Onko mitään tietoo miten ps3 network tilin saa poistettua netistä.
Pikaisia vastauksia!
Ps3 tilin poistaminen
9
4835
Vastaukset
- Ps1000
Netistä en oo varma mutta konsolista sen kun poistat vaan ja teet uuden.
Ohjeissahan siitä taidetaan puhua. - Helppikääs?
Mulla on sama ongelma kun haluaisin tehdä uuden psn-tilin, niin se ei onnistu koska yhdellä gmaililla voi olla vain yksi psn-tili ja kai mun nyt täytyisi saada toi vanha tili poistettua että saisin uuden tilin tilalle vai?
- asdf dtr
Tee kuules uus gmaili ni voit sitte tehä uuden accon, itellä monta eri sähköpostia, ni ei tarvi niist huolehtii :P
- HEHEHEH
asdf dtr kirjoitti:
Tee kuules uus gmaili ni voit sitte tehä uuden accon, itellä monta eri sähköpostia, ni ei tarvi niist huolehtii :P
sama
- ygbuhyolij
Ei se valitettavasti onnistu. Saman haluan sanoa kaikille ettei tarvitse kysellä.
- testattu on
[email protected]
elikkä tuonne lähettää vaan s-postia, että haluaa sulkea ps network tilin... itse laitoin tilin tietot mukaan ekaan s-postiin.. s-p-osote, salasana, nimi...
meni pari päivää nii tili suljettiin no problemo! tuos vielä vähä lisätietoo..
http://faq.en.playstation.com/app/answers/detail/a_id/842/session/L3RpbWUvMTM1NjkxNDY0Ny9zaWQva2lRU3c0Zmw=/locale/fi_FI/- Poisto vai muutos?
Menetitkö kaikki pelisi vai pystyitkö siis muuttamaan tilinimeäsi?
- tosi on
siis ihan kaikki lähtee pois! annoin pleikkarin veljelleni, joka ei vielä verkossa pelaile mitää, joten en tarvinnut tunnuksia enään...
- tonttutolvana
mihinkäs se sähköposti lähetetään ja poistaako se vain tiliin liittyvät tiedot? ei tee konsolille mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062