Tämä on varmaan itsestäänselvyys, mutta ei minulle :D Siispä täytyy kysyä täältä.
Saako Jyväskylän yliopiston englannin kielen valintakokeessa olla nuo ennakkomateriaalit mukana (yliopiston sivuilta tulostettu artikkeli ja "kirja") ? Vai onko sama logiikka kuin kunnon pääsykoekirjojen kanssa, että asiat tulisi vain muistaa? Koska olen käsittänyt, että Jyväskylän englannin valintakokeessa tulee kirjoittaa ennakkomateriaaliin pohjautuvia pieniä esseitä, joissa pitäisi kommentoida ja käyttää aineistossa esiteltyjä näkemyksiä. Eikö tällaisissa tapauksissa aineisto yleensä saa olla esillä? :/
JyU:n englannin valintakoe ja aineisto?
dunnothis
1
575
Vastaukset 1
- 532
No ei tietenkään saa olla materiaali esillä.
Viime vuonna koe oli kaksiosainen:
1. Terminselitys
2. Essee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 52605
- 43585
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136528Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525