Oli yksi julli tulossa kehä III liittymästä kehälle siis kolmion takaa, ei vilkkua ja ajelin itse vakionopeus päällä oikeata kaistaa. Kaveri ei millään saanut sitä 1,3 Golfia kiihdytettyä ohitseni ja joutui jarruttamaan, jonka jälkeen alkoi valojen vilkuttelu ja keskisormen näyttely. Minä olin, että HÄH? Näitä näkyy jatkuvasti ainakin Vantaalla päin. Mitä nämä älypankit mahtavat ajatella ja onko oikeasti edes ajorttia?
Ajokortti muropaketista
3
294
Vastaukset
- "hesalainen"
se on just savosta muuttanut helsinkiin ja vasta opettelee stadin tapoja anna sille aikaa kyllä se kotiutuu
- Cruisailija
ihan normaalia köyhän luuserin mielenosoittelua..näytä keskaria takas niin minä teen!
- 45657
Väärät lähtökohdat liittyä liikenteeseen, kannattaa enemmin pyrkiä taakse kuin eteen, tällöin ei tarvitse ajaa kilpaa. Onhan niitä liittymiä joissa ei saa kuin ns urheiluautolla tarpeeksi vauhtia että jos on paljon liikennettä niin voi joutua turhankin alhaisella nopeudella liikenteeseen liittymään mutta onko se omavika enää silloin. Päätietä/moottoritietä,/kehätietä ajavatkin ajaa usein liian lähellä edellä olevaa että niihin liian pieniin väleihin sitten kun joku sovittaa vaikka kuinka sopivalla nopeudella niin turvavälit menee uusiksi. Toiseksi liityntäkaistaa tulevat samallalailla ajavat toisinaan liian lähellä toisiaan ja kun tuo edellä mainittu tilanne on myös päätiellä niin siinä kyllä sekoaa koko pakka sitten ja sitten täällä foorumilla ihmetellään miksi motarilla liikenne vetää vain 50km/h vauhdilla.
Muistetaan kukin että vasta vähän aikaa ajokortin omaava (0-5 vuotta) ei ole kokenut kuljettaja ja opittaa riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681