Höpöhinta ei normaali

luottamusta Kauppaan

Tissiliiveistä K-Citymarketissa alennus -74%, Keskon omasta K-normaalihinnasta. Nelinkertaisen hinnan maksaneet voivat mielestäni ainakin kysyä miten heille hyvitetään K-Citymarketin rahastama nelinkertainen hinta.

3

536

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cittari paras

      K-Citymarketissa alennus, minäkin ostin heinäkuussa 2009 K-Citymarketista uutuusmallin 40" tv, Samsungin, oli 150 € alennus,
      eipä vieläkään ole olut missään, ei edes Gigantissa edullisempi.
      Samaa hintaa on ollut, mutta joka kerta kun on ollut sama hinta, on ollut lisäksi postimaksu.

      minusta K-Citymarketissa alennukset ovat kaikkein luotettavampia,
      silloin kun tuotetta tarvitsee, mutta jos ei juuri ko. tuote kiinnosta, silloin ei kannata ostaa.

      aivan samoin olen onnistunut läppäri-, kamera- yms kaupoissa,
      videopoxissa kävi vielä paremmin, kaikissa oli sama hinta (2,5v takaperin Humax 9200), mutta K-Citymarketissa sai vielä yli 200 € ostoksesta 5 % käteisalennuksen koko laskuun ja lisäksi plussapisteet.

      (kyllä sitä hinnanvaihtelut ovat todella hurjia, joka tuotteessa, mutta monella kun eivät hinnat pysy päässä.
      olen ostanut Cittarista "aamupala" sulatejuustoa 6% ja 10 %, maksaa 1 € paketti,
      mutta moni valitsee vierestä n. 2,30 € maksavan rasvaisemman Aamupala juustopaketin,

      MIKSI, kai suurin syy on "korvien välissä"
      vaikka on yliopiston paperit taskussa, ihmiset ovat kovin yksikätisiä,
      monitaitoisuus elämässä on täysin hukassa.
      .

      • Hinta/laatu

        Olet saanut alennusta K-Kalliist K-normaalihinnoista. Miksi normaali asiakkaan pitää maksaa liika.


      • Täysin kyllästynyt

        Taas näitä sinun paskaviestejäsi on pakko sietää! Etkö sinä kusipää jo pian kuole??????? Toivon todella että jäät mahdollisimman pian esim. rekan alle ja loppuu tämä sietämätön itsesi ja oman erinomaisuutesi hehkutus.

        Ihan tosi, onko olemassa YHTÄÄN MITÄÄN elämän aluetta jolla sinä et ole kaikkein paras ja fiksuin ja hienoin ja älykkäin ja onnistunein - omasta mielestäsi????

        "olen ostanut Cittarista "aamupala" sulatejuustoa 6% ja 10 %, maksaa 1 € paketti,
        mutta moni valitsee vierestä n. 2,30 € maksavan rasvaisemman Aamupala juustopaketin,

        MIKSI, kai suurin syy on "korvien välissä"
        vaikka on yliopiston paperit taskussa, ihmiset ovat kovin yksikätisiä,
        monitaitoisuus elämässä on täysin hukassa."

        Tuliko sinulle paska-aivolle ollenkaan mieleen että ne tavallisen Aamupalan ostajat ostavat sitä ihan vain siksi että se MAISTUU HEISTÄ PAREMMALTA????? Jos ei ole mitään paino-ongelmia, eikä kolesteroliongelmia, eikä ole edes rahaongelmia, niin että on pakko ostaa sitä halvempaa juustoa, niin miksi ihmeessä ei voisi ostaa sitä rasvaisempaa ja kalliimpaa?

        Onko sinulla ukkoraiska MINKÄÄNLAISTA omaa elämää? Ehdit siinä juustohyllyllä tuijotella mitä muut ostavat? Eikö edes hävetä?

        Sillä hetkellä kun on kulunut sanotaan nyt yksi kuukausi ilman että olen yhdelläkään Suomi 24 -palstalla törmännyt sinun typeriin horinoihisi, niin pidän juhlat, koska silloin on todennäköistä että olet vihdoinkin potkaissut tyhjää. Tulkoon se päivä pian! Ja mahdollisemman tuskallisella tavalla sinulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe