Ajattelin ostaa Pixmaniasta seuraavanlaisen koneen mutta siinä UK-versio Win7:sta. Mitä vaatii / miten onnistuu version vaihtaminen Fi-versioksi? Linkki Koneeseen: http://www.pixmania.com/fi/fi/4029790/art/packard-bell/ixtreme-x5620uk-englannin.html
Prosessori / näytönohjain kai hyviä, kovo aika iso WLAN on ym. huomaattteko puutteita?
Mitä mieltä "asiantuntijat" ko. koneesta / hinnasta?
UK-versiosta Fi-versioon
8
799
Vastaukset
- en paljoa
valehtele.Ei onnistu kielenvaihto,pitää olla ultimate versio.Voit tarkastella ja vertailla koneen osia vaikka just pixmanian omila sivuilla.Ihan peruskonehan tuo on ja jos ei vaativaa käyttöä ole. Valmistaudu kuitenkin vähintään viikon-kahden pidempään toimitusaikaan luvatusta.Ja onhelmien tullessa (takuu yms) voit varautua vaikeuksiin.Olen itse tuolta tilannut tietokoneen osia ja ok,sit lojahti corsairin virtalähde (80 €) ja olis pitänyt omin kuluin sinne toimittaa n 30 €.Ostin suomesta uuden. Suosittelen meiluummin katselemaan kotimaasta vastaavaa laitetta/osia.
- Tiedän kun tein
Kyllä hyvin onnistuu, olen itsekin Home premium versiossa vaihtanut kielen suomeksi. Ei ole konsti eikä mikään, homma vie n. 2 min. maksimissaan.
- 4+10
sitten kanssa kylvää pitkin samaa postausta...?
Etkö lukenut mitä sinulle vastattiin jo muualla...?- kepukka68
Ei oo tullu mitään oikeeta vastaust, vaan "mutu" vastauksia. Oottelen sellasta vastausta missä joku TIETÄÄ jotain, eikä vaan et oon kuulluet... jne. Onko sulla jotain tietoo asiasta????
- Tiedän kun tein
kepukka68 kirjoitti:
Ei oo tullu mitään oikeeta vastaust, vaan "mutu" vastauksia. Oottelen sellasta vastausta missä joku TIETÄÄ jotain, eikä vaan et oon kuulluet... jne. Onko sulla jotain tietoo asiasta????
Minä TIEDÄN asian. Olen itse vaihtanut. Täältä sekä ohjelma että ohjeet. http://www.froggie.sk/ .
Vaikka ohjelman nimi on Vistalizator, sillä pystyy vaihtamaan nimenomaan seiskaan kielen.
Kokeile tätä. Download Windows 7 MUI Language Packs (Official 32-bit and 64-bit Direct Download Links)
http://www.mydigitallife.info/2009/08/29/download-windows-7-mui-language-packs-official-32-bit-and-64-bit-direct-download-links/- kepukka68
enköhän nyt sitte uskalla ostaa tuon ko. koneen ;)
- en paljoa
kepukka68 kirjoitti:
enköhän nyt sitte uskalla ostaa tuon ko. koneen ;)
Vinkki vielä:Käy vaikka gigantin nettisivuilla :http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/poytatietokoneet/ASM92C5K7SF1N/acer-aspire-poytatietokone
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2556553Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2106128Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai315619Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1444927Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1823671Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313425Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi153275HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok333123Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3152714Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan272585