kokemusta abc dieetistä?

abc-

Onko kellään kokemuksia abc/ana's boot camp dieetistä?
Miten toimi? Paljonko laihduit? Tulivatko kilot heti takaisin?


Kiitos.

15

4279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghhgfh

      joop kokemuksia on. olin siinä reilun kuukauden. kaikkia sääntöjä en noudattanut, koska vedin joka viikko vähintää yhden boostipvän. alotuspaino oli 56kg & lopussa painoin 48kg. eihän ne kilot tule takasin, ellei ala ahmimaan. mulla valitettavasti osa tuli takasin, koska lopetin dieetin just joulun aikoihin ja joulunahan pakko syödä muiden edessä. tavallaan palkitsinkin itseni, ei ois vaa tarvinu parii viikkoo alkaa vetämään kaksin käsin suklaata jjne. ohops, sori poikkesin vähän aiheestakin :D

      mun mielestä tuo on yks toimivimmista dieeteistä. säästärillekään joutunu kertaakaan.

      • kyseleväutelija

        Jaksaako siinä liikkua tai opiskella ollenkaan niin pienillä kalorimäärillä? Eihän koko dieetin aikana mitään varsinaisia aterioita voi syödä, vaan korkeintaan jotain pientä pitkin päivää... ? Itse olen tuon aloittamista harkinnut, mutta niin, että paastopäivänä olisi "buustipäivä".


      • s
        kyseleväutelija kirjoitti:

        Jaksaako siinä liikkua tai opiskella ollenkaan niin pienillä kalorimäärillä? Eihän koko dieetin aikana mitään varsinaisia aterioita voi syödä, vaan korkeintaan jotain pientä pitkin päivää... ? Itse olen tuon aloittamista harkinnut, mutta niin, että paastopäivänä olisi "buustipäivä".

        ....kun kysyn, mut voitteko (tyhmälle) kertoo, millanen toi dieetti on? Alkoi kiinnostaa... kuulosti laihtuvan hyvin :) pitäs viel muutama kilo saaha putoomaan tästä 36...


      • abc-
        s kirjoitti:

        ....kun kysyn, mut voitteko (tyhmälle) kertoo, millanen toi dieetti on? Alkoi kiinnostaa... kuulosti laihtuvan hyvin :) pitäs viel muutama kilo saaha putoomaan tästä 36...

        googleta ni saat ehkä kaikista tarkempaa tietoa :) en suosittele tuosta enää laihtumaan...
        Itsellä kolmas päivä meneillään : >


      • abc-
        kyseleväutelija kirjoitti:

        Jaksaako siinä liikkua tai opiskella ollenkaan niin pienillä kalorimäärillä? Eihän koko dieetin aikana mitään varsinaisia aterioita voi syödä, vaan korkeintaan jotain pientä pitkin päivää... ? Itse olen tuon aloittamista harkinnut, mutta niin, että paastopäivänä olisi "buustipäivä".

        ja tosiaan tuolla kalorimäärällä liikkuminen tekee tiukkaa mutta kyllä siihen pystyy jos asenne pysyy,päättää ja asettaa tavoitteen.


      • s
        abc- kirjoitti:

        ja tosiaan tuolla kalorimäärällä liikkuminen tekee tiukkaa mutta kyllä siihen pystyy jos asenne pysyy,päättää ja asettaa tavoitteen.

        Löysin sen dietin googlaamalla ja mulla nyt 4 päivä meneillään sitä diettiä. Ja muuten toimii! Tosin eilen meni överiks kun äiti pakotti syömään jätskiä ja pitsaa...yök :`( niistä tuli maha ihan sairaan kipeeks ja jätskiä en syöny kokonaan (heitin pois kun äiti ei ollu vahtimassa). Mites teillä on menny toi dietti? Ja hei neuvokaahan tässä: Miten pitää paasto kun vanhemmat vahtii illalla että ruoka pitää syödä? Muuten kyllä onnistuis... :/


      • abc-
        s kirjoitti:

        Löysin sen dietin googlaamalla ja mulla nyt 4 päivä meneillään sitä diettiä. Ja muuten toimii! Tosin eilen meni överiks kun äiti pakotti syömään jätskiä ja pitsaa...yök :`( niistä tuli maha ihan sairaan kipeeks ja jätskiä en syöny kokonaan (heitin pois kun äiti ei ollu vahtimassa). Mites teillä on menny toi dietti? Ja hei neuvokaahan tässä: Miten pitää paasto kun vanhemmat vahtii illalla että ruoka pitää syödä? Muuten kyllä onnistuis... :/

        Itellä meni IHAN överiksi ja aijon jatkaa huomenna entistä tiukemmin :) ja tuo on kyllä aika paha jos vanhemmat kyttää :/ meillä ne on töissä ruoka-aikaan että ei mitään vaaraa :) lähet jonnekki niin että et oo ruoka-aikaan kotona? tai jotain vastaavaa, toimii ainaki mulla.


    • Voi päivää!

      Siis tuohon on aivan älytön!!! Ei millään tavalla terveellinen tai hyväksi kropalle!! Terve ihminen joka EI ole vuodepotilas tarvitsee VÄHINTÄÄN 1500 kaloria päivässä! Miksi kukaan laihuuden vuoksi kiduttaa kroppaansa tollasella?

      • sickandhappy

        Miksi tuut tänne huutamaan tuollaista, tää on syömishäiriöisten palsta ja täällä kirjotellaan just tuollaisia, ei toi sun mesoominen mitään auta, lähinnä naurattaa. Täällä syödään just niin vähän kun halutaan tai ei ollenkaan, kestä se ja mene muualle. Ja laihuuden vuoksi tehään IHAN mitä vaan.


    • jkkkkk

      Voin kertoo et ite olin tolla dieetilla vajaa 2 viikkoa ja laihduin n 8 kiloa. Alotus paino oli 82 ja putos 74. MUTTA! mita lihavempi oot ni sen nopeemmi laihtuu.

    • itkettää :s

      itse jouduin dietin vuoksi sairaalaan.. :( pituus 168cm aloitus paino 52.2kg, oli päivä 46 menossa ja painoin 31.4kg.... vietin sairaalassa 4kk.. en halua enää ikinä kokea nenämahaletkua tai mitään vastaavaa..

      • Haluan laihtua!!!

        Mitäs luulette paljon vois lähteä painoa ABC- dieetillä 6 päivässä...?! Alotuspaino on 55-56 ja pituus 162. Pitäis saada nopeita tuloksia:/ ehkä joku vois suositella jotain muuta tehokasta dieettiä?! Kiitti etukäteen! :)


    • AUTTAKAA BILIIS

      PAINAN 140 PITUUS 168 AUTTAKAA HYVÄT IHMISET, JA KERTOKAA MITÄ JA MITEN USEIN PÄIVÄSSÄ TUOSSA ABC DIETISSÄ SYÖDÄÄN

    • proana

      ^^ ihan miten haluaa, syö jokaisen päivän tietty kalorimäärä (tai vähemmän) kerran päivässä tai pieninä osina pitkin päivää. miten sitten päättääkin tehdä kannattaa syödä proteiineja niin paljon kuin mahdollista ja tietty jos hauut pitää dieettis salassa niin syöt aina sen määrän jonkun edessä, jotta vaikuttaa siltä että söisit useimminkin.

      Tärkeintä kuitenkin on ettet ylitä päivän kalori annosta!

      • anorexia is my life

        Mä aion kokeilla tota kuukauden :)))) Alotuspaino on 39,5 kg (pituus 171 cm) Toivoisin et dieetin lopus olisin about 34 kg.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe