Suomi riskeeraa

Koroljov

Suomi alkaa riskeeraamaan liikaa. On hyvin vakava juttu kun Suomi karkottaa venäläisen 82 vuotiaan vanhan naisen. Se on vastoin kaikkia sopimuksia ja se on Suomelle vaarallinen. Venäjällä on lakien mukaan oikeus tarvittaessa jyrkkiinkin toimenpiteisiin tällaista naapuria kohtaan!

21

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös YYA-sopimuksen voimassaolon aikoihin ollut ulkopoliittisesti idänsuhteiden kannalta erittäin turmiollista pitää loikkarit? Niin tai näin, aina väärin päin ja Koroljov taitaa olla russofobi, joka haluaa vetää venäläiset lokaan esiintymällä muka venäläismyönteisenä tai jopa venäläisenä. Ei auta, natsi, lävitsesi on nähty! : D

• Grigoori

mutta ei huolta - babuska palaa pian - Stubb neuvottelee jo viisumivapaudesta Venäjän kanssa. Kohta Suomen asukasmäärä ja talous lähtee hurjaan nousuun...

• Koroljov

Olen ollut muutaman päivän poissa kiireiden takia ja kappas kappas, tuon avaajan provon on joku onneton sillä välin väsännyt, ja ihme kyllä moni on alentunutu vastaamaan. Minä en kirjoita noista aiheista joista ketjun avaaja puhuu, nehän kuuluvat Bäckmanin toimenkuvaan. Minun käsityksiäni, tyyliäni ja kiinnostuksen aiheitani ei noin vain jäljitellä, mielenkiintoista olisi nähdä jonkun sitä oikeasti yrittävän.

• hulluja puhu
        Koroljov kirjoitti:

Olen ollut muutaman päivän poissa kiireiden takia ja kappas kappas, tuon avaajan provon on joku onneton sillä välin väsännyt, ja ihme kyllä moni on alentunutu vastaamaan. Minä en kirjoita noista aiheista joista ketjun avaaja puhuu, nehän kuuluvat Bäckmanin toimenkuvaan. Minun käsityksiäni, tyyliäni ja kiinnostuksen aiheitani ei noin vain jäljitellä, mielenkiintoista olisi nähdä jonkun sitä oikeasti yrittävän.

Vai on sinulla ja Bäckmanilla eri toimenkuva? Kyllä te ladotte aivan yksi yhteen samaa neuvostopropagandaa ja pyritte kylvämään vihaa Suomen ja Viron sekä Venäjän välille.

Mikä mahtaa tavoite ollakin, niin Suomessa se ei onnistu. Venäjällä kyllä on kaikki mahdollista ja näyttää, että siellä Suomen ja Viron mustamaalaus menee perille. Siinähän teillä valehtelijoilla on työmaata.Kannatta muistaa, että myös oikeita tietoja kulkee molempiin suuntiin.

• äläs uhoo

Eikös se nainen karkoiteta Venäjälle venäläisten omasta pyynnöstä? ahhaha on juu. NATO on tuolla Norjassa valmiina odottamassa. Nyt on toinen tilanne kuin vuonna 1939.

• Lukumies.

Tämä viesti tuskin on oikean Koroljovin. Olen seurannut hänen toimintaansa. Hän osaa kirjoittaa alkaa-verbin rektion oikein...

Mitä karkotettaviin mummoihin tulee: jos lapset ovat täällä eikä mummo tule lainkaan omillaan toimeen, on epäeettistä ja epäinhimillistä karkottaa.

Saihan täällä kuitenkin olla rikollinen, jonka ex-tyttöystävä tarvitsi poliisivartion päästäkseen oman äitinsä hautajaisiin - ja lopulta pääsi hengestään kolmen kollegansa kanssa tavallisen työvuoron aikana Espoossa.

• Just ajoo

Iso tai pieni venakko, ihan sama. Ryssiä ne on joka tapauksessa. Pienestä kasvaa isona...

Ei muuta kuin Mainilaan vaan jäjestelemään provokaatiota. Sanokaa vielä että Suomi-pojilla onkin todella kauas kantavat vermeet. Aivan kuten oli 1939 vuonnakin!

• oikeuttanut

Koroljovin uhkailemaan Suomea? Suomi toimii juuri lakien ja sopimusten mukaan. Toisin on Venäjä.

• BING.G15

siis venäläisen palauttaminen venäjälle on niin paha juttu, että venäjä ryhtyy jyrkkiin toimenpiteisiin???

Varsinaista kommari logiikkaa!!

• Suomi maksaa kaiken

Mummo on yli 80, hänen elättämisensä maksaa. Joten olisi parempi että Suomi hoitaisi hänet. Samalla tavallahan Venäjä jätti Baltian maihin suuren vähemmistön elätettäväksi.
        Avioparien lapsien huoltajuusriidoissa Venäjä on ottanut kovan linjan. En tiedä logiikkaa.

• Suomi karkottaa, mutta silti huolehtii tästä rouvasta.
      UM on tehnyt sopimuksen karkotetun ihmisen huolehtimisesta Venäjällä.

Ei tätä ihmistä jätetä yksin.

• Vakaaa Vanhaaa

Mikä riski siinä on, että Suomi karkottaa ihmisen jolla ei ole oleskeluoikeutta maassa ????

• Ei pitäisi uhkailla

Tässä talvella oli suomalais-venäläisen pariskunna lapsiriita. Suomalainen isä haki lapsensa Venäjältä vastoin vaimonsa tai exvaimon, lupaa. Tällöin Venäjän lehdistö nosti metelin. Kirjoitettiin että FSB tulee ja hoitaa palautuksen. Tällaisia ihmisten välisiä sotkuja pitäisi hoitaa asiallisesti, kansainvälisten sopimusten mukaan. Mutta Venäjällä ollaan alemmuuskompleksisia, heitä raukkoja koko maailma vainoaa, suomalaisetkin. Siksi heti ollaan uhkaamassa voimatoimenpiteillä. Hyvä etteivät uhanneet puna-armeijan väliintulolla.

• Vakaaa Vanhaaa
        Ei pitäisi uhkailla kirjoitti:

Tässä talvella oli suomalais-venäläisen pariskunna lapsiriita. Suomalainen isä haki lapsensa Venäjältä vastoin vaimonsa tai exvaimon, lupaa. Tällöin Venäjän lehdistö nosti metelin. Kirjoitettiin että FSB tulee ja hoitaa palautuksen. Tällaisia ihmisten välisiä sotkuja pitäisi hoitaa asiallisesti, kansainvälisten sopimusten mukaan. Mutta Venäjällä ollaan alemmuuskompleksisia, heitä raukkoja koko maailma vainoaa, suomalaisetkin. Siksi heti ollaan uhkaamassa voimatoimenpiteillä. Hyvä etteivät uhanneet puna-armeijan väliintulolla.

Totta, Venäläisten pitäisi ensiksi allekirjoittaa kansainvälinen lapsikaappaussopimus ja seuraavaksi alkaa myös sitä noudattaa, siellä on selvät kriteerit miten asiat ja kiistat ratkaistaan.

• Rateki

Suomi puolsi kaasuputkea ja ajaa viisumivapautta. Kyllä siinä on jo muutaman maatuskan hintaa.

• aiheella on

hsitoriapalstalla? Häh?

• Rateki
        aiheella on kirjoitti:

hsitoriapalstalla? Häh?

historiasta.

• Mitä tekoa
        Rateki kirjoitti:

historiasta.

sillä on käynnissä olevan luovutusprosessin kanssa. Se on oikeusasia.

• Soronov

se on niin väärin!

• voi voi sentään

sitten sieltä vaadittiin palauttamaan takaisin Suomeen päässeet sikäläiset.Lasienko värit vaihtuneet?Vaiko takinkääntöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2181
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      958
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe