olen suunnitellut vihdoinkin BMW n hankkimista siis BMW 530 D automaatilla
Kuluista vielä ???
- mitä maksaa takuun vaatimat merkkihuollot / 30.000 km ?
- kasko vakuutus noin--- Helsingissä / vuosi
- autovero ?
- kokemuksia oikeasta kulutuksesta talvella nastarenkailla sekalaista ajoa ( mulla raskas jalka ;) )
- miten pelittää liukkaalla ?
530 D kustannukset
6
768
Vastaukset
- Koeajaja
ottaa kantaa kuin kulutukseen. Itse koeajoin moisen BMW:n jokin aika sitten, ja kulutus oli ajotietokoneen mukaan 9,2l/100 km. Toki joku voi päästä pienempään, mutta omassa ajossa se vei tuon.
- frangrobba
takuuhuollot n.1000€
kasko kysy = vakuutusyhtiöstä
autovero= paljon
kulutus=paljon
liukkaalla=huonosti - kyykyttäjä kalle
Kuluista vielä ???
- mitä maksaa takuun vaatimat merkkihuollot / 30.000 km ? MERKKILIIKE kysymällä selviää tarkka hinta mutta arviolta noin 300e/kerta
- kasko vakuutus noin--- Helsingissä / vuosi: Riippuu onko bonuksia arviohinnat vaikka noista linkeistä
http://www.google.fi/search?hl=fi&source=hp&q=vakuutukset vertailu&meta=&aq=0&aqi=g10&aql=&oq=vakuutukset
- autovero ? Perustuu jos uusi auto puhtaasti päästöihin arviot voit laskea vaikka tuolta kunhan selvität ne ilmoitetut päästöt http://www.viastar.fi/laskurit/ajoneuvovero/ajoneuvovero2010.asp
- kokemuksia oikeasta kulutuksesta talvella nastarenkailla sekalaista ajoa ( mulla raskas jalka ;) )
Eiköhän se kulutus sekalaisessa ajossa pyöri noin 9l/100km
- miten pelittää liukkaalla ? Toimii varmasti mutta ratintakaahan se loppupeleissä on kiinni - ei ole köyhille
Tuollaisen auton osto ja ylläpito vaatii rahaa, oletko valmis?
- elpaso1
huolto=n 300€
kulutus ollut 65000 km keskikulutus 7.8L. kesällä nätisti ajellessa alta 6L
nastarenkailla pärjää ihan hyvin - beemeri525
525d farmari 08 malli, 197 hevosen koneella, maantiellä kulutus 5,7ltr/100 talvirajoituksilla, nurkissa 6,8, aika reippaalla ajolla. Itselle ainakin yllätys kulutuksen vähäisyys.
Huoltoja itse en teetä merkkihuollossa, vaan Bemu Oy:ssä Tuusulassa, halvempi ja osaamista löytyy hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381