Ajattelin ostaa Pixmaniasta seuraavanlaisen koneen mutta siinä UK-versio Win7:sta. Mitä vaatii / miten onnistuu version vaihtaminen Fi-versioksi? Linkki Koneeseen: http://www.pixmania.com/fi/fi/4029790/art/packard-bell/ixtreme-x5620uk-englannin.html
Prosessori / näytönohjain kai hyviä, kovo aika iso WLAN on ym. huomaattteko puutteita?
Mitä mieltä "asiantuntijat" ko. koneesta / hinnasta?
UK-versiosta Fi-versioon
8
816
Vastaukset
- en paljoa
valehtele.Ei onnistu kielenvaihto,pitää olla ultimate versio.Voit tarkastella ja vertailla koneen osia vaikka just pixmanian omila sivuilla.Ihan peruskonehan tuo on ja jos ei vaativaa käyttöä ole. Valmistaudu kuitenkin vähintään viikon-kahden pidempään toimitusaikaan luvatusta.Ja onhelmien tullessa (takuu yms) voit varautua vaikeuksiin.Olen itse tuolta tilannut tietokoneen osia ja ok,sit lojahti corsairin virtalähde (80 €) ja olis pitänyt omin kuluin sinne toimittaa n 30 €.Ostin suomesta uuden. Suosittelen meiluummin katselemaan kotimaasta vastaavaa laitetta/osia.
- Tiedän kun tein
Kyllä hyvin onnistuu, olen itsekin Home premium versiossa vaihtanut kielen suomeksi. Ei ole konsti eikä mikään, homma vie n. 2 min. maksimissaan.
- 4+10
sitten kanssa kylvää pitkin samaa postausta...?
Etkö lukenut mitä sinulle vastattiin jo muualla...?- kepukka68
Ei oo tullu mitään oikeeta vastaust, vaan "mutu" vastauksia. Oottelen sellasta vastausta missä joku TIETÄÄ jotain, eikä vaan et oon kuulluet... jne. Onko sulla jotain tietoo asiasta????
- Tiedän kun tein
kepukka68 kirjoitti:
Ei oo tullu mitään oikeeta vastaust, vaan "mutu" vastauksia. Oottelen sellasta vastausta missä joku TIETÄÄ jotain, eikä vaan et oon kuulluet... jne. Onko sulla jotain tietoo asiasta????
Minä TIEDÄN asian. Olen itse vaihtanut. Täältä sekä ohjelma että ohjeet. http://www.froggie.sk/ .
Vaikka ohjelman nimi on Vistalizator, sillä pystyy vaihtamaan nimenomaan seiskaan kielen.
Kokeile tätä. Download Windows 7 MUI Language Packs (Official 32-bit and 64-bit Direct Download Links)
http://www.mydigitallife.info/2009/08/29/download-windows-7-mui-language-packs-official-32-bit-and-64-bit-direct-download-links/- kepukka68
enköhän nyt sitte uskalla ostaa tuon ko. koneen ;)
- en paljoa
kepukka68 kirjoitti:
enköhän nyt sitte uskalla ostaa tuon ko. koneen ;)
Vinkki vielä:Käy vaikka gigantin nettisivuilla :http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/poytatietokoneet/ASM92C5K7SF1N/acer-aspire-poytatietokone
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa3704045Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard1362920Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks42495SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän982327Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1162108Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --632077Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂361825Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1311667Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi271544Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest771428