Ootteko nähneet, että SuomiTV:llä on edullisempi tekstiviesti hinta? SuomiTV:n chatissa viesti maksaa 0,95 e mutta MTV3 ja Subilla viesti maksaa 0.99 e. Eiks kannattais jutustella tulla SuomiTV:n puolella? Ainakin se on edullisempi kun MTV3:n tai Subin.
Edullisempi tekstiviestichat
4
591
Vastaukset
- jEESUSTELIJA
Olet todella TAMPIO !!!!!!!!!!
- Team Finland
En ole tampio, kunhan vaan teen hintavertailua näistä chateista, mitä TV:ssä pyörii tällä hetkellä. Taidat olla itse tampio. Totesin vain, että Suomitv:ssä on edullisempi tekstiviesti chat.
koko suomi-tv;n chatti on kotoisin tosisuolesta!aivan paska!ei siel kukaan viihdy.ja saatanan epäselvä koko paketti.olkoon persaukiset sit siel jos haluaa.mtv;llä ja subilla on kuitenkin tosi hyviä jountajia.
- rickeki
tuo hintaero tarkoittaa käytännössä sitä että noin joka 20 viesti on ilmainen..
Joten hintaero on niin pieni ettei se juurikaan tunnu. Jos tuo alennus vaikuttaa käytettäviin rahavaroihin, niin ei pitäis käyttää tekstiviesti chattejä.
Miksi niitä muutenkaan käytetään? hankalampaa viestintää kuin netti chatti -ja 10 viestin hinnalla saat jo mokkula internetliittymän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006