Teille jotka käytätte Erisanin hoitavaa puhdistusgeeliä, mitä kosteusvoidetta käytätte iholle puhdistuksen jälkeen? Jotain Erisanin tuotetta?
Erisanin käyttäjille
3
630
Vastaukset
- .........
itse käytän Humektania, sekin on hyvä herkän ihon kosteusvoide, ei liian "rasvainen". On muuten hitsin hyvä puhdistusgeeli tuo Erisan...
- Erisani
Hienoa että muutkin on löytäneet edullisen ja hyvän Erisanin! Itse käytän puhdistusgeeliä aamuin illoin, poistaa hyvin meikin mutta ei kuivata... sekä saman sarjan kosteuttavaa geelimäistä voidetta, ei tuki ihoa mutta kosteuttaa useimmiten tarpeeksi. Lisänä joskus sarjan hoitava voide, esim. pakkaspäivinä mutta siitä en pidä niin paljon koska on tönkömpää tavaraa kuin geelivoide ja pidän enemmän "raikkaan oloisista" kevyistä tuotteista.
- jeijjis
ostin tänää erisanin puhdistusgeelin ja kosteusvoiteen, saa nähä auttaako. Itsellä aika pintakuiva iho, mutta finnejä pukkaa jonkun verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481