yölintu kysypalstasta

jeni2

lähetin sinne viestin 9.3 ja se ei ole tullut sinne palstalle mikskähän olis kiva tietää vai pimittääkö joku mun viestejä oon ennenkin huomannut et mun viestit ei tuu sinne ainakin kaks viestiä on jäänyt tulematta sinne palstalle?? olisko hyvä joku ja vastais tähän viestiin yölinnusta!

8

735

Vastaukset

• Empä usko et kukaa sun viestejä pimittää.sun kandee yrittää uudelleen kirjottaa sinne tai sit malttaa oottaa vaan,voi olla ettei yölinnut aina kerkee tai jaksa vastata.

• onhan nuo muiden viesteihin vastanneet sitä päivää ennen ja sen päivän jälkeen et luulis olevan saaneet sen viestin minkä kirjoitin... en tiiä sit misä se mun viesti on jossain matkallako vai bittiavaruudessa? ufot lukee sitä sit sielä...

• jeni2 kirjoitti:

onhan nuo muiden viesteihin vastanneet sitä päivää ennen ja sen päivän jälkeen et luulis olevan saaneet sen viestin minkä kirjoitin... en tiiä sit misä se mun viesti on jossain matkallako vai bittiavaruudessa? ufot lukee sitä sit sielä...

Eihän ne julkaise aina kaikkia viestejä, etenkään jos sama ihminen tai siis samalla nimimerkillä lähettää kokoajan, ne ei välttämättä kaikkia julkaise. Ja toinen asia on se, jos kysymykset on typeriä, niitä ei aina varmaankaan julkaista.

• pl kirjoitti:

Eihän ne julkaise aina kaikkia viestejä, etenkään jos sama ihminen tai siis samalla nimimerkillä lähettää kokoajan, ne ei välttämättä kaikkia julkaise. Ja toinen asia on se, jos kysymykset on typeriä, niitä ei aina varmaankaan julkaista.

kysypalsta on lopetettu. ei kiinnosta enää vastailla faneille.

• juupelijuuuui kirjoitti:

kysypalsta on lopetettu. ei kiinnosta enää vastailla faneille.

Ikävä kyllä palsta on lopetettu.Ei välttämättä kiinnostuksen vuoksi,vaan että he ei kerkee tai jaksa enää vastailla.Harmillinen juttu,mutta se nyt on vaan niin ja se on hyväksyttävä.Voihan sitä käydä keikoilla ja vaihtaa siellä kuulumisia.

• Mä oon 13vuotias poika ja mitään parempaa musiikkia en tiiä ku yölintu!!!

• Oi, sulla on loistava musiikkimaku! Mene ihmeessä keikoille (tanssipaikoille ei ole ikärajaa) ja rohkeasti eturiviin, niin saat taatusti Simon ja muiden huomion. Ja keikan jälkeen kävelet rohkeasti hakemaan nimmarit. Jos satun samalle keikalle, voin tulla sun mukaasi, ellet yksin kehtaa. Oikein hyvää alkanutta vuotta sulle! :)

• Ikävä kyllä Yölinnun kysymyspalsta on lopetettu aikoja sitten.Heille voi kirjoittaa facebookiin tai laittaa sähköpostia.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

• Aiotko noudattaa maskisuositusta?

Alatko käyttämään maskia kun liikut julkisilla paikoilla? Kyseessä on siis suositus, ei pakko.

483
    • Ketä kiinnostaa YouTube-maailma?

Tässä kun on kesällä ollut aikaa ja hieman seuraillut netistä kaiken maailman vlogeja sun muita videoituja mielipidekanavia niin herää yksi suuri kysymys: Ketä kiinnostaa tällainen kun täysin tuntemattomat ihmiset hölisevät omia mielipiteitään kameralle täysin merkityksettömistä asioista? Onko tämä kenestäkään muusta typerää? Niin miehet kun naiset selostavat suu vaahdossa asioitaan kameralle yksinään jossakin v..tun vaatehuoneessa. Tulee mieleen, että säilyttäkää nyt joku järki. Ketä kiinnostaa jonkun nobodyn mielipide mistään? Tai sen myday-solkkaukset sun muut? Mitä varten näitä tehdään? Ei voi muuta sanoa kuin, että netti täyttyy roskasta ja itsensä korostamisesta.

229
    • Vihreiltä selvä viesti,jos emme saa ilmastotavotteita

läpi lähdemme tästä hallituksesta. Ja tämä tule tapahtumaan aivan varmasti koska meillä ei ole varaa toteuttaa vihreiden toivomuslista. Nyt pitäisi alkaa miettimään ketkä tulevat vihreitten tilalle,vai kaatuuko koko hallitus .

360

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut