Ajattelin ostaa Pixmaniasta seuraavanlaisen koneen mutta siinä UK-versio Win7:sta. Mitä vaatii / miten onnistuu version vaihtaminen Fi-versioksi? Linkki Koneeseen: http://www.pixmania.com/fi/fi/4029790/art/packard-bell/ixtreme-x5620uk-englannin.html
Prosessori / näytönohjain kai hyviä, kovo aika iso WLAN on ym. huomaattteko puutteita?
Mitä mieltä "asiantuntijat" ko. koneesta / hinnasta?
UK-versiosta Fi-versioon
8
830
Vastaukset
- en paljoa
valehtele.Ei onnistu kielenvaihto,pitää olla ultimate versio.Voit tarkastella ja vertailla koneen osia vaikka just pixmanian omila sivuilla.Ihan peruskonehan tuo on ja jos ei vaativaa käyttöä ole. Valmistaudu kuitenkin vähintään viikon-kahden pidempään toimitusaikaan luvatusta.Ja onhelmien tullessa (takuu yms) voit varautua vaikeuksiin.Olen itse tuolta tilannut tietokoneen osia ja ok,sit lojahti corsairin virtalähde (80 €) ja olis pitänyt omin kuluin sinne toimittaa n 30 €.Ostin suomesta uuden. Suosittelen meiluummin katselemaan kotimaasta vastaavaa laitetta/osia.
- Tiedän kun tein
Kyllä hyvin onnistuu, olen itsekin Home premium versiossa vaihtanut kielen suomeksi. Ei ole konsti eikä mikään, homma vie n. 2 min. maksimissaan.
- 4+10
sitten kanssa kylvää pitkin samaa postausta...?
Etkö lukenut mitä sinulle vastattiin jo muualla...?- kepukka68
Ei oo tullu mitään oikeeta vastaust, vaan "mutu" vastauksia. Oottelen sellasta vastausta missä joku TIETÄÄ jotain, eikä vaan et oon kuulluet... jne. Onko sulla jotain tietoo asiasta????
- Tiedän kun tein
kepukka68 kirjoitti:
Ei oo tullu mitään oikeeta vastaust, vaan "mutu" vastauksia. Oottelen sellasta vastausta missä joku TIETÄÄ jotain, eikä vaan et oon kuulluet... jne. Onko sulla jotain tietoo asiasta????
Minä TIEDÄN asian. Olen itse vaihtanut. Täältä sekä ohjelma että ohjeet. http://www.froggie.sk/ .
Vaikka ohjelman nimi on Vistalizator, sillä pystyy vaihtamaan nimenomaan seiskaan kielen.
Kokeile tätä. Download Windows 7 MUI Language Packs (Official 32-bit and 64-bit Direct Download Links)
http://www.mydigitallife.info/2009/08/29/download-windows-7-mui-language-packs-official-32-bit-and-64-bit-direct-download-links/- kepukka68
enköhän nyt sitte uskalla ostaa tuon ko. koneen ;)
- en paljoa
kepukka68 kirjoitti:
enköhän nyt sitte uskalla ostaa tuon ko. koneen ;)
Vinkki vielä:Käy vaikka gigantin nettisivuilla :http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/poytatietokoneet/ASM92C5K7SF1N/acer-aspire-poytatietokone
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477