nainen oli mielestäni hyvin vahva ja älykäs. Ei niinkään "lukuviisas" vaan tunteellinen, aito ja rehellinen ihminen. Älykkyys on aika abstrakti käsite, näin niinku huomautuksena. Luonne oli äärimmäisen vahva ja ymmärtäväinen. Ravintolassa vaihdettiin numeroita ja alettiin pitämään yhteyttä. Mä jotenkin vaistosin, et nyt olen tekemisissä hieman "järeämmän kalibeerin" naisen kanssa ja pieni orastava pelko alkoi hiipimään puseroon. Pelko voimistui sitä myötä, ku tulevan viikonlopun ensitreffit lähestyi. Peruin ensimmäiset treffit. Seuraavat treffit oli sitten myöhemmin ja niihin jopa lähdin. Samana yönä mentiin sitte hänen asunnolle ja mulla oli aivan valtava paniikki päällä. Nainen huomasi mun paniikin ja sanoi, et ole vaan ihan rauhassa, ei tarvi jännittää, koska hän ymmärtää. Vaikka sanoi ymmärtävänsä mun jännityksen niin se ei auttanut yhtään mitään. Ja kuten varmaan arvata saattaa niin panemisesta ei ens alkuun tullut yhtään mitään. Kikkelini suorastaan pakeni paikalta. Seuraavana aamuna nainen otti ohjat täysin ja sitten hommat onnistui. Thanks god!

Summa summarum. Vaistosin olevani häneen verrattuna heikompi, joten se aiheutti hitonmoiset suorituspaineet. Olin kyllä seksiä harrastanut paljonkin, mut kuten aiemmin sanoin niin nyt oli todella vahva ihminen vastassa. Nyt aikuisena miehenä itseluottamus on sillä tasolla, et vastaavaa ei ole tapahtunut.

Mietityttää hieman se, et miten aloittajan miehet ovat epäonnistuneet, vaikka ohjat ovat olleet naisella?? Ja sillä miehen pitudella ja menestymisellä ei ole merkitystä. Voin vannoa, et jos tulee HYVÄLLÄ itseluottamuksella varustettu 160 senttinen lökäpöksy vastaan, niin seksi onnistuu!

Kiitos hyvästä kirjoituksestasi.

Tässä kuitenkin ihan ekaksi ote kirjoituksestani (siitä sinunkin mainitsemasta pituusasiasta), josta kirjoitin aiemmin.
        ***En tiedä tuleeko omaan alitajuiseen käytökseen joku pieni muutos, jota ei itse huomaa ja se puolestaan rohkaisee miestä vai ovatko pitkät miehet vain itsevarmempia...***
        Minä pohdin itse asiaa, en esitä asiaa faktana.
        Opetelkaa -ihmiset- lukemaan huolellisemmin ennekuin alatte kommentoimaan.

Tuo ohjien ottaminen on niinkuin kuvaan aiemmassa kirjoituksessani;
        ***" "Usein se uusi "herääminen" tulee äkkiä, mutta sitten taas kun pitäisi alkaa tositoimiin, niin taas lerppuu...**'
        Ilmaisin asian epätarkasti. Siis pystyn kyllä hyväilemään miehelle erektion, mutta se ei kestä jalkoväliin asti.
        Ei sitä loputonta ja tuloksetonta runkkamista tai suihinottoa kukaan jaksa loputtomasti ilman kyrpiintymistä. Valitettavasti.

En ole tällä kirjoiteuksella halunnut lannistaa ketään, vaan oppia ja ymmärtää asioita.
        Kyllä minä ainakin uskon, että osa miehistä kärsii nykyajan maailmasta, jossa naiset oavt usein "kovempia jätkiä" kuin miehet. En ihmettele yhtään erektio-ongelmia.

Itseäni en voi muuttaa tyhmemmäksi ja avuttomammaksi, mutta yritän etsiä työkaluja miten toimia.

• ET Oulusta
        rajakylän reiska kirjoitti:

Unohtui sanoa. Kiitos tuosta alla olevasta kohdasta.
        "Paineen luomisella tarkoitan tässä tapauksessa sitä, et mies omassa päässään luo sen paineen. Ja jos nainen on vahva luonne ja mies heikko, niin ei siinä paljoa auta yrittää olla kiva, sirkeä ja huumorintajuinen yms.."

Tuo vaikutelma minullekin on tullut. Sirkeyden ja iloisuuden lisäksi pyrin aina jotenkin sopivassa kohdassa kertomaan jo ennakkoon miehelle, että laukean vasta sitten kun tunnen seksikaverini paremmin.
        Jotenkin ohimennen mainitsen etten saa orgasmia helposti. Vaikka oikeasti saankin (jos on tuttu kaveri ja erektio toimii keskeytyksettä).
        Itseasiassa noiden kahden em. miehen kanssa olin pomminvarma. Osaltaan varmaan senkin takia, kun seksiin uskalsi heittäytyä, kun tiesi että kumppani hoitaa homman loppuun asti.

Tieto siitä että mies voi ihan itse sössiä erektionsa helpottaa minua. Sitä kuitenkin hakee usein vikaa itsestäänkin ja miettii, mikä on vikana...
        Minä olen sellainen viileä ja cool ja minulla on joku näkymätön "Olen mahdoton sinulle"-kyltti otsassa.

• ET Oulusta
        ... jatkaa. kirjoitti:

Hei taas!

"Etkö pysty nauttimaan siitä? Etkö itse katsele komeita miehiä (kyllä minä ainakin katselen :))? Jotenkin tulee sellainen olo kaikesta kirjoittelustasi että haluaisit olla enemmän naisellisella tapaa nainen ja oletkin sitä luultavasti ulkoisesti, mutta et kestä sitä mitä siitä seuraa. Mitäpä jos vähän löysentäisit pipoa ja seuraavalla kerralla vaikka heiluttaisit niille bensa-aseman ukoille? Ei siihen kuole... Kokeile! Ota pilke silmäkulmaan."

-Pystyn nauttimaan ulkonäöstäni ja ihailusta. Mikään ei ole niin ihanaa kuin yleisö joka huutaa ja taputtaa esityksen jälkeen.
        -Katselen kyllä komeita miehiä ja isken jopa silmää. Mutta en ikinä töllötä ihmisiä suu auki ja ala porukalla arvostella ohikulkijoiden ulkonäköä. Sellainen ei ole sivistynyttä käytöstä.
        -En katso piponi olevan kovin kireä ihan jo kirjavan ystäväjoukkoni ja aikuisen taiteilija-tyttärenikään vuoksi. Minun ei tulisi mieleenkään vilkuttaa kaikille minua toljottaville ääliöille. Minä en ole mikään silmäniskijä ja vilkuttelija tyyppi. En kerjää ihailua kadulla, kun saan sitä työssänikin. Kadulla haluan kulkea rauhassa poislukien ystäväni ja paremmat tutut.

• Ghosthunter
        ET Oulusta kirjoitti:

"Etkö pysty nauttimaan siitä? Etkö itse katsele komeita miehiä (kyllä minä ainakin katselen :))? Jotenkin tulee sellainen olo kaikesta kirjoittelustasi että haluaisit olla enemmän naisellisella tapaa nainen ja oletkin sitä luultavasti ulkoisesti, mutta et kestä sitä mitä siitä seuraa. Mitäpä jos vähän löysentäisit pipoa ja seuraavalla kerralla vaikka heiluttaisit niille bensa-aseman ukoille? Ei siihen kuole... Kokeile! Ota pilke silmäkulmaan."

-Pystyn nauttimaan ulkonäöstäni ja ihailusta. Mikään ei ole niin ihanaa kuin yleisö joka huutaa ja taputtaa esityksen jälkeen.
        -Katselen kyllä komeita miehiä ja isken jopa silmää. Mutta en ikinä töllötä ihmisiä suu auki ja ala porukalla arvostella ohikulkijoiden ulkonäköä. Sellainen ei ole sivistynyttä käytöstä.
        -En katso piponi olevan kovin kireä ihan jo kirjavan ystäväjoukkoni ja aikuisen taiteilija-tyttärenikään vuoksi. Minun ei tulisi mieleenkään vilkuttaa kaikille minua toljottaville ääliöille. Minä en ole mikään silmäniskijä ja vilkuttelija tyyppi. En kerjää ihailua kadulla, kun saan sitä työssänikin. Kadulla haluan kulkea rauhassa poislukien ystäväni ja paremmat tutut.

Ainakin minulla seksi toimii niin päin, että housuissa alkaa tapahtua vasta kun yläpään kemiat synkkaavat, tietysti sillä reunaehdolla, että vastapuoli on ulkonäöltään minua viehättävä. Tästä syystä en osaa mitenkään heittäytyä yhden yön juttuihin. Pitää tuntea ja ymmärtää toista ensin. (taidan olla pahuksen idealistinen). No, ehkä se tajunnan räjäyttäjä joskus kohdataan.

Nuo sinun epäonniset kaverisi ovat liikkeellä hyvin todennäköisesti toisista lähtökohdista. Ulkonäkö kiihottaa ja saadakin tarttis. Mutta kun alkaa selvitä että tässä joudutaan tositoimeen niin iskee epävarmuus ja riittämättömyyden tunne. Ja sitten ei kyllä enää seiso muu kuin järki.

• mies38v
        ET Oulusta kirjoitti:

Pyysit tuossa aiemmin kommentteja miehiltä, joilla on ollut erektio-ongelmia, joten niistä jonkin verran kärsineenä kirjoitan oman mielipiteeni. Mielestäni aloittaja ja sinä lähestytte ongelmaa väärältä kantilta, kun kyselette, aiheuttavatko naisen kauneus, älykkyys tai seksuaalinen aktiivisuus miehillä lerpahtamista.

Varmasti jollakin näin voi käydä, mutta uskoakseni useimmilla ei. Otaksun, että hyvin monilla niistä, joilla erektiohäiriö on psyykkinen, taustalla on jotakin samanlaista kuin itselläni, eli perfektionistinen luonne, jonka vuoksi liki kaiken pitää olla täydellistä, niin seksinkin, ja se aiheuttaa suorituspaineita.

Itselläni tämä vaiva on tullut esiin aina uuden suhteen alussa, jolloin haluaa miellyttää toista kaikin mahdollisin tavoin, myös antamalla upeaa seksiä. Kumppanin ulkonäöllä ei ainakaan minun kohdallani ole ollut mitään vaikutusta asiaan. Älykkyydellä ehkä siinä mielessä, että lukeudun itsekin niihin huomattavasti keskivertoa älykkäämpiin ja kumppaniltanikin edellytän vähintäänkin jonkinasteista älykkyyttä ja sivistyneisyyttä, muuten ei edes tee mieli sänkyhommiin ryhtyä.

• mies38v
        ET Oulusta kirjoitti:

Heh, siis aloittaja olitkin sinä, ois pitänyt lukea nicit paremmin ;)

• ..Et Oulusta.

Minkäköhänlainen ihminen sinä olet ihan luonnossa?

Täällä kuvailet itseäsi älykkääksi, että saat ihailua ja sinulla on kavereita "kaikista ryhmistä". Sanot että et ole ilkeä... Sitten kuitenkin haukut seuraavassa lauseessa meidät tavalliset miehet. Ja jos joku kommentoi kirjoituksiasi niin arvostelet sen niin että vastaaja ei ole lukenut tekstiäsi kunnolla (kuule kuka täällä nyt pääsisi täysin perille siitä mitä tarkoitat, jos netissä vaan puhutaan ja tietoa tulee tipoittain).

Jos minä olisin kanssasi sängyssä ja tietäisin minkälaisia ajatuksia pääsi sisällä liikkuu niin varmaan lerpahtaisi minullakin. Eihän sitä yksinkertaisesti voi olla samalla aaltopituudella tuollaisen naisen kanssa.

Mutta me emme koskaan takuulla eksy samaan sänkyyn. Luojan kiitos. Molemmin puolin.

• Gogenud

Vika on siinä, että oot liian aktiivinen. Kissapeto on mainosmiesten juttuja ja se tyyli ei käy sänkyyn.
      Nainen on se osapuoli joka "antautuu" olematta kuitenkaan liian passiivinen. Kuollutta ei pidä leikkiä.
      Teeskentely on kanssa paha juttu. Se tulee ilmi. Orgasmia on vaikeesti teeskennellä aidon oloisesti.

• Dordoks

Vastaus=Oulu. Olet itse ja miehet syyttömiä olosuhteiden uhreja. Kirjoituksesi (ja muutaman muun vahvan kissapedon kynsineen) kyllä toi esille suuren surun ja onnettomuuden, jonka joudut kohtaamaan. Saatte elää vaan todellisen tyydytyksen puutteessa nauttien vain omasta erinomaisuudestanne- no kaikkea ei voi saada.

• ou jee"

—no eipä ole edes käynyt mielessä

—ei tule, mutta kartan kaikkia friikkejä ja dominoita, tykkään vain aidoista naisista jotka ei esitä älykästä tms.

Pelkääkö miehet naisia, jotka eivät ole tai leiki heikkoa ja tyhmää?
      —no ei todellakaan, mutta älykkäänä tms esiintyvät yleensä peittelee heikkoa itsetuntoaan eikä pysty antautumaan.

Onko vika …
      —minulle se "vika" on aina ollut haju/tuoksu ja/tai naisen käytös

Usein teeskentelemätön ääntely on minulle kuin kohtelias kiitos (hienoa palautetta)

• miekkonen oulusta

Kuules et oulusta, huomaatko että tulit tänne kysymään neuvoja, ja heti kun niitä sinulle tarjotaan niin olet kaikkea vastaan? ihmiset yrittävät auttaa, ja jos kuulet jotain negatiivista alat heti sotimaan. veikkaan että pönkität itsetuntoasi aika paljon korostamalla piirteitäsi ja tuomalla niitä jatkuvasti esille. minä-kuva saattaa olla hieman hukassa.. ja leuhka tai itsekäs nainen on todellinen turn-off!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2773
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2655
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2601
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2561
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      99
      2118
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2022
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1876
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      36
      1855
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1695
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      17
      1558
    Aihe