http://www.hetivippi.fi/pikavippi/
Oletteko hakeneet täältä lainaa, onko toimiva paikka?
Hetivippi
36
3009
Vastaukset
- Kevättä. Jou.
mutta hain täältä http://www.ainalaina.fi/pikavippi/ :)
Kiitän jo etukäteen positiivisista kommenteistanne. Oikein ihanaa kevätpäivää joka niemeen ja notkelmaan. - uusi nimi?
Taitaa olla sama kuin se surullisen kuuluisa Europankki?
- jyrkka1
sain 50e sieltä
- metsuri2
Sama numero ko Europankilla. Europankki taas puolestaan lähettelee korkopäivänsiirto -ilmotuksia tekstiviestinä ja ko kyselee asiasta netillä niin ei ole kuulema lainaakaan eivätkä kuulema ole lähettäneet mitään. Olen säilyttänyt viestit myöhempien raastupareissujen varalle
- pöötts
mulle tulee viestiä hetivippi jutusta puhelimeen vaikken ole sieltä ikinä lainaa hakenut, enkä myöskään europankilta
- ö-mölli
pöötts kirjoitti:
mulle tulee viestiä hetivippi jutusta puhelimeen vaikken ole sieltä ikinä lainaa hakenut, enkä myöskään europankilta
Hei,
Saan kokoajan viestejä Hetivipiltä. Hae lainaa, siirrä eräpäivä jne. Yksi per päivä. En ole hakenut enkä saanut, mutta kerran kun vastasin olemattomaan viestiin kauhuissani sain 9en laskun Flexcashilta. Oi maailma! Välttäkää tuota Hetivippiä. Agressiivinen huijarilafka.
Emma - pula-akka
ö-mölli kirjoitti:
Hei,
Saan kokoajan viestejä Hetivipiltä. Hae lainaa, siirrä eräpäivä jne. Yksi per päivä. En ole hakenut enkä saanut, mutta kerran kun vastasin olemattomaan viestiin kauhuissani sain 9en laskun Flexcashilta. Oi maailma! Välttäkää tuota Hetivippiä. Agressiivinen huijarilafka.
Emmaminä olen myös saanut tekstareita numerosta 16335. Jos saatte, niin VAROKAA! Vastaamisesta tulee 9 euron lasku. Lisäksi korot 50 e lainaa maksatte 89 euroa takaisin.
Muutenkin välttäkää Flexcashia ym. Esimerkiksi Herttavippi on luotettava. - entinenmunamies
pula-akka kirjoitti:
minä olen myös saanut tekstareita numerosta 16335. Jos saatte, niin VAROKAA! Vastaamisesta tulee 9 euron lasku. Lisäksi korot 50 e lainaa maksatte 89 euroa takaisin.
Muutenkin välttäkää Flexcashia ym. Esimerkiksi Herttavippi on luotettava.Olen itse täysimulkku, vedin koko paletin. Vaimon mentyä maksan korkoa korolle, mutta vika siis on minun. Ja näin on itse vedin käteeni ja nyt nuolen p......ni Siis älkää ottako t. vippejä jos ei ooooooooo vitun pakko. ja jos ootte m-näärejä niin asia on toinen.
T. toisenlainen Tallaaja nim. okkim - Huijattu
pula-akka kirjoitti:
minä olen myös saanut tekstareita numerosta 16335. Jos saatte, niin VAROKAA! Vastaamisesta tulee 9 euron lasku. Lisäksi korot 50 e lainaa maksatte 89 euroa takaisin.
Muutenkin välttäkää Flexcashia ym. Esimerkiksi Herttavippi on luotettava.Minä olensaanut muutaman ja vahingossa maksoin kahteen kertaan saman 59 e laskun. Ensin lasku Hetivipistä ja sitten M-Aurorasta. Kun kerroin sen heille niin olisi pitänyt lähettää lippuja ja lappuja. Minulla oli laina eräpäivältään 9.12.11 ja se otettiin etukäteen ja jäi maksettavaa 35 e. Maksoin. Tänään tuli ilmoitus että kaikki on OK ja voin hakea uutta lainaa. Hain 200 e. Myönsivät 100 e. Raha vaan ei tullut tilille ja ei ole vieläkään. Heillä ei riitä luonto vastata viesteihin vaikka ole kysellyt että miksi rahat jäi tulematta tilille. Olen tekemässä poliisiasiaa ja saavat tutkia huijaustoiminnan.
Välttäkää tätä Vippifirmaa.
Lasku kyllä tuli sähköpostiin. - Hölmö mikä Hölmö
Huijattu kirjoitti:
Minä olensaanut muutaman ja vahingossa maksoin kahteen kertaan saman 59 e laskun. Ensin lasku Hetivipistä ja sitten M-Aurorasta. Kun kerroin sen heille niin olisi pitänyt lähettää lippuja ja lappuja. Minulla oli laina eräpäivältään 9.12.11 ja se otettiin etukäteen ja jäi maksettavaa 35 e. Maksoin. Tänään tuli ilmoitus että kaikki on OK ja voin hakea uutta lainaa. Hain 200 e. Myönsivät 100 e. Raha vaan ei tullut tilille ja ei ole vieläkään. Heillä ei riitä luonto vastata viesteihin vaikka ole kysellyt että miksi rahat jäi tulematta tilille. Olen tekemässä poliisiasiaa ja saavat tutkia huijaustoiminnan.
Välttäkää tätä Vippifirmaa.
Lasku kyllä tuli sähköpostiin.Samoin minua huijattiin just tuolla tavalla Hetivipistä. Kysyin myös asiasta ja en saanut vastausta. Tyhmyydesttä minä maksan nyt puhelinlaskussani hemmetisti kun hölmö siirsin eräpäivää muutaman kerran. Mutta nyt on seurattava että ne ei kartuta mun puhelinlaskua enään maksettuani lainan takas! Puhelinnumero on vaihdettava jos ei häiriköinti lopu! Minä en ottanut lisää lainaa heiltä enkä varmasti edes ota. Toivottavasti minä pääsen nyt heistä eroon ja päähän ottaa se et heillä on mun tietoni!
- hetivippikö?
...löytyi
http://pikavippii.fi/hetivippi/- mattitatti
aika paljon käyttäjien palautetta ko firmasta. Tutustukaapa: http://www.lainamarkkinat.fi/lainayritykset/297-hetivippifi
- bobbobobbobobbobob
mattitatti kirjoitti:
aika paljon käyttäjien palautetta ko firmasta. Tutustukaapa: http://www.lainamarkkinat.fi/lainayritykset/297-hetivippifi
ja tuolta: http://www.imemunaas.fi/hetivippi
- iilier
Älkää sortuko tähän firmaan. Esim. hyvin satunnaisesti vastaus sähköposteihin, viestit kirjoitettu hyvin huonolla suomen kielellä, peritään 15 euroa eräpäivän siirrosta vaikka sitä ei ole edes siirretty..
- vittuuntunut
Itselläni olivat velottaneet 20euroa puhelinlaskussa vaikka en sieltä mitään lainaa ikinä ole edes ottanut. Kaikenlisäksi ovat jostain saaneet selville henkilötietoni ja tätä asiaa kysyessäni sähköpostitse oli vastauksena; Numero 040 XXX XXXX on asiakkaan tietokantaan.
No nyt heidän toimintaa sitten tutkii tietosuojavaltuutetun toimisto, kuluttajavirasto, puhelinoperaattori sekä poliisi...- KK
Entä marssilaiset, etkä pyytänyt heitä tutkimaan? Tai lääkäriä?
- Huijattu
Käytin Hetivippiä ja maksoin vahingossa laskun kahteen kertaan. En ole saanut ylimääräistä maksusuoritusta takaisin. Outo paikka kun ei ole asiakaspalveluun omaa puhelinnroa, vaan pelkkä sähköposti. Eräpäivänsiirrosta lähetettiin lasku vaikka en ollut eräpäivää siirtänytkään. EN SUOSITTELE!!!
- Ja minkähänlaista
pikavippiä yleensäkään voi kukaan suositella?
Tosin näitä tuomontupa/Flexcash-paikkoja kaikista vähiten aina... - 19+10
Voi olla aika vaikea saada rahojaan takaisin. Tuo firma on täysin laiton, ei kuulu nääs luotonantajarekisteriin. Ei niiden kannata pitää mitään puhelinta, ei tarvitse silloin vastailla vihaisille asiakkaille ja selitellä. Ne eivät voi pistää laskujaan mihinkään eteenpäin, kuten virallisille perintäfirmoille koska toimivat suomenlain vastaisesti, ja varsinkaan käräjöille niitten laput ei kelpaa. Eli heidän laskujen maksamisen voi rauhallisin mielin jättää viimeisiksi, tai jopa kokonaan maksamatta. Itselläni on jo 4kk pystyssä Arpyllylle, kaikista heidän paikoistaan, kuten tuolta m-auroran Hetivipistä.
- Luotonantajarekister
19+10 kirjoitti:
Voi olla aika vaikea saada rahojaan takaisin. Tuo firma on täysin laiton, ei kuulu nääs luotonantajarekisteriin. Ei niiden kannata pitää mitään puhelinta, ei tarvitse silloin vastailla vihaisille asiakkaille ja selitellä. Ne eivät voi pistää laskujaan mihinkään eteenpäin, kuten virallisille perintäfirmoille koska toimivat suomenlain vastaisesti, ja varsinkaan käräjöille niitten laput ei kelpaa. Eli heidän laskujen maksamisen voi rauhallisin mielin jättää viimeisiksi, tai jopa kokonaan maksamatta. Itselläni on jo 4kk pystyssä Arpyllylle, kaikista heidän paikoistaan, kuten tuolta m-auroran Hetivipistä.
ei auta mitään, koska esim. täysin rikollinen huijarifirma ACT Rahoitus Oy (Jytkyvippi, Jeba-vippi ect) on luotonatajarekisterissä.
Jonkun naisen nimi otettu ilmeisen laittomasti framille ja taustalla kaksi Turkulaista pojankoltiaista, jotka elävät vaarallisempaa elämää kuin kuvittelevatkkaan.
- gasumi
Vippi ilmaiseksi
http://tinyurl.com/lainaarahaa - http://pikavippi.blo
- saamarinsaamari
Menin ottaan jytkyvipistä ja sain kyllä jytkylaskunkin, elä ota tuolta
- zz
Jatkuvaa textiviestien lähettelyä Tänäänkin 26.11.2011 tarjottu vippiä vaikka olen luottokiellossa.Kyllä ne sen tietää mutta yritetään vaan saada lähettää textari joka maksaa maltaita.Eikö tämmöstä huijarifirmaa saada lopettamaan toimintansa
- EI eesti huijareille
Niinpä!!
Juurihan oli mediassa (mm:iltalehti) juttua,että hetivipin,ecreditin,aeriksen ja tromveltin toiminta on laitonta.Etelä-suomen lääninhallitus on siirtänyt nämä yritykset poliisin tutkittavaksi!
ÄLKÄÄ LAINATKO.JOS LAINAATTE,ÄLKÄÄ MAKSAKO TAKAS AINAKAAN!!!! - xxssxxss
juu 4kk kestänyt heidän oikeudelliset perinnät..onneksi näin nää viestit juuri äsken ..on e-credit hetivippi käytössä..arplyltä tullu viimeksi 2kk sitten lappuja..onhan se jännä homma kun ei oo puhelinnumeroakaan vaan sähköposti mihin ei vastata!
- 4324
Suoritakaa ryhmäkanne kuluttajavirason kautta asiassa! Vain siten firma saadaan kuriin - laiton koronkiskoja ryhmä.
- www.finlinks.net
- supervippaaja
minulla oli 0.23e puheaikaa.silti sinne pystyy lähettämään hakemuksia jotka menevät perille :D luotto hyväksyttiin ja siirrettiin muka tilille mutta ei ole näkynyt rahoja..lasku tuli kuitenki sähköpostiosoitteeseeni..ihme mesta..kokeilkaapa esim. saunalahden liittymällä niin että on vaan euro puheaikaa niin viestit menee läpi sinne kuitenkin..ihan skeida yritys..
- :O
Onkohan se nyt sitten lopettanu kun sivuja ei enää ole!
- 4+11
No lainaa heiltä ei varmasti enää saa, mutta hakemuksia voi lähetellä heidän maksullisiin numeroihin, 20€ per viesti. Hjyvä bisnes rahastaa epätoivoisia joiden on pakko saada jostain muutama kymppi ja hätäpäissään koittavat saada tuolta. Ja vastaus kysymykseesi, he eivät ole lopettaneet koska tekstiviestejä saapuu puhelimeen vieläkin. Heidän sivustonsa on suljettu ainakin toistaiseksi ja Arply nimistä yritystä ei enää ole olemassa.. Todennäköisesti he kohta avaavat uudet sivut jotka omistaa GP PERINTÄTOIMISTO, miksi Arply nimensä vaihtoi. Ja sama pas.ka jatkuu, kunnes viranomaiset oikeasti jaksavat jotain tehdä heidän toimintansa lopettamiseksi.
- ei tarvitse maksaa..
GP ei taida saada lupaa perintätoimien harjoittamiseen ja hetivippi firmalla ei ole ollut lupaa lainata, joten ovat harjoittaneet luvanvaraista toimintaa ilman lupaa, joka on laitonta.
- 1+5
Väärin.. He eivät tarvitse lupaa, koska perivät omia velkojaan. Mutta heidän kulunsa ovat täysin kohtuuttomat ja näin ollen lain vastaisia.
- tietoanäistä
Omia velkoja ei voi periä, koska niitä ei voi myöntää ilman luotonantolupaa!
Tällaiset velat luetaan Suomen Lakikirjan mukaan kiskonnaksi. Ja se on vakava rikos - pumppupete22
Ite hain punttikselta ja sainki!!
- KORPILAKI OY
TÄMÄ asia näyttää siltä, että häitiöviestit loppuvat ainoastaan vasta silloin, kunnes jompikumpi osapuoli lepää haudassa. Joko lähettäjä tai vastaanottaja. Niin kauan nämä häiriöviestit jatkuvat.
Suomen viranomaisten toiminnasta nyt lähetetty infoa myös muualle Eurooppaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244666- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483105- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522328
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539