kattelin tuossa tv,stä häät.
Tulipas mieleeni, oletko vihitty kirkossa vai missä.
Meidän häämme oli kotona, kylmä marraskuu, vieraita oli 60.
Nyt kun ajattelee juhlatilaa se oli tosi pieni, mut ei siellä valssia kyllä tanssittukaan.
Valssit tanssittiin muualla.
Tää se vasta aloitus on
19
280
Vastaukset
- oiihanatoukokuu
pienemmällä puolella, vain vanhemmat meidän ja papin lisäksi mukana. Kotona sitten, omassa talossamme, suuret häähumut, neljä lisävierasta.
Ei ollut prinsessahäät, mutta päivääkään en vaihtaisi. - Korppis
Kirkossa vihittiin ja juuri ostamassamme osakkeessa hääjuhlaa vietettiin 69 m2 ja viitisenkymmentä vierasta.
Tanssimme häävalssit olohuoneessa. Oli 31.121982 lunta satoi hieman ja oli lauha kaunis talvikeli. Oikein lämmin juhla josta jäi kauniit muistot. - viivatiina
ensimmäiset juhannus aattona maalla hellettä oli sulhasella kuumetta kolkytyhdeksän soudettiin saareen juhlimaan ja vettä tuli kun aisaa senhän piti tuoda onnea mutta ei kestäny kun kymmenen vuotta toiset kirkossa kanssa sopivasti vieraita syötiin juotiin ja tanssittiin vielä jatkettiin yökerhossakin ja sitä juhlaa on kestänyt kohta kahdeksantoista vuotta =))
- k/k
Lyhyt kaava ja kassan kautta kiitos.
siin me sitten seistiin villapairoissamme pikkasen pöllämystyneenä,ens epäilin et oli niin lyhyt kaava ettei ollenkaan vihitty.
Siit me sitten lähettiin kohti onnea ja ruusuista tulevaisuutta eihän se aina oo paistanut aurinko.
kitisten ,natisten ja joskus jopa auvoisesti on purtemme lipunut eteenpäin.- öyjee
kertomus k/k. Hyvä sinä!
- Sol57
Maistraatissa... en kuulu kirkkoon, enkä ole rippikoulua käynyt;)) Kyllä se ihan juhlava tilaisuus oli tämä toinenkin...ehkä vähän paremmin tuli kuunneltua toisella tapaa mitä tämä henkikirjoittaja meille puhui perheen merkityksestä, ensimmäinen kerta kun oli sellainen että, jännitti niin kovin;)))....Miehen vanhempi sisko oli miehineen todistamassa...Sitten läksimme siitä taksilla hotelli Torniin häälounaalle nelistään siellä tuli vähän kilisteltyä shampanilla myös......Nooh...kotonamme sitten samana päivänä näitä juhlia jatkettiin muun suvun ja lähiystävien kesken.;)) Häävalssia ei pienessä silloisessa olohuoneessamme mahduttu kyllä mitenkään päin...tanssimaan;))
tsau:Friidu - kysynvaan*
ihminen joka jaksaa katsella saippuaoopperaa iltaisin telkkarista.
Olisko edes televisiolupa maksettu?- viivi-amaldiina
ja ..... kun ne oli ihan oikeet häät Kiimingissä juhlitut, siis aitoa.
Tv- lupa oli just maksussa 10.03. 2010, menee suravelotuksen kautta 116,25 € , et helpottiko ollenkaan.
Niin se tulee kaksi kertaa vuodessa.
Nyt taas jatkamaan ........ pientä askarointia.
Hyvää päivän jatkoa sinulle ja voi hyvin.
- Adria
Kirkossa kaikkien kaavojen mukaan. Bileet himassa jossa mutsi ja faija oli duunannu kaiken valmiiksi, ihan kaiken. Mutsi briiffas mua valssiin hyvissä ajoin ja toimi seremoniamestarina. Välillä tuntu, et ne oli mutsin bileet. Hyvä, ettei tullu hääyönä antamaan ohjeita ja opastuksia kuinka se sinne laitetaan.
- vastaus on
Olen naitu neiti!
mutta sittemmin olen eronnut kirkosta.
- Cloetta..
yhtään oman näköiseni. Siis hääjuhlamme. Olin nuori ja saamaton ja se sopi vanhemmilleni, varsinkin äidilleni todella hyvin. Hän pääsi järjetämään (lue. näyttämään) mahtihäät valtaisine tarjoiluineen, orkestereineen plus kaikki muu mahtailu. Kirkko meni vielä joten kuten mutta sulhasen kanssa lähdimme juhlapaikasta hyvissä ajoin pois, niin pääsivät vieraat syömään ja juomaan oikein olan takaa. Kyllä, olen harmissani mutta sellainen olin nuorena; kiltti ja hiljainen, eikä vastaansanominen äidille olisi tullut kuuloonkaan.
Mutta häistä viis! Olen ollut onnellisesti naimisissa jo 30 vuotta, toki huonoja aikoja mahtuu joukkoon. Häistä minulle ei jäänyt ihanaa muistoa mutta eihän niitä minulle oltu järjestettykään. Viisastuin kyllä kokemuksestani ja tiedän, mitä ei pidä tehdä kun omat lapset menevät naimisiin pidettiin häät, pappi oli paikalla hetken aikaa, hänellä oli kiire hautajaisiin ;))
Parikymmentä vierasta, mutta niissäkin oli puolet liikaa.
Kesäkuu ja kaunis sää.- Mariina, pks
Maistraatissa, ruokatunnilla , eikä mitään juhlia.
Ajattelin, että se on kahden kauppa, eikä suvun kekkerit.
Erottu on jo 15v sitten, enkä ole uutta ottanut, mutta muuten hauskaa pitänyt.- yökukkuja...
Ihan pikaisesti. Oli todistajat myös sieltä, viranpuolesta. Käytiin sitten ravintolassa syömässä. Ihan oli kivaa.
Erohan se sitten tuli, mutta sentään 19 vuotta sitä kesti.
Nyt en menisi enää vihille, mutta muuten voin olla yhdessä, vaan en saman katon alla.
Viihdyn hyvin ihan omassa seurassani myös.
- viivi-amaldiina
mieheni kanssa kävisimme 40 vuotis hääpäivämme kunniaksi vahvistamassa liiton.
Kutsuisin kaikki samat ihmiset paikalle joita vielä elossa on, se olisi ihana hetki.
Tietenki kirkossa tämä tapahtuma olisi.- onni on kallis asia
olin tälläisessa juhlassa vieraana.
Heillä tuli täyteen 30 vuotta.
Kaunis tilaisuus.
Lapset järjesti kaiken tarjoilupuolen ja ohjelman.
Itse en ole avioitunut, asunut avoliitossa 18 ihanaa vuotta.
Kaduin jo siinä vaiheessa niin sydämeni pohjasta, että olisin halunnut sanoa papille, en, mutta kun en kehdannut häpäistä vanhempiani niin vastasin hampaat irvessä, kyllä.
- GloriaJoy
vihittiin, miul oli kuumetta ja punanen nenu, pakkasta 0li-31 astetta ja osa vieraista hyytyi autoineen matkanvarrelle. Häiden ruoka- ja kahvituspuolen tarjoilu ym. oli seurakuntatalon juhlahuonees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6133157Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu972622Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211661Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771572Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451466- 691424
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3171343- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901213