Surkimus Maria Lund

....................

Ämmä kimittää monotonisesti kuin ala-aste tyttö, luuleeko se että jos pukeutuu kuin 50-luvulla niin se korjaisi lahjattomuutta. Saakeli meni koko ohjelma pilalle tuon kimittävän lahjattomuuden vuoksi!

23

3137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos ei lisään

      Ei osaa laulaa kunnolla, eikä ole ees kovin kauniskaan. Pimu luulee ihan liikoja ittestään. Laulutunteja ja meikki koulua kannattas käydä ja yrittää uudelleen. Jonkun yksittäisin kimitys biisin pimu voi osata. Joku silti tykkää tuostakin tyylistä.

      • fghsfrh

        Kyllä Maria kaunis on mutta laulajana ei pääse lähellekääm Tamara Lundina, äitiään. Ehkä levy-yhtiö ajattelee äidin maineen siivittävän tytärtäkin.

        Mutta esimerkkinä Julian Lennon joka oikeasti oli lahjakas murskautui isänsä legendan John Lennonin alle, vanhemmat ovat taakka lahjakkaallekin, mutta Maria ei ole lahjakas joten yrityskin on alussa tuhoon tuomittu. Julian Lennon menestyi kohtalaisesti mutta ihmiset vieroksuivat koska hän kuulosti täysin isältään, John Lennonilta:
        http://www.youtube.com/watch?v=XmJ0AkzvdN8
        Ja ihmiset kokivat että Lennonin ääni yhdistetään biiseihin jotka eivät olleet sen arvoisia. Marian ääni taas koetaan mustaavan Tamaran perintöä.


      • jvtr
        fghsfrh kirjoitti:

        Kyllä Maria kaunis on mutta laulajana ei pääse lähellekääm Tamara Lundina, äitiään. Ehkä levy-yhtiö ajattelee äidin maineen siivittävän tytärtäkin.

        Mutta esimerkkinä Julian Lennon joka oikeasti oli lahjakas murskautui isänsä legendan John Lennonin alle, vanhemmat ovat taakka lahjakkaallekin, mutta Maria ei ole lahjakas joten yrityskin on alussa tuhoon tuomittu. Julian Lennon menestyi kohtalaisesti mutta ihmiset vieroksuivat koska hän kuulosti täysin isältään, John Lennonilta:
        http://www.youtube.com/watch?v=XmJ0AkzvdN8
        Ja ihmiset kokivat että Lennonin ääni yhdistetään biiseihin jotka eivät olleet sen arvoisia. Marian ääni taas koetaan mustaavan Tamaran perintöä.

        On sanottava, ikävä kyllä; kuulun siihen koulu/kuppikuntaan, jonka mielestä Julian Lennon olisi ollut vain yksi yrittäjä muitten joukossa, ellei isän nimi olisi John.

        Ja hänen velipuolensa Sean kuuluu samaan sarjaan...

        Mutta, mutta... Jos olisi yrittänyt jossakin toisessa taiteen lajissa, olisi ehkä saattanut menestyä, turha kiistää!


    • Öpsy

      Kateellisten lähiöeukkojen juttuja. Maria on kaunis ja osaa laulaa. Tämän lisäksi hän on empaattinen ja hyvä tyyppi.

    • Ei omena kauas puust

      Näin Maria Lundin äskettäin Sibeliustalon konsertissa Riku Niemen orkesterin solistina. Maria selvisi hyvin - lauloi ja tanssi mallikkaasti. Minkäänlaista diivailua ei ollut, esiintyi herttaisesti!

      • juhap1

        vihdoinkin asiaa


    • miki-66

      voisi vaikka pestä sen pakkelikerroksen naamastaan ja vaihtaa alaa!

    • juhap1

      ei ole huono vaikka kimittää
      ei mene ohjelma Lundin takia pilalle ja hyvä on erottua joukosta

      • Anneli tässä hei!

        Kylläpä taas ollaan niiiin asiantuntioita että! Ja kuinkas moni teistä on nähnyt/kuullut Mariaa livenä?
        Ai ei kukaan. No, sen saattoi arvata.
        Maria näes on vähän enemmin estraditaiteilija; ts. hän on erityisen edukseen livenä nähtynä/kuultuna. Olin kutsuvierasnäytännössä Bio Rexissa syyspuolella, siellä hän esiintyi Riku Niemen orkesterin kanssa, ja esitys oli _erittäin_korkeatasoinen.

        Siihen, kuinka paljon Maria saa ansioitonta arvonnousua äitinsä ansiosta, en ota kantaa, mutta tyylikäs ja hyvä esiintyjä hän oli ihan itsenäänkin. Kaunis katsella, kaunis kuunnella.
        Kannattaisi käydä katsomassa livenä ja arvostella vasta sitten.


      • Anneli tässä, hei
        Anneli tässä hei! kirjoitti:

        Kylläpä taas ollaan niiiin asiantuntioita että! Ja kuinkas moni teistä on nähnyt/kuullut Mariaa livenä?
        Ai ei kukaan. No, sen saattoi arvata.
        Maria näes on vähän enemmin estraditaiteilija; ts. hän on erityisen edukseen livenä nähtynä/kuultuna. Olin kutsuvierasnäytännössä Bio Rexissa syyspuolella, siellä hän esiintyi Riku Niemen orkesterin kanssa, ja esitys oli _erittäin_korkeatasoinen.

        Siihen, kuinka paljon Maria saa ansioitonta arvonnousua äitinsä ansiosta, en ota kantaa, mutta tyylikäs ja hyvä esiintyjä hän oli ihan itsenäänkin. Kaunis katsella, kaunis kuunnella.
        Kannattaisi käydä katsomassa livenä ja arvostella vasta sitten.

        Viestini oli siis tarkoitettu noille parille ketjun aloittaneelle mutu-teilaajalle, jotka tuskin ovat livenä Kaunista Mariaa koskaan kuulleet.
        Nämä mutu-teilaajat voisivat keskittyä enemminkin oikeakielisyyteen kuin hihasta vetäistyihin arviointeihin. Mutta hei; palataan asiaan kun olette ensin perehtyneet aiheeseen paremmin!


    • Mjötääh

      Kyllä Maria paremmin veti kuin se toinen täti siinä ohjelmassa.

      • Katsoin sen minäkin

        Juu, se toinen täti oli tosi rumasti pukeutunut, liian avonaisessa rumassa yläosassa rytkytteli rinnuksiaan häiritsevästi, ja hups, välillä luiskahti liivin olkainkin pois paikoiltaan.

        Mutta Maria Lund on erittäin kaunis katsella ja erittäin hyvä ja persoonallinen esiintyjä, en kykene asiantuntevasti laulutaitoa arvostelemaan, joka tapauksessa ainakin minun mielestäni osaa myös laulaa, eikä haittaa yhtään, jos on Tamara Lundin tytär.


      • mun mielestäni
        Katsoin sen minäkin kirjoitti:

        Juu, se toinen täti oli tosi rumasti pukeutunut, liian avonaisessa rumassa yläosassa rytkytteli rinnuksiaan häiritsevästi, ja hups, välillä luiskahti liivin olkainkin pois paikoiltaan.

        Mutta Maria Lund on erittäin kaunis katsella ja erittäin hyvä ja persoonallinen esiintyjä, en kykene asiantuntevasti laulutaitoa arvostelemaan, joka tapauksessa ainakin minun mielestäni osaa myös laulaa, eikä haittaa yhtään, jos on Tamara Lundin tytär.

        ok-kaunis, ok-laulaja, ok-tanssija, mutta mitenkään spesiaalitapaus ei näistä missään.


      • päkätsy
        mun mielestäni kirjoitti:

        ok-kaunis, ok-laulaja, ok-tanssija, mutta mitenkään spesiaalitapaus ei näistä missään.

        Lahjaton, ilmeetön laulaja, joka yrittää 50-luvun kuteilla ja tyylillä eteenpäin.


      • Lahjaton minäkin
        päkätsy kirjoitti:

        Lahjaton, ilmeetön laulaja, joka yrittää 50-luvun kuteilla ja tyylillä eteenpäin.

        Jaa, sinäkös oot sitten lahjakas. Enpä usko.


    • adjektiivi

      Olen samaa mieltä ei osaa olla äitin sä veroinen vaikka yrittää on tosi surkea kimittäjä.

      • minä vaan vm.82

        Vihdoin ihmisiä, jotka on samaa mieltä. Maria yrittää liikaa ratsastaa äitinsä maineella, eikä yllä läheskään samalle tasolle äitinsä kanssa. Onhan se toisaalta rasite ja varmasti vaikuttaa, kun äitinsä oli alansa rautanen ammattilainen ja mieletön laulaja ja esiintyjä, mut ei kannattas turhaa yrittää olla enemmän ku on, ku ei kerran siihen pysty. Kyllähän Maria nyt vähä laulaa osaa, mut liian usein laulaa falskisti ja ääni on jotenki sietämätön kuunnella. Liikaa yritystä. Ei kestä kattella eikä kuunnella.
        En väitä, et ittekkään olisin mikään superhyvä laulaja/esiintyjä, vaikka koulutusta siihen, mut enpä silti oo itteäni joka paikas esille tunkemaskaan ja enkä yritä tehdä enempää ku mihin pystyn. Teen sitä vaan sydämestäni sen verran ku pystyn.


      • hortenssa
        minä vaan vm.82 kirjoitti:

        Vihdoin ihmisiä, jotka on samaa mieltä. Maria yrittää liikaa ratsastaa äitinsä maineella, eikä yllä läheskään samalle tasolle äitinsä kanssa. Onhan se toisaalta rasite ja varmasti vaikuttaa, kun äitinsä oli alansa rautanen ammattilainen ja mieletön laulaja ja esiintyjä, mut ei kannattas turhaa yrittää olla enemmän ku on, ku ei kerran siihen pysty. Kyllähän Maria nyt vähä laulaa osaa, mut liian usein laulaa falskisti ja ääni on jotenki sietämätön kuunnella. Liikaa yritystä. Ei kestä kattella eikä kuunnella.
        En väitä, et ittekkään olisin mikään superhyvä laulaja/esiintyjä, vaikka koulutusta siihen, mut enpä silti oo itteäni joka paikas esille tunkemaskaan ja enkä yritä tehdä enempää ku mihin pystyn. Teen sitä vaan sydämestäni sen verran ku pystyn.

        se toinen nainen ei osannut yhtään laulaa nuotilleen vaikka ihan aino actenin sukua jolla ratsastaa.ei ole ihmisellä muuta hinkua kuin esille vaikka suurten rintojen avulla.maria on sentään pienennyttänyt rintansa ja on nukkemainen herttainen nainen,onnea vaan elämässä.


      • tykkään
        hortenssa kirjoitti:

        se toinen nainen ei osannut yhtään laulaa nuotilleen vaikka ihan aino actenin sukua jolla ratsastaa.ei ole ihmisellä muuta hinkua kuin esille vaikka suurten rintojen avulla.maria on sentään pienennyttänyt rintansa ja on nukkemainen herttainen nainen,onnea vaan elämässä.

        Maria Lundin mollaajille sanon saman sananparren, "happamia, sano kettu pihlajanmarjoista", ja jos ette tiedä mitä tuo tarkoittaa, kannattaa ottaa selville.


    • kaima.

      Karismaattinen ja persoonallinen taiteilija, joka osaa laulaa. Kauniskin on.

    • Mamma 87

      kenties kateellinen anna tytön laulaa ei se niin huono ole kuin luulet.

      • yxhyvää

        Kyllä ois alanvaihto paikallaan-kertakaikkisen surkea piipittäjä. Tartu mikkiin-ohjelmassa tunsin suurta myötähäpeää, "laulu" oli (?) karseaa, ja sanatkin jäivät kateisiin (engl.kiel.)
        Äitinsä, Tamara Lund sentään oli oikealla alalla, ja osasi todellakin laulaa. Tosin kyseinen musiikkilaji ei itseäni ole koskaan innostanut. Kaikista ei ole kaikkeen.


    • Tamara fani

      Maria ei jää paljon jälkeen äidistään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe