Onko ms mahdollinen

apua kaivataan

Minulla on ollut noin 10 vuoden ajan seuraavia oireita: Puutuminen käsissä, myös selin makuulla, kun kädet eivät ole puristuksissa. Selkäkivut ja jäykkyys. Joskus huimaus, jolloin on vaikea kävellä suoraa viivaa ja silloin pitää esittää "selvää" vaikka ei edes ole ottanut alkoholia. Se on ikävintä kun on huimaava olo ja sellainen epätodellinen tunne, että on ihan pihalla..Joutuu ponnistelemaan, että saa puhuttua normaalisti muiden kanssa ja joutuu keskittymään, että ei kaadu.

Sitten minulla kohisee oikeassa korvassa oma pulssi, se tekee hulluksi, varsinkin yöllä, jolloin voi herätä siihen. Muutoin minua herättää selkäkivut ja puutumiset, jotka ovat nyt pahentuneet. Aamulla olo todella jäykkä ja sormet kipeät jne.

Olen ihan normaalipainoinen ja kahden lapsen äiti.. Raskauden aikana minulla oli tosi hyvä olo, mutta imetyksen aikana menin hirveään kuntoon ja kaikki vaivat ovat siitä asti pahentuneet.

Pitäisi varata varmaan aika lääkärille

8

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karin_aivopesula
      • +++++++++++++

        omistaja taas haukkana paikalla höpöhöpöjutuineen:)))))))


      • Kaffekissa
        +++++++++++++ kirjoitti:

        omistaja taas haukkana paikalla höpöhöpöjutuineen:)))))))

        Mutta, Kari, sinähän olet kirjoitustesi mukaan täysin terve eläkeläinen, Ovatko vaiavasi palanneet?


      • Karin_aivopesula
        Kaffekissa kirjoitti:

        Mutta, Kari, sinähän olet kirjoitustesi mukaan täysin terve eläkeläinen, Ovatko vaiavasi palanneet?

        Kehon puhdistamiseen happojäämistä menee aikaa, jatkuvat oireet ovat kadonneet jo aikoja sitten.


    • yksi tautinen

      Oletkin jo varannut ajan lääkärille, vai mitä, sillä vain lääkäri voi tutkia ja kirjoittaa mahdollisen lähetteen eteenpäin jatkotutkimuksiin, mikäli katsoo sen aiheelliseksi.
      Ihan maallikkona sanoisin osan oireistasi sopivan niskoista johtuviksi, osa taas sopisi nivelreumaan, mutta lääkäri(t) tekevät sitten sen diagnoosin.
      Tk-lääkäreissäkin on hyviä, tarkkoja lääkäreitä, he ovat niitä jotka kuuntelevat potilasta ja kirjoittavat lähetteen tarvittaessa eteenpäin jatkotutkimuksiin. Itse menin parikymmentä vuotta sitten tk-lääkärille, joka lähetti minut epämääräisten oireiden takia keskussairaalan neurologiselle polille lisätutkimuksiin.

      • se vi..un terva

        Luulenpa, että Kari on oikeassa! Kofeiini on aika paha aine ja tekee kaikenlaisia oireita. Koska se on sosiaalisesti hyväksytty aine, sitä ei edes mielletä huumeeksi. Oma mielipiteeni on, että se on myrkkyä. Nyt olenkin yrittänyt lopettaa tämän aineen kulutuksen ja siirtyä kokonaan yrttiteelinjalle.

        Kofeiini aiheuttaa migreeniä, kipuja, masennusta, väsymystä, uupumusta, jäykkyyttä, reumatismin kaltaisia oireita.. Ja sitähän kaikki juo.. Joten kaikki ajattelevat kofeiinia vastaan olevia ihmisiä hulluiksi. Tosi kuitenkin on, että se on addiktoiva ja aika p.ska aine! Haluan siitä eroon!


      • Kaffekissa
        se vi..un terva kirjoitti:

        Luulenpa, että Kari on oikeassa! Kofeiini on aika paha aine ja tekee kaikenlaisia oireita. Koska se on sosiaalisesti hyväksytty aine, sitä ei edes mielletä huumeeksi. Oma mielipiteeni on, että se on myrkkyä. Nyt olenkin yrittänyt lopettaa tämän aineen kulutuksen ja siirtyä kokonaan yrttiteelinjalle.

        Kofeiini aiheuttaa migreeniä, kipuja, masennusta, väsymystä, uupumusta, jäykkyyttä, reumatismin kaltaisia oireita.. Ja sitähän kaikki juo.. Joten kaikki ajattelevat kofeiinia vastaan olevia ihmisiä hulluiksi. Tosi kuitenkin on, että se on addiktoiva ja aika p.ska aine! Haluan siitä eroon!

        Ja ms-tautisikin (jos sitä nyt sinulla on?) sitten sillä paranee, kun lopetat kofeiinin käytön? Karin kanssa kun ei enää monikaan jaksa vääntää Karin uskottavuusongelman vuoksi. Karihan on "parantunut" ms-taudista, vaikka ei dianoosia olekkaan. Että semmosta.


    • yxleena

      Sain 3 vuotta MS-diagnoosin, plakkia ei ollut, selkäydinpunktiossa näkyi että tulehdusarvot kohollaan. Itselläni ainoa oire on ollut vasemman jalan huono pelittäminen, kävely muuttunut koko ajan vaikeammaksi, olen käyttänyt kävelysauvoja jo kauan. Yritin alusta asti seleittää neorologille, että minusta tuntuu että selässä vasemmalla puolella on jotain vikaa, mutta siihen en saanut mitään tukea. Jäin vuoden vaihteessa osatyökyvyttömyyseläkkeelle, invaliidiprosentti 55.
      Nyt näin äskettäin netissä yhden videon joka laittoi ajattelemaan asiaa muulta kannalta. Olen nyt kaksi kertaa käynyt OMT-terapeutilla. Sanoi heti eka kerralla, että minulla on vasen puoli selästä täysin lukkiutunut. Eka kerralla avattiin pari lukkoa, auttoi siihen että nyt pystyy nousemaan paremmin ylös ja pystyy ja pystyy kääntymään sängyssä hyvin kyljelleen. Toisen kerran jälkeen kävely alkoi vähän parantua, mutta lukkoja on vielä paljon, ei niitä voi kerrallaan niin monia aukoa, mutta odotan toivokkaana että kävely alkaisi viimein pelittää. Eli tulee mieleen, kummasta kävelyvaikeus johtui, MS:stä vai selän vaurioista???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe