yölintu kysypalstasta

jeni2

lähetin sinne viestin 9.3 ja se ei ole tullut sinne palstalle mikskähän olis kiva tietää vai pimittääkö joku mun viestejä oon ennenkin huomannut et mun viestit ei tuu sinne ainakin kaks viestiä on jäänyt tulematta sinne palstalle?? olisko hyvä joku ja vastais tähän viestiin yölinnusta!

8

2093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs yölintu fani

Empä usko et kukaa sun viestejä pimittää.sun kandee yrittää uudelleen kirjottaa sinne tai sit malttaa oottaa vaan,voi olla ettei yölinnut aina kerkee tai jaksa vastata.

• jeni2

onhan nuo muiden viesteihin vastanneet sitä päivää ennen ja sen päivän jälkeen et luulis olevan saaneet sen viestin minkä kirjoitin... en tiiä sit misä se mun viesti on jossain matkallako vai bittiavaruudessa? ufot lukee sitä sit sielä...

• pl
        jeni2 kirjoitti:

onhan nuo muiden viesteihin vastanneet sitä päivää ennen ja sen päivän jälkeen et luulis olevan saaneet sen viestin minkä kirjoitin... en tiiä sit misä se mun viesti on jossain matkallako vai bittiavaruudessa? ufot lukee sitä sit sielä...

Eihän ne julkaise aina kaikkia viestejä, etenkään jos sama ihminen tai siis samalla nimimerkillä lähettää kokoajan, ne ei välttämättä kaikkia julkaise. Ja toinen asia on se, jos kysymykset on typeriä, niitä ei aina varmaankaan julkaista.

• juupelijuuuui
        pl kirjoitti:

Eihän ne julkaise aina kaikkia viestejä, etenkään jos sama ihminen tai siis samalla nimimerkillä lähettää kokoajan, ne ei välttämättä kaikkia julkaise. Ja toinen asia on se, jos kysymykset on typeriä, niitä ei aina varmaankaan julkaista.

kysypalsta on lopetettu. ei kiinnosta enää vastailla faneille.

• eräs yölintufani
        juupelijuuuui kirjoitti:

kysypalsta on lopetettu. ei kiinnosta enää vastailla faneille.

Ikävä kyllä palsta on lopetettu.Ei välttämättä kiinnostuksen vuoksi,vaan että he ei kerkee tai jaksa enää vastailla.Harmillinen juttu,mutta se nyt on vaan niin ja se on hyväksyttävä.Voihan sitä käydä keikoilla ja vaihtaa siellä kuulumisia.

• poika13v

Mä oon 13vuotias poika ja mitään parempaa musiikkia en tiiä ku yölintu!!!

• Nimara4

Oi, sulla on loistava musiikkimaku! Mene ihmeessä keikoille (tanssipaikoille ei ole ikärajaa) ja rohkeasti eturiviin, niin saat taatusti Simon ja muiden huomion. Ja keikan jälkeen kävelet rohkeasti hakemaan nimmarit. Jos satun samalle keikalle, voin tulla sun mukaasi, ellet yksin kehtaa. Oikein hyvää alkanutta vuotta sulle! :)

• Yölintufani

Ikävä kyllä Yölinnun kysymyspalsta on lopetettu aikoja sitten.Heille voi kirjoittaa facebookiin tai laittaa sähköpostia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      248
      1813
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      13
      1282
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      208
      1213
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1105
    5. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      903
    6. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      884
    7. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      62
      865
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      826
    9. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      783
    10. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      780
    Aihe