hei siellä microsoftilla!

oppipoitsunen

Teihin kun ei suoraa yhteyttä saa nettisivuillanne, niin kai tämä viesti näinkin menee perille.

Minun pitäisi poistaa koneeltani eräs ohjelma, mutta Vista ilmoittaa että kohdekansion käyttö estetty ja tarvitaan käyttöoikeuksia.
Niin että jospa teiltä ehtisi sellainen tietokoneeni käyttöoikeudet omaava henkilö tulla käymään tässä joskus tässä kevään mittaan.. Soittakaa sitten etukäteen niin laitan pullakahvit tulille.

Siinä samalla se koneeni oikeudet omaava microsoftilainen voisi opastaa että miten löydän koneeltani(vai hänenkö kone tämä on?) juuri lataamani tiedostot, eri "downloads" ja "lataukset" ja "väliaikaiset" ja " imutukset" kansioita kun näyttäisi olevan pitkin kovalevyä siellätäällä sikinsokin. No onneksi Googlen avulla on helpompi löytää kyseiset tiedostot uudelleen netistä kuin tältä teidän pöydälleni jättämästä, minun maksamastani tietokoneesta.

T: n.26v tietokoneita, vajaa 20v windowseja, käyttänyt nuorehko ja toivottavasti vielä oppimiskykyinen aloittelija.

16

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toyotaltakaan

      tulee insinööri neuvomaan jos asiakas ei osaa etsiä Avensiksestaan
      että missä ne onkaan ratti, vaihdekeppi ja kytkinpoljin :-)

      • *reps*

        *reps*


      • oppipoitsunen

        Toyotalla ne polkimet ovatkin kutakuinkin samassa paikassa kuin olivat jo 80-luvulla. Eikä Corolla myöskään kerro esim. että "ei käyttöoikeuksia sulkea radioa".


      • d4th
        oppipoitsunen kirjoitti:

        Toyotalla ne polkimet ovatkin kutakuinkin samassa paikassa kuin olivat jo 80-luvulla. Eikä Corolla myöskään kerro esim. että "ei käyttöoikeuksia sulkea radioa".

        http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=fi olen käyttänyt nettiyhteyttä ja ollut yhteydessä puhelimella --tosihyvä palvelu!


      • d4th
        d4th kirjoitti:

        http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=fi olen käyttänyt nettiyhteyttä ja ollut yhteydessä puhelimella --tosihyvä palvelu!

        tuo nyt on ihan outo linkki--onko koneessasi käynnistä-Windows update-ohjeita ja tukitietoja:"Lähetä ongelmaraportti
        Jos et pysty ratkaisemaan ongelmaa edellä olevia toimintatapoja käyttämällä, täytä raporttilomake Internetissä ja anna tukihenkilöiden päättää, mikä on paras tapa ottaa yhteyttä sinuun. Jos lomake ei ole käytettävissä maassasi tai alueellasi, pyydä tukea puhelimitse."


      • Toyotaltakaan
        oppipoitsunen kirjoitti:

        Toyotalla ne polkimet ovatkin kutakuinkin samassa paikassa kuin olivat jo 80-luvulla. Eikä Corolla myöskään kerro esim. että "ei käyttöoikeuksia sulkea radioa".

        sitä kerro mutta poliisisetä kertoo jos sinulla ei ole käyttöoikeutta
        eli ajokorttia.


      • corilla
        Toyotaltakaan kirjoitti:

        sitä kerro mutta poliisisetä kertoo jos sinulla ei ole käyttöoikeutta
        eli ajokorttia.

        Virtalukkokin on laitettu(kutakuinkin samaan paikkaan)-vain avaimen omistava saa laittaa radion päälle ja sulkea.


      • jorilla
        corilla kirjoitti:

        Virtalukkokin on laitettu(kutakuinkin samaan paikkaan)-vain avaimen omistava saa laittaa radion päälle ja sulkea.

        mutta toyota sentään toimittaa avaimen auton mukana, windows vain ilmoittaa ettei ole oikeuksia.


      • corilla
        jorilla kirjoitti:

        mutta toyota sentään toimittaa avaimen auton mukana, windows vain ilmoittaa ettei ole oikeuksia.

        Miten ihmeessä monet kymmenet miljoonat Windowsinkäyttäjät oikein pärjäävätkään.


      • oppipoikanen
        corilla kirjoitti:

        Miten ihmeessä monet kymmenet miljoonat Windowsinkäyttäjät oikein pärjäävätkään.

        huonosti tai välttävästi


      • forilla
        oppipoikanen kirjoitti:

        huonosti tai välttävästi

        Avaaja:"T: n.26v tietokoneita, vajaa 20v windowseja, käyttänyt" kas kun et ole vaihtanut johonkin toiseen järjestelmään.Merkillistä jääräpäisyyttä.


      • minä ihmettelen
        forilla kirjoitti:

        Avaaja:"T: n.26v tietokoneita, vajaa 20v windowseja, käyttänyt" kas kun et ole vaihtanut johonkin toiseen järjestelmään.Merkillistä jääräpäisyyttä.

        Ettei avaaja:"T: n.26v tietokoneita, vajaa 20v windowseja, käyttänyt"
        ole mitään oppinut?

        Minäkin olen käyttänyt Windowseja niin kauan kuin niitä on ollut ja nyt
        tulen niiden kanssa jo mainiosti juttuun ja viime vuosina niiden kanssa
        ei olekaan enää ollut minkäänkaltaisia ongelmia.
        Jääräpää saa olla, mutta harkitusti.


      • oppipoikanen
        minä ihmettelen kirjoitti:

        Ettei avaaja:"T: n.26v tietokoneita, vajaa 20v windowseja, käyttänyt"
        ole mitään oppinut?

        Minäkin olen käyttänyt Windowseja niin kauan kuin niitä on ollut ja nyt
        tulen niiden kanssa jo mainiosti juttuun ja viime vuosina niiden kanssa
        ei olekaan enää ollut minkäänkaltaisia ongelmia.
        Jääräpää saa olla, mutta harkitusti.

        muuttuvat aina sen verran versiosta toiseen että juuri kun oppii käyttämään, niin pitää jo kohta opetella seuraava. sitäpaitsi ei esim. noita downloadauksia tule päivittäin hoidettua.

        eiköhän niitä ongelmia ole sinullakin, et vaan edes tajua niitä ongelmiksi.


      • minä ihmettelen
        oppipoikanen kirjoitti:

        muuttuvat aina sen verran versiosta toiseen että juuri kun oppii käyttämään, niin pitää jo kohta opetella seuraava. sitäpaitsi ei esim. noita downloadauksia tule päivittäin hoidettua.

        eiköhän niitä ongelmia ole sinullakin, et vaan edes tajua niitä ongelmiksi.

        ongelman pitäisi olla että sen tajuaa ongelmaksi?

        Isolla perheellämme on kolme pöytäkonetta (XP pari W2000Pro)
        ja kolme läppäriä (XP pari XPPro) ahkerassa käytössä.
        Kun viimeksi olen runsas vuosi sitten joutunut hiukan puuttumaan
        systeemiin (oli wlanissa vähän ongelmia kun yksi Telewellin reititin hajosi)
        niin en oikein windowsin ongelmista puhuisi, minä kuitenkin ainoana näitä hoidan.

        Tuo "muuttuvat aina sen verran versiosta toiseen että juuri kun oppii käyttämään, niin pitää jo kohta opetella seuraava."
        on aika näennäistä; Windowsin perusperiaate ja käyttö ei ole juuri muuttunut
        Win3.1:stä kuin kosmeettisesti, uuden version käytön on oppinut 10 minuutissa.


      • oppipoikanen
        minä ihmettelen kirjoitti:

        ongelman pitäisi olla että sen tajuaa ongelmaksi?

        Isolla perheellämme on kolme pöytäkonetta (XP pari W2000Pro)
        ja kolme läppäriä (XP pari XPPro) ahkerassa käytössä.
        Kun viimeksi olen runsas vuosi sitten joutunut hiukan puuttumaan
        systeemiin (oli wlanissa vähän ongelmia kun yksi Telewellin reititin hajosi)
        niin en oikein windowsin ongelmista puhuisi, minä kuitenkin ainoana näitä hoidan.

        Tuo "muuttuvat aina sen verran versiosta toiseen että juuri kun oppii käyttämään, niin pitää jo kohta opetella seuraava."
        on aika näennäistä; Windowsin perusperiaate ja käyttö ei ole juuri muuttunut
        Win3.1:stä kuin kosmeettisesti, uuden version käytön on oppinut 10 minuutissa.

        kuten sanoit, sinulla on xp:eitä.

        Muuten voin toki myöntää sinun olevan nopeaälyinen, fiksu ja hieno tietotekniikan käyttäjä. Olihan se mitä halusit?


      • minä ihmettelen
        oppipoikanen kirjoitti:

        kuten sanoit, sinulla on xp:eitä.

        Muuten voin toki myöntää sinun olevan nopeaälyinen, fiksu ja hieno tietotekniikan käyttäjä. Olihan se mitä halusit?

        miten ihanaa onkaan paistatella arvostuksen loisteessa :-)
        Lisää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe