Ostin mökin varsinais suomen hajaasutusalueelta ,mikä olisi paras yhteys?Nyt on soneran mokkula ja
sähköpostit saa jotenkin hoidettua.Olen tyhmä kuin saapas näissä hommissa ostanko pidemmän kaapelin mokkulaan ja vien sen katolle,antenniukot kävi asentamassa telkkarille vahvistimet ja hervottomat pömpelit nyt telkkari näkyy ok.mutta en tajunnut silloin kysyä heiltä jeesistä tähän hommaan.oisko joku kännykkäyhteys nopeampi.Viihdyn hyvin landella ja voisin viettää enemmänkin aikaa täällä mutta hitaat yhteydet haittaavat bisnestä.Mikä neuvoksi.Tänkö takia kaikki haluu stadiin.
tyhmä helsinkiläinen
bobo
2
269
Vastaukset
- IWWzCYkcQN
Mikäli mokkulassa on liitin antennille, voit liittää siihen ulkoantennin. Kännykkäantenneita saa jopa hyvinvarustetuista marketeista.
- MVJ
Kuinka kaukana on lähin talo, johon saisi ADSL-yhteyden? Jos etäisyys on korkeintaan kilometri ja olosuhteet suotuisat, voisit neuvotella laajakaistan avaamisesta sinne ja sitten siirtää yhteyden WLAN:illa mökillesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801967
- 1271661
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161151- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858