Löytyykö mitää sivustoa, mistä löytyisi vertalua myös seinäjokisista ravintoloista. Isojen kaupunkien kyllä löytyy, mutta onhan täälläkin nyt ainakin jo kolme ravintolaa.
Ravintoloista
11
452
Vastaukset
- aamu siivooja
Mikä estää täällä Seinäjoki sivustoilla vertailun. Missä paikallisessa ravintolassa on miellyttävin miljöö, tunnelma ? Asiallinen, kohtelias henkilökunta ?
Seinäjoen ravintolat kiertää kuukaudessa kevyesti, joten miksi tehdä jotain vertailuja niissä kun ne kuitenkin voi tehdä itse? Ei tämä ole mikään New York , jossa on tuhansia ravintoloita ja siksi voisi olla tarpeellista tehdä ravintoloista jotain esittelyä, mutta pidän niitä yhtä turhina asioina kuin jonkun Ex-päätoimittajan suosituksia jonkun ehdokkaan äänestämiseksi.
- jane j
Missä olet ollut, kun ei kannanottojasi ole näkynyt täällä pitkään aikaan ?
Samoin Liisatar on kadonnut jonnekin. Oikeen kaipaan Liisattaren napakkoja mielipiteitä.
Sitten asiaan, ei kaikilla ole varaa ja aikaa kiertää kaikkia Seinäjoen ravintoloita ainakaan kuukaudessa. Minä en kuitenkaan voi näin ykskaks suositella parasta kolmen listaa. - xxxxxxxxxxxx
käydä joka päivä ravintolassa. Osaan tegdä itsekin ruokaa.
Eli oliko tarve vastata tuohon tyyliin asialliseen kysymykseen? - yyyyyyyyyyyyy
xxxxxxxxxxxx kirjoitti:
käydä joka päivä ravintolassa. Osaan tegdä itsekin ruokaa.
Eli oliko tarve vastata tuohon tyyliin asialliseen kysymykseen?...
- Ruokaa ruokaa..
tossa olis alkupalaksi listaa
http://www.seinajoki.fi/matkailu/ravintolat/
Kun noi oot kiertäny, niin anna palautetta tänne...
- Cryptic
Vapaa-ajanviraston sivuilta ainakin löytyy asiakkaiden arvioita Seinäjoen ravintoloista, jos sellaista vertailua kaipaa.
http://www.vapaa-aikavirasto.com/ravintolat/?pid=342&tid=all- Laatua arvostava
paljon ravintoloissa käydä ilmeisesti, kun arviot vuodelta 2008 tai aikaisemmin.Pari viime vuodelta.
Mutta tämähän onkin sitä markettikansaa, joka ostaa mustuneita kuivuneita perunoita marketeista parhaimpaan uusien perunoitten aikaan. Toriel'ämä muutenkin on todella ala-arvoista. Siitä erottaa oikean kaupungin. Ei osata vaatia laatua, ostetaan vain sieltä, mistä saa "halavalla". Siksi näitä marketteja nousee kuin sieniä sateell hyllyt täynnä einespussiruokia, marinadissa lilluvaa broilerisilppua ja homehtuvia paprikoita.
En minä sitä tarkoita, että joka päivä söisin poronfilettä ja simpukoita, mutta edes viikonloppuisin ja juhlapyhinä ja vieraitten varaan oliis mahdollista saada laatua elintarvikkeissa. - nälkäinen taavi
Laatua arvostava kirjoitti:
paljon ravintoloissa käydä ilmeisesti, kun arviot vuodelta 2008 tai aikaisemmin.Pari viime vuodelta.
Mutta tämähän onkin sitä markettikansaa, joka ostaa mustuneita kuivuneita perunoita marketeista parhaimpaan uusien perunoitten aikaan. Toriel'ämä muutenkin on todella ala-arvoista. Siitä erottaa oikean kaupungin. Ei osata vaatia laatua, ostetaan vain sieltä, mistä saa "halavalla". Siksi näitä marketteja nousee kuin sieniä sateell hyllyt täynnä einespussiruokia, marinadissa lilluvaa broilerisilppua ja homehtuvia paprikoita.
En minä sitä tarkoita, että joka päivä söisin poronfilettä ja simpukoita, mutta edes viikonloppuisin ja juhlapyhinä ja vieraitten varaan oliis mahdollista saada laatua elintarvikkeissa.ravintolaa suosittelet ?
- Perhejuhlaa
nälkäinen taavi kirjoitti:
ravintolaa suosittelet ?
mitä haluat.
- Sexy chicken
En tiedä sivustosta, mutta Torikeskuksessa on hyvä kiinalainen ravintola, EPS-torin vieressä pienellä sivukadulla hyvä thai-paikka, sit tosi hyvä suomalainen ravintola on aseman vieressä oleva Alma ja asemaa vastapäätä City-hotellissa (vai millä nimellä nykyään?!) saa huippuhyvää kanajalopenopastaa (toivottavasti saa yhä!). Marttilan tallissa on hyvät lounaat.
Onhan noita ihan kivasti, vaikka ei tosiaan ihan Hesan malliin Nykistä puhumattakaan...
Ja ihan huippugrilli on Ruukintiellä nimittäin Samburger.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230