nainen miehen mielestä ja entäs mies naisen mielestä?
Millainen on täydellinen
45
462
Vastaukset
- kednah
Hiukan ystävällinen miehelle
- Nightclubwomen
"vieraanvarainen""? Mitä se sana tarkoittaa kun kerran jokin ulkomaalainen mies kysyi multa kun tuli vastaan yökerhossa että "oletko vieraanvarainen"? Mä vastasin etten ole. Oliko tyly vastaus ulkomaalaiselle?:))
- vieraat ensin
Nightclubwomen kirjoitti:
"vieraanvarainen""? Mitä se sana tarkoittaa kun kerran jokin ulkomaalainen mies kysyi multa kun tuli vastaan yökerhossa että "oletko vieraanvarainen"? Mä vastasin etten ole. Oliko tyly vastaus ulkomaalaiselle?:))
Saatoit tahattomasti loukata ulkomaalaisen machon herkkää hipiää, koska meidät suomalaisethan, siis naiset, on opetettu laittamaan ulkomaalaisten edut etusijalle. Suomimies taas ei olisi pahastunut, koska on niin tottunut suomimattamien pakkeihein.
- na-inen
puutteineen juuri Se Oikea minulle. Mies, jonka aivot natsaavat omiini, se, jos mikä, on täydellisyyttä.
- ?
aviosiippaa, äitiä, isää vai abstraktia miestä/naista?
- Sisältä kultaa
En nyt rupea erittelemään yksityiskohtaisesti millainen on täydellinen mies.Sielunkumppani olis ihan jees :)
- kednah
Siekii, fiksu möllykkä, mäne makkoomaan...
- Korppis
Ei ole olemassa täydellistä miestä/naista ja tällä iällä kun etsit niin voit löytää vain viallisia ja ainakin kerran käytettyjä. Jos hyvin käy voit löytää sielun siskon/veljen ja se on sitten se sinulle täydellinen puuttuva puolisko.
- Siekkis_
sitten kun luulet löytäneesi niin se onkin naimisissa eikä vaimo päästäis mihinkään vaikkeivät olis välttämättä olleet samalla aaltopituudella vuosikausiin:/
Siekkis_ kirjoitti:
sitten kun luulet löytäneesi niin se onkin naimisissa eikä vaimo päästäis mihinkään vaikkeivät olis välttämättä olleet samalla aaltopituudella vuosikausiin:/
Tarkoitin itseasiassa , että jos se sielunveli/sisar löytyy ja yhteinen olo seestyy olisi menneisyys jo kaikilta osin selvitetty.
- onni-on
löytänyt oma täydellinen, täydentävä puolisonsa jo nuoruudessa. Ei tarvi vanhuuden höperyyden partaalla häntä sokkona metsästää.
- harvinainen aarre
Onnittelen onni-on, koska hän löysi aarteensa jo nuorena. Tuollainen on harvinaista mutta mahdollista.
- Mu-mam
Se jos pelaa puolin ja toisin: Läppälentää, nauru raikaa.. Eikä toiselle sanomisia tarvitse puntaroida, vaan voi sanoa mitä ajattelee.. Posiivista luonnetta, toisen kunnioittamista ja hillintää ettei loukkaa toista tarkoituksella ( minkä asianomainen tietää araksi aiheeksi )..
Silloin on täydellinen suhde. Ei tarvitse pelätä jos aikaa myöten ulkoinen olemus rupsahtaa sillä "Ajatus-taajuus pysyy kuitenkin samana". (Poikkeus on tietenkin dementiaan johtavat sairaudet). - RIMMIR
jota ei tarvitse pelätä ja jonka viereen voisi turvallisesti käpertyä ja jonka kanssa voisi muidenkin ihmisten näkösellä halata ja antaa suukkosen.
- Ppp-ipp
On yks ja sama... Tai ei ny ihan...
- Sisältä kultaa
Just noin :)
- eräs naislukija
Sisältä kultaa kirjoitti:
Just noin :)
täydellisiä naisia eikä täydellisiä miehiä, on vain toisilleen sopivia tai sopimattomia.
Minun " täydellinen " mieheni " on " nallekarhu ", joka osaa puhua ja pussata, auttaa sellaisissa asioissa ja toimissa, joita en osaa/jaksa ja jolla on huumorintajua. Ei tarvitse olla edes rikas ja komea mutta
sydämen sivistys ei ole haitaksi! :) Tällaisen miehen jos löytäisin, hän saisi ikuisen rakkauteni ja
huolenpitoni, en ikuna jättäisi häntä, jos hän ei minua ! Jess ... :D
- Adria
No se on se paras väärä. Ainoata oikeeta kun ei ole.
hyvin sanottu, mutta jos ois mahdolista tutustua kaikkiin maailman, tai edes Suomen vastakkaista sukupuolta edustaviin..niin..?)
- Adria
Sibone kirjoitti:
hyvin sanottu, mutta jos ois mahdolista tutustua kaikkiin maailman, tai edes Suomen vastakkaista sukupuolta edustaviin..niin..?)
Mielenkiintoista olis ajatella tulevaisuuden visiota, jossa jokaisen ihmisen sielunelämä olisi jossain tietokannassa selailtavissa. Tiedostossa olevia tietoja ei tietenkään itse voisi manipuloida, vaan ne siirtyisivät tietokantoihin suoraan geneettisiä piuhoja pitkin.
Sieltä vain sitten se oma juttu valitsemaan. - *wiiwidear*
"oikeita" voi olla elämässä montakin, sillä hetkellä ku entisestä irtoo, voipi löytyy hetken päästä oikeen oikee, ei vaan olla ennen tavattu.
Mie tykkään ihmisistä, joilla on se pilke silmässä, se on viesti kanssa käymisen sujuvuudesta.
Mieshä saa tietysti olla komee, pitkä, fiksu, pukeutuu miun mielen mukaisesti, kullosenki tilanteen mukkaan, hiuksellinen tai hiukseton, päämuodon mukkaan, parraton tai vähä partaa, jos soppii kasvon piirteisiin, harteikas, ei liian tanakka, tai lyhyt,että soppii miun mittojen mukkaan, hampaat omat tai lainatut, silimälasit tai ilman, jos on hyvänmalliset korvat.
Luontessa, kaikki käy , ku tekkee miun tahtoni mukkaan.
Vaatimaton olen näissä mies asioissa, kunhan ovat miun maun mukassii... Adria kirjoitti:
Mielenkiintoista olis ajatella tulevaisuuden visiota, jossa jokaisen ihmisen sielunelämä olisi jossain tietokannassa selailtavissa. Tiedostossa olevia tietoja ei tietenkään itse voisi manipuloida, vaan ne siirtyisivät tietokantoihin suoraan geneettisiä piuhoja pitkin.
Sieltä vain sitten se oma juttu valitsemaan...tulla valinnan vaikeus ;)
Menneköhän saivarteluksi, kun mietin onko se täydellisyys aina niin tavoiteltavaakaan, pieni särmähän voi olla just 'se juttu'..- Adria
Sibone kirjoitti:
..tulla valinnan vaikeus ;)
Menneköhän saivarteluksi, kun mietin onko se täydellisyys aina niin tavoiteltavaakaan, pieni särmähän voi olla just 'se juttu'..Olettaisin, että nainen ei tee 'täydellisellä' miehellä mitään. Nainen siinä vain turhautuisi kun ei olisi elämässä minkäänlaista haastetta. Toisaalta täydellinen mies osaisi sopivasti heittää pippuria soppaan ja risuja poluille. Eli täydellinen mies pitäisi naaraksensa rakkauden ja raivon rajamailla. Dee dee.
- Adria
*wiiwidear* kirjoitti:
"oikeita" voi olla elämässä montakin, sillä hetkellä ku entisestä irtoo, voipi löytyy hetken päästä oikeen oikee, ei vaan olla ennen tavattu.
Mie tykkään ihmisistä, joilla on se pilke silmässä, se on viesti kanssa käymisen sujuvuudesta.
Mieshä saa tietysti olla komee, pitkä, fiksu, pukeutuu miun mielen mukaisesti, kullosenki tilanteen mukkaan, hiuksellinen tai hiukseton, päämuodon mukkaan, parraton tai vähä partaa, jos soppii kasvon piirteisiin, harteikas, ei liian tanakka, tai lyhyt,että soppii miun mittojen mukkaan, hampaat omat tai lainatut, silimälasit tai ilman, jos on hyvänmalliset korvat.
Luontessa, kaikki käy , ku tekkee miun tahtoni mukkaan.
Vaatimaton olen näissä mies asioissa, kunhan ovat miun maun mukassii...Niinpä. Kun sen oikein oivaltaa, sinä olet.
Adria kirjoitti:
Olettaisin, että nainen ei tee 'täydellisellä' miehellä mitään. Nainen siinä vain turhautuisi kun ei olisi elämässä minkäänlaista haastetta. Toisaalta täydellinen mies osaisi sopivasti heittää pippuria soppaan ja risuja poluille. Eli täydellinen mies pitäisi naaraksensa rakkauden ja raivon rajamailla. Dee dee.
kun vastasitkin ärsyttävän täydellisesti ;))
- Adria
Sibone kirjoitti:
kun vastasitkin ärsyttävän täydellisesti ;))
Hyvitykseksi laulan sinulle laulun. http://www.youtube.com/watch?v=dg01GmIpn8A&feature=related
- *wiiwidear*
Adria kirjoitti:
Niinpä. Kun sen oikein oivaltaa, sinä olet.
kellekä, siulleko, kenties...
Adria kirjoitti:
Hyvitykseksi laulan sinulle laulun. http://www.youtube.com/watch?v=dg01GmIpn8A&feature=related
kaunis, ja ihan liikaa hyvitykseksi :)
Sinulle, koska nickistäsi tulee mieleen meri ja Italian loma:
http://www.youtube.com/watch?v=WluwlLr841U- Adria
Sibone kirjoitti:
kaunis, ja ihan liikaa hyvitykseksi :)
Sinulle, koska nickistäsi tulee mieleen meri ja Italian loma:
http://www.youtube.com/watch?v=WluwlLr841UKiitos. Tuon herkän hetken jälkeen on hyvä aloittaa uusi päivä mieli rentona.
ihmisiä ole olemassakaan, kaikissa on jotain häikkää.
- Meriläinen
Etsiminen on aika outo asia musta.
Miten miestä etsitään?
Mun suhteet on aina tulleet vastaan etsimättä.
Kun nyt sitten välillä kokeilen etsiä ei siitä saa kun harmaita hiuksia.
Täydellinen mies on se jonka kanssa kohdatessa jossain katseet kohtaa ja sen tietää että se on menoa.
Se voi olla ihan uus, tai vanha tuttu.
Se on vaan siinä ja kestää sen minkä kestää.
Mulla on ollut täydellisiä miehiä aina välillä mutta sitten on tullut jotain jostain niin että se täydellisyys on hävinnyt molempien kohdalla.
Näin se on mennyt mun kohdalla tähän asti. - toimisi
sitä yhteistä aallonpituutta ei ole havaittavissa.
Toisaalta kyllä tuossa kumpainenkin kykenee heittäytymään elettävään hetkeen....
want_some_fun.jpg - -nimimerkki-
Vastaajia on yhtä monta kuin on lukijoitakin, jotka provosoituvat miettimään täydellistä miestä/naista.
Ei ole miehillä yhtenäistä mieltä täydellisestä naisesta ja päinvastoin.
Jos yx tykkää älyköistä niin toinen tykkää keppostelijoista. - Kaupunkilainen
Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan, onneksi. Mahtaisi olla aika sietämätön olento, jossa ei mitään vikoja tai heikkouksia olisi.
Minä arvostan miehessä (ja miksei yhtä hyvin naisessa) älyä, huumorintajua ja lämpöä. Ulkonäöllä ei ole kauheasti merkitystä, kunhan on siisti. Koulutus, ammatti ja tulotaso ei merkitse, riittää, kun on rehellinen, luotettava ja kunnollinen. - ...
Rintava, persevä ja varakas. Loput on hifistelyä.
=DW= - Minä ja Minun Mies
rakastaa minua enemmän kuin ketään muuta.
Minun täydellinen Mies huomioi minut ja minun tunteet.
Minun täydellinen Mies on minun sielunkumppani.
Minun täydellisen Miehen syli on tehty minun mittojen mukaan.
Minun täydellinen Mies ei aiheuta minulle milloinkaan tarkoituksella mielipahaa.
Minun täydellinen Mies saa minut nauramaan ja rakastamaan.
Minun täydellinen Mies saa minut haluamaan häntä aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. - viivatiina
rehellinen avoin vastuuntuntoinen rauhallinen huumorintajuinen suomalainen mies.
- Jhuuh
mies olisi täydellinen, niin hän olisi nainen.
- piipiloo
mut ei tiedä mitä ne on "sisältä".Joskus sitä ihastuu ulkonäköön ekaks,ja sitten paremmin tutustuessa kuoriutuu kuin sipuli,kerros kerrokselta.Totuus tulee esiin.
Ei täydellistä miestä/naista olekkaan,kuvitelmaa kaikki.
No-jos nyt sais toivoa,-kookas,sopusuhtainen,seikkailunhaluinen,ei mörökölli,ei pihi ja nipo,siisti kaikin tavoin,ja antais mun olla oma itseni,varallisuus ja ammatti sivuseikka. - hairioilmoitus
Naisen pitää olla lihaisa. Reittä. takapuolta, rintaa ja antoisa luonne. Kapakkaillan jälkeen jollekin kujalle ja hame ylös, sukkahousut hajalle ja pillu levälleen ja munaa vastaan. Se on siinä.
Itse tosin pyydän naisen sen jälkeen luokseni ja annan hänelle kunnon yösijan ja teen jopa aamiaista jos krapulaltani pystyn.
No en mä tuota ole luonnossa koskaan tehnyt. Mutta on yksi fantasioistani. Naisen pitää olla sopivan antavainen mutta nuo luettelemani fyysiset asiat kyllä kiihoittavat. Laiha nainen on muumio. Jopa ns. läski kiihoittaa minua; se riippuu naisesta. Jos nainen tykkää niin minäkin tykkään.
Mutta pakko sanoa että nainen on nainen. Nainen itse tekee itsensä miellyttäväksi jos niin haluaa. Ulkonäkö ei aina haittaa. Itsekin olen Jaska Jokunen ulkonöltäni lähes kuin peilikuva.
Odotan vain sitä pientä punatukkaista tyttöä mutta eipä ole kuulunut paitsi yksi blondi :/ Se on kyllä ihan yliveto se blondi mutta koska olen Jaskajokunen etsin aina, aina sitä pientä punatukkaista tyttöä. - RosaLiiin
Täydellisyys on tympeää, ei houkuta yhtään.
Ei elämässä eikä ihmissuhteissa.
Täydellinen mies, varsinkin sellainen,
joka itse uskoo ja kuvittelee olevansa täydellinen mies,
on kyllä aikamoinen surkimus.
Miehessä saa ja pitää olla sielua ja särmää.- Moonlightwoman
täydellinen ei tarkoita että se olis KAIKILLE täydellinen. Mitään MaCGyveriä ei kai ole tarkoituskaan etsiä.
Se olis tärkeää että tämä mies rakastais VAIN minua. Siis romanttisesti. Tietenkin saa rakastaa omia lapsiaan ja vahempiaan sekä sisaruksiaan jos sellaisia on. Ja pitääkin rakastaa. Mitään kivisydäntä en haluaisi.
Sellainen luotettava ja vahva miehinen mies jolla olis aivot paikallaan eli ei mikään tyhmis sais olla.
Kroppakin sais olla sen verran kunnossa että mä voisin hypätä reppuselkään tai syliin:))
- Heikunkeikku
Täydellinen mies minulle on Sopiva mies minulle.
Nautin hyvästä ruuasta. On mahtavaa kattella edessä olevaa lautasta ja sitten pistää makupala suuhun, mutustella sitä suussaan ja todeta, miten Tasapainoista se on. Juuri presiin sopivasti kaikkia. Jos siinä on liikaa jotakin, niin koko ruoka on ihan pläts pilalla ja sitä sitten vain syö saadakseen vattunkupurunsa täyteen.
Jos nyt siirryn Mieheen, niin minulle sopiva mies on, kuin hyvä ruoka. Siinä on sopiva sekoitus kaikkia sopivassa suhteessa. Jos mies on Liikaa jotakin, niin se on liikaa. Jos mies addiktioituu johonkin niin paljon, että ei näe muuta elämää ympärillään, niin se ei ole minusta mukavaa.
Elämän nautiskelija, pienistäkin asioista ilon löytävä.
Tässä hetkessä ja tässä tilanteessa ja näillä eväillä osaava elelijä. Ei sellainen, joka aattelee, että Ennen oli niin ja niin ja toki paremmin ja Joskus tuonnempana ehkä on hyvä, mutta ei juuri nyt, koska....?
Niin, eli semmonen sopiva mies, joka nauttii elämästä sopivassa suhteessa.
Koulutuksella ei tietenkään mitään väliä. Eikä ulkonäöllä, vaikka ei se tietenkään pahitteeksi olisi jos ulkomuoto olisi jokseenkin tasapainossa järkevyyden kanssa. Tarkoitan, että ei päästä itseään rapistumaan vaikkapa ylipursuavan huonoilla elämäntavoillaan.
Tähän lopuksi Anders Walmanin runo. Se kuvaa jotenkin kauheen mukavasti ja hauskasti sitä Tunnetta, jota itse tunnen, jos kävelen Rakastuneena toisen ihmisen kanssa.
KÄVELY
Hämmästyttävät illat
aamun intensiivinen loiste.
Yritän kävellä yhtä jalkaa
ja sinusta lähtee heikko tuoksu.
Kaikki mitä sanot on joko
älyttömän hauskaa tai kaunista.
. Pitkä, tumma, komea, työteliäs, ahkera, reipas, rahasta ei saa olla puutetta ja minulle päin aina antelias ja rehellinen ja uskollinen.
- Anjaniina
ihminen, joka tuntuu hyvälle.Siinä vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6133157Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu972622Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211661Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771572Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451466- 691424
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3171343- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901213