Saatana on Vatikaanissa

beenthere

18

289

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesushuora

      On manannut 70 000 riivaajaa joilla on lennellyt nauloja ja lasinsiruja suusta, mutta
      ei ole ensimmäistäkään tapausta onnistuttu dokumentoimaan. Eli lienee yhtä totta
      kuin rukousparantumiset eli /-0 kpl.

      • Melkoisesti on ollut manattavaa.

        Siitähän tulee 7,7 manausta jokaikinen päivä, siis viikonloput mukaanlukien, ilman lomia.


      • beenthere
        Phoebus kirjoitti:

        Melkoisesti on ollut manattavaa.

        Siitähän tulee 7,7 manausta jokaikinen päivä, siis viikonloput mukaanlukien, ilman lomia.

        Ei oo uskovilla muutakaan tekemistä kun kaikki muu on syntiä. Voihan sitä vaikka aikansa kuluksi manata.


      • Levitaatio
        beenthere kirjoitti:

        Ei oo uskovilla muutakaan tekemistä kun kaikki muu on syntiä. Voihan sitä vaikka aikansa kuluksi manata.

        Ehhehe ehhehe

        Kyllä Vatikaanissa tapahtuu varmasti yhtä sun toista. Kaikki tämä on totta. Mitä avoimempia ollaan totuus tulee esiin ja mitä muuta totuus on kuin Jumalallista voimaa.


      • ottaa rennommin
        Phoebus kirjoitti:

        Melkoisesti on ollut manattavaa.

        Siitähän tulee 7,7 manausta jokaikinen päivä, siis viikonloput mukaanlukien, ilman lomia.

        Joskus totuus on tarujakin ihmeellisempää, kannattaisi ottaa ennakkoluulottomampi asenne, ettei sitten tule järkytystä, jos kohtaatkin tällaisen jutun oikeasti, ja jos huomaatkin että olet ollut väärässä. Niinkin voi joskus olla...!


      • ottaa rennommin kirjoitti:

        Joskus totuus on tarujakin ihmeellisempää, kannattaisi ottaa ennakkoluulottomampi asenne, ettei sitten tule järkytystä, jos kohtaatkin tällaisen jutun oikeasti, ja jos huomaatkin että olet ollut väärässä. Niinkin voi joskus olla...!

        Olen ihan samaa mieltä. Totuus on taruja ihmeellisempää.

        Ja yksi ihmeellisyyksistä on se, miten jotkut voivat pitää taruja totena.


      • beenthere
        ottaa rennommin kirjoitti:

        Joskus totuus on tarujakin ihmeellisempää, kannattaisi ottaa ennakkoluulottomampi asenne, ettei sitten tule järkytystä, jos kohtaatkin tällaisen jutun oikeasti, ja jos huomaatkin että olet ollut väärässä. Niinkin voi joskus olla...!

        No ei tosiaankaan voi. Kyllä minilla on ihan ennekkoluuloton asenne mutta kyllä minä nyt sentään mahdottoman ymmärrän. Sinä näköjään et.


    • .
    • Kössönöm

      oikein jaksaisi edes enää nauraa. Tuollaisia sairaita tyyppejä jotkut jopa kunnioittavat?

    • Enkä ole...

    • Rompix

      Millä tuo Vatipääklaani rahoittaa tuon koko valtionsa toiminnan? Maksavatko katolliset samanlailla kirkollisveroa vai lahjoituksillako tuo porskuttaa?

      • Kössönöm

        "Vatikaanivaltion pääasialliset tulonlähteet ovat kiinteistöjen tuotot – Vatikaani omistaa noin 2 400 vuokrataloa valtioalueensa ulkopuolella – sekä Vatikaanin alueella sijaitsevien liikkeiden tuottama liikevoitto. Vatikaanin supermarketin, huoltoaseman, apteekin ja vaatetusliikkeen tulot menevät suoraan valtion kassaan. Lisätuloja valtio saa matkamuistomyymälöistä, museoiden pääsylipputuloista sekä lahjoituksista. Tärkeä tulonlähde ovat myös Vatikaanin omien eurokolikoiden ja muistomitalien sekä postimerkkien myynti keräilijöille.[36]

        Vatikaani omistaa myös kultaa, joka on varastoituna pankkiholveihin New Yorkissa, noin 850 kiinteistöä, joiden yhteenlaskettu arvo on noin 1,5 miljardia euroa sekä lukemattoman määrän mittaamattoman arvokkaita taideaarteita."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vatikaanivaltio#Talous

        Ja sitten toinen tulkinta:

        "Talous
        Vatikaanin pääbisnes on bisnes. Vatikaani painottaa, että Jeesuksen kehotus antaa pois kaikki omaisuutensa oli vain sitä yhtä miestä koskeva erityistapaus, ja sitä paitsi vertauskuvallinen… kai. Suurin osa Vatikaanin bruttokansantulosta saadaan aneiden ja taivaspaikkojen myynnistä.

        Vatikaanin pahin taloudellinen kilpailija on tiettävästi kondomiteollisuus."

        http://hikipedia.info/wiki/Vatikaanivaltio#Talous


      • Rompix
        Kössönöm kirjoitti:

        "Vatikaanivaltion pääasialliset tulonlähteet ovat kiinteistöjen tuotot – Vatikaani omistaa noin 2 400 vuokrataloa valtioalueensa ulkopuolella – sekä Vatikaanin alueella sijaitsevien liikkeiden tuottama liikevoitto. Vatikaanin supermarketin, huoltoaseman, apteekin ja vaatetusliikkeen tulot menevät suoraan valtion kassaan. Lisätuloja valtio saa matkamuistomyymälöistä, museoiden pääsylipputuloista sekä lahjoituksista. Tärkeä tulonlähde ovat myös Vatikaanin omien eurokolikoiden ja muistomitalien sekä postimerkkien myynti keräilijöille.[36]

        Vatikaani omistaa myös kultaa, joka on varastoituna pankkiholveihin New Yorkissa, noin 850 kiinteistöä, joiden yhteenlaskettu arvo on noin 1,5 miljardia euroa sekä lukemattoman määrän mittaamattoman arvokkaita taideaarteita."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vatikaanivaltio#Talous

        Ja sitten toinen tulkinta:

        "Talous
        Vatikaanin pääbisnes on bisnes. Vatikaani painottaa, että Jeesuksen kehotus antaa pois kaikki omaisuutensa oli vain sitä yhtä miestä koskeva erityistapaus, ja sitä paitsi vertauskuvallinen… kai. Suurin osa Vatikaanin bruttokansantulosta saadaan aneiden ja taivaspaikkojen myynnistä.

        Vatikaanin pahin taloudellinen kilpailija on tiettävästi kondomiteollisuus."

        http://hikipedia.info/wiki/Vatikaanivaltio#Talous

        Olinpa mä taas laiska... kuulostaa ihan Disneyworldin ja mafian risteytykseltä. Nolottais olla katolilainen...


      • Kössönöm
        Rompix kirjoitti:

        Olinpa mä taas laiska... kuulostaa ihan Disneyworldin ja mafian risteytykseltä. Nolottais olla katolilainen...

        Disneyworldin ja mafian risteytys. Voi helvetti että on hyvä määritelmä!


    • goddeloos
    • Atte Ateisti

      No hyvä jos se Vanha Kehno on nyt saatu paikannettua. Pitkään kun oli epäselvää, missä hän piileskelee.

      Kansainvälinen pidätysmääräys on varmaan tehty?

      Oikeudenkäynnissä tämän rikoslista tullee olemaan pitkänlainen?

    • Atte Ateisti
    • Atte Ateisti

      "Mies on varmaan nyt uransa huipulla."

      Toivottavasti Vatikaani tiedottaa, milloin vaara on ohitse. Oletan, että Saatana ei jää pysyvästi Vatikaaniin, nyt kun se on sieltä paikallistettu?

      Paholainen pulloon ja Tiberiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe