lähetin sinne viestin 9.3 ja se ei ole tullut sinne palstalle mikskähän olis kiva tietää vai pimittääkö joku mun viestejä oon ennenkin huomannut et mun viestit ei tuu sinne ainakin kaks viestiä on jäänyt tulematta sinne palstalle?? olisko hyvä joku ja vastais tähän viestiin yölinnusta!
yölintu kysypalstasta
8
1971
Vastaukset
- eräs yölintu fani
Empä usko et kukaa sun viestejä pimittää.sun kandee yrittää uudelleen kirjottaa sinne tai sit malttaa oottaa vaan,voi olla ettei yölinnut aina kerkee tai jaksa vastata.
- jeni2
onhan nuo muiden viesteihin vastanneet sitä päivää ennen ja sen päivän jälkeen et luulis olevan saaneet sen viestin minkä kirjoitin... en tiiä sit misä se mun viesti on jossain matkallako vai bittiavaruudessa? ufot lukee sitä sit sielä...
- pl
jeni2 kirjoitti:
onhan nuo muiden viesteihin vastanneet sitä päivää ennen ja sen päivän jälkeen et luulis olevan saaneet sen viestin minkä kirjoitin... en tiiä sit misä se mun viesti on jossain matkallako vai bittiavaruudessa? ufot lukee sitä sit sielä...
Eihän ne julkaise aina kaikkia viestejä, etenkään jos sama ihminen tai siis samalla nimimerkillä lähettää kokoajan, ne ei välttämättä kaikkia julkaise. Ja toinen asia on se, jos kysymykset on typeriä, niitä ei aina varmaankaan julkaista.
- juupelijuuuui
pl kirjoitti:
Eihän ne julkaise aina kaikkia viestejä, etenkään jos sama ihminen tai siis samalla nimimerkillä lähettää kokoajan, ne ei välttämättä kaikkia julkaise. Ja toinen asia on se, jos kysymykset on typeriä, niitä ei aina varmaankaan julkaista.
kysypalsta on lopetettu. ei kiinnosta enää vastailla faneille.
- eräs yölintufani
juupelijuuuui kirjoitti:
kysypalsta on lopetettu. ei kiinnosta enää vastailla faneille.
Ikävä kyllä palsta on lopetettu.Ei välttämättä kiinnostuksen vuoksi,vaan että he ei kerkee tai jaksa enää vastailla.Harmillinen juttu,mutta se nyt on vaan niin ja se on hyväksyttävä.Voihan sitä käydä keikoilla ja vaihtaa siellä kuulumisia.
- poika13v
Mä oon 13vuotias poika ja mitään parempaa musiikkia en tiiä ku yölintu!!!
- Nimara4
Oi, sulla on loistava musiikkimaku! Mene ihmeessä keikoille (tanssipaikoille ei ole ikärajaa) ja rohkeasti eturiviin, niin saat taatusti Simon ja muiden huomion. Ja keikan jälkeen kävelet rohkeasti hakemaan nimmarit. Jos satun samalle keikalle, voin tulla sun mukaasi, ellet yksin kehtaa. Oikein hyvää alkanutta vuotta sulle! :)
- Yölintufani
Ikävä kyllä Yölinnun kysymyspalsta on lopetettu aikoja sitten.Heille voi kirjoittaa facebookiin tai laittaa sähköpostia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389