A5 voitti taas E-Sarjan coupen

TFSI Power

9

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • audikuski

      se audi käytettynä enää pärjää varsinkaan mersulle.jos jonkun vertailun voittaa niukasti niin sou vhot?
      kyllä mese on parempi.

      • .......

        ei sentään ruostu kuten Mersu tekee. Mersu on todistetusti huonompi kuin Audi.


      • aaaaadi

        Niin niin mutta Audi voitti testissä mesen.Elikkä Audi on parempi.


    • Juha1234

      Audissa hieman rivakampi moottori, mercedes parempi käsiteltävä.
      Eroa lopussa kolme prosenttia, jotakuinkin.

      Tuolla pistemäärällä menee makuasioiksi. Jos halauaa etuvetoisen ostaa Audin, jos takavetoisen niin Mercedeksen.

      Mikähän tämänkin provo-aloituksen tarkoitus oli? Alottajalla ei ole kuunaan rahaa noihin kumpaankaan, ehkä ei edes ajokorttia. Ilmeinen koulukiusaaja joka on löytänyt uuden tavan tyydyttää sairaita tarpeitaan. Säälittävää.

      • Euroopan omistaja

        Provo? Jos tuo olisi MB palstalla niin sitten se olisi provo. Audi voitti ja sillä selvä. Ei tarvitse lukea Audi-palstaa jos et kestä. Sinä se taidat olla aika sairas!


      • Juha1234
        Euroopan omistaja kirjoitti:

        Provo? Jos tuo olisi MB palstalla niin sitten se olisi provo. Audi voitti ja sillä selvä. Ei tarvitse lukea Audi-palstaa jos et kestä. Sinä se taidat olla aika sairas!

        En omista mercedestä enkä audia.

        En vain ymmärrä mitä tarkoitusta kyseisen tyyppinen aloitus palvelee.

        Tarkemmin, otsikossa oli että Audi A5 voitti taas E-sarjan Coupen. Tekstissä ei ollut sitten mitään viitettä niihin muihin testeihin, samaten tuossa autojen ero oli lähinnä makuasioita. Toki MB oli aika paljon kalliimpi.

        Aika lapsellista kirjoittelua,

        Ja tämä täysin siitä riippumatta että mielestäni Audi on erittäin hyvä auto ja A5 onnistuneesti muotoiltu.


      • tietää..
        Juha1234 kirjoitti:

        En omista mercedestä enkä audia.

        En vain ymmärrä mitä tarkoitusta kyseisen tyyppinen aloitus palvelee.

        Tarkemmin, otsikossa oli että Audi A5 voitti taas E-sarjan Coupen. Tekstissä ei ollut sitten mitään viitettä niihin muihin testeihin, samaten tuossa autojen ero oli lähinnä makuasioita. Toki MB oli aika paljon kalliimpi.

        Aika lapsellista kirjoittelua,

        Ja tämä täysin siitä riippumatta että mielestäni Audi on erittäin hyvä auto ja A5 onnistuneesti muotoiltu.

        aidot Audin omistajat koksaan mitään kirjoittele. Heillä on siihen aivan oma kesustelufooruminsa.


    • Slobo-auto

      Audi on varmaankin toimittanut testiin erikoisyksilön, ehkä jopa sellaisen jonka moottorista ei tehot häviä ja motti rikkoudu.

      Tästä kannattaa ilmoittaa 45 minuuttia ohjelmaan, että voi olla olemassa sellainenkin audi, jolla uskaltaa lähteä tien päälle. Sitähän ei uskaltatunut vain 70 000 euron audilla ajeleva audimies juurikaan tehdä. Aina epävarmuus perseessä.

      Sitä se teettää tuo unkarilainen tekniikka. Halpaa itälaatua.

      • maileriman

        harva mese tulee ohi quattro turbostani.ihan aito 100 malli harvinainen ja nopea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe