Ps3 tilin poistaminen

jeesiä kiitos!!!!!

Onko mitään tietoo miten ps3 network tilin saa poistettua netistä.

Pikaisia vastauksia!

9

4532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ps1000

      Netistä en oo varma mutta konsolista sen kun poistat vaan ja teet uuden.
      Ohjeissahan siitä taidetaan puhua.

    • Helppikääs?

      Mulla on sama ongelma kun haluaisin tehdä uuden psn-tilin, niin se ei onnistu koska yhdellä gmaililla voi olla vain yksi psn-tili ja kai mun nyt täytyisi saada toi vanha tili poistettua että saisin uuden tilin tilalle vai?

      • asdf dtr

        Tee kuules uus gmaili ni voit sitte tehä uuden accon, itellä monta eri sähköpostia, ni ei tarvi niist huolehtii :P


      • HEHEHEH
        asdf dtr kirjoitti:

        Tee kuules uus gmaili ni voit sitte tehä uuden accon, itellä monta eri sähköpostia, ni ei tarvi niist huolehtii :P

        sama


    • ygbuhyolij

      Ei se valitettavasti onnistu. Saman haluan sanoa kaikille ettei tarvitse kysellä.

    • testattu on

      [email protected]

      elikkä tuonne lähettää vaan s-postia, että haluaa sulkea ps network tilin... itse laitoin tilin tietot mukaan ekaan s-postiin.. s-p-osote, salasana, nimi...

      meni pari päivää nii tili suljettiin no problemo! tuos vielä vähä lisätietoo..

      http://faq.en.playstation.com/app/answers/detail/a_id/842/session/L3RpbWUvMTM1NjkxNDY0Ny9zaWQva2lRU3c0Zmw=/locale/fi_FI/

      • Poisto vai muutos?

        Menetitkö kaikki pelisi vai pystyitkö siis muuttamaan tilinimeäsi?


    • tosi on

      siis ihan kaikki lähtee pois! annoin pleikkarin veljelleni, joka ei vielä verkossa pelaile mitää, joten en tarvinnut tunnuksia enään...

    • tonttutolvana

      mihinkäs se sähköposti lähetetään ja poistaako se vain tiliin liittyvät tiedot? ei tee konsolille mitään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe