ennen kuin on liian myöhäistä..
P.s. Olet myös minun mielessäni :)
Ota yhteyttä
32
611
Vastaukset
- Stonehenge
Mistä myöhästyn?
Kai odottelen tahollani sinun ottavan yhteyttä vuorostasi... - ,.,
Ja taas näitä. Miksiköhän et voi itse ottaa, oisko jokin hyvä syy kun kerta noin vakavalta kuulostat? Kerro ihmeessä mua oikeasti kiinnostaa!
- (n)
Omatpa ovat valintasi.
- minäkö?
on minun mielessä, mutta en aio ottaa yhteyttä. Toivon, että hän ottaa, mutta jos ei, niin sitten kaikki taitaa kuihtua tänne palstoille, valitettavasti.
- miehen kuuluu
tehdä se aloite ;)..
toiseksi mies tietää nimeni, joten hän voisi ottaa yhteyttä..
ja kolmanneksi, en tiedä hänen nimeään, vaikka olen yrittänyt ottaa siitä selvää..
mutta jos ei ,niin ei = asia käsitelty..
Jää kylläkin harmittamaan, jos tunteet ovat molemminpuoleisia, mutta saamattomuus/ ujous estää niitä näyttämästä. - olkoot
..pä taida ottaa yhteyttä............
- :,
Jos Herra soittaisi minulle niin varmaan halvaantuisin ..
- Jehhuu
Luulet, sä että se täältä ton ilmoitukses huomaa? Ja tajuaa, että viesti oli juuri hänelle tarkoitettu? Häh?
- greryry_some_girlll
JOSPA TYTTÖ ON SUHUN HYVIN IHASTUNUT, JA SEN VUOKSI UJO SULLE PUHUMAAN, NIIN MIKSET ITSE PRINSSINÄ PELASTAISI TÄTÄ PRINSESSAA ALOITTEEN TEKEMISEN VAIKEUDESTA...?
- -Honor-
Jos hän on varattu ?!?!?
- girlllllllllllllsome
-Honor- kirjoitti:
Jos hän on varattu ?!?!?
ovat varattuja, ja ne pitää jättää rauhaan.jos tyttö varattu ja ihastunut toiseen mieheen, niin on sen lumpun ongelma. sinä löydät kyllä itsellesi kunnollisen vaimokkeen, josta voit olla varma, ettei sinun kanssa seurustellessasi muihiin miehiin koske.
- -Honor-
girlllllllllllllsome kirjoitti:
ovat varattuja, ja ne pitää jättää rauhaan.jos tyttö varattu ja ihastunut toiseen mieheen, niin on sen lumpun ongelma. sinä löydät kyllä itsellesi kunnollisen vaimokkeen, josta voit olla varma, ettei sinun kanssa seurustellessasi muihiin miehiin koske.
Hyvä kun joku on kanssani samaa mieltä tästä asiasta...
- ie
girlllllllllllllsome kirjoitti:
ovat varattuja, ja ne pitää jättää rauhaan.jos tyttö varattu ja ihastunut toiseen mieheen, niin on sen lumpun ongelma. sinä löydät kyllä itsellesi kunnollisen vaimokkeen, josta voit olla varma, ettei sinun kanssa seurustellessasi muihiin miehiin koske.
ei tarvitse olla lumppu jos toinen on varattu???
Siis suomi24 ,todellakin oma palsta aikuisille ihmisille - somegirldnfkndsf
ie kirjoitti:
ei tarvitse olla lumppu jos toinen on varattu???
Siis suomi24 ,todellakin oma palsta aikuisille ihmisille"ei tarvitse olla lumppu jos toinen on varattu" ?
siis anteeksi mitä, missä vaiheessa noin sanoin.....
lumppuja ovat ne naiset, jotka varattuina haikailevat muitten miesten perään..
turha puolustaa näitä naisia, tai ketään niistä jotka vapaasti pettävät partneriaan yms, tällainen käytös ei ole hyväksyttävää, vaikka Suomessa jokapäiväistä onkin. - JZTI
somegirldnfkndsf kirjoitti:
"ei tarvitse olla lumppu jos toinen on varattu" ?
siis anteeksi mitä, missä vaiheessa noin sanoin.....
lumppuja ovat ne naiset, jotka varattuina haikailevat muitten miesten perään..
turha puolustaa näitä naisia, tai ketään niistä jotka vapaasti pettävät partneriaan yms, tällainen käytös ei ole hyväksyttävää, vaikka Suomessa jokapäiväistä onkin.SUOMI ON VAPAA MAA JA KETÄÄN IHMISTÄ EI VOI OMISTAA
OLE SINÄ ORJANA JO HUVITTAA JA KOSKA SUN AJATUSMAAILMA ON VIELLÄ 1700-LUVULLA
ET VARMAAN TAJUAA SITÄ. NYKYÄÄN ON VAPAITAKIN SUHTEITA OLEMASSA - -Honor-
JZTI kirjoitti:
SUOMI ON VAPAA MAA JA KETÄÄN IHMISTÄ EI VOI OMISTAA
OLE SINÄ ORJANA JO HUVITTAA JA KOSKA SUN AJATUSMAAILMA ON VIELLÄ 1700-LUVULLA
ET VARMAAN TAJUAA SITÄ. NYKYÄÄN ON VAPAITAKIN SUHTEITA OLEMASSASä poika/tyttö ajattelet vain itseäsi !! Vähät muista meiningillä. Eri asia on se jos kumppanisi tiedostaa saman ajatusmaailman vapaasta suhteesta, eikä siitä muut kärsi. Selkärangaton vätys..
- Ei
JZTI kirjoitti:
SUOMI ON VAPAA MAA JA KETÄÄN IHMISTÄ EI VOI OMISTAA
OLE SINÄ ORJANA JO HUVITTAA JA KOSKA SUN AJATUSMAAILMA ON VIELLÄ 1700-LUVULLA
ET VARMAAN TAJUAA SITÄ. NYKYÄÄN ON VAPAITAKIN SUHTEITA OLEMASSApitäis sekaantua näihin, mutta kun vituttaa moinen tekopyhyys. Ottakaa nyt helvetti ne vaaleanpunaiset silmälasit pois päästä ja lopettakaa se kanssaihmisten arvostelu. Mistä kukaan ulkopuolinen voi kenenkään parisuhteeseen ottaa kantaa. Samaa mieltä siis edellisen kanssa siitä, et erilaisia, myös vapaita suhteita on olemassa!
- wty
-Honor- kirjoitti:
Sä poika/tyttö ajattelet vain itseäsi !! Vähät muista meiningillä. Eri asia on se jos kumppanisi tiedostaa saman ajatusmaailman vapaasta suhteesta, eikä siitä muut kärsi. Selkärangaton vätys..
täällä muuta teet kun vonkkut varttujen perään ??
- sivustahuutelen
Ei kirjoitti:
pitäis sekaantua näihin, mutta kun vituttaa moinen tekopyhyys. Ottakaa nyt helvetti ne vaaleanpunaiset silmälasit pois päästä ja lopettakaa se kanssaihmisten arvostelu. Mistä kukaan ulkopuolinen voi kenenkään parisuhteeseen ottaa kantaa. Samaa mieltä siis edellisen kanssa siitä, et erilaisia, myös vapaita suhteita on olemassa!
kuka pystyy ketäkin arvostelemaan. Tuskin ovat arvostelijat itsekkään mitään pyhimyksiä, joten....
- -Honor-
wty kirjoitti:
täällä muuta teet kun vonkkut varttujen perään ??
En vonkkaa täällä ketään, hoidan nämä asiat ulkomaailmassa niin kuin kuuluukin, jos koen sen järkeväksi. Ja kukaan ihminen ei ole 100%:sti pyhimys...Jos vonkkaisin, laittaisin tunnisteita ruudulle..
- jgklö
-Honor- kirjoitti:
En vonkkaa täällä ketään, hoidan nämä asiat ulkomaailmassa niin kuin kuuluukin, jos koen sen järkeväksi. Ja kukaan ihminen ei ole 100%:sti pyhimys...Jos vonkkaisin, laittaisin tunnisteita ruudulle..
:DD
- :D
-Honor- kirjoitti:
En vonkkaa täällä ketään, hoidan nämä asiat ulkomaailmassa niin kuin kuuluukin, jos koen sen järkeväksi. Ja kukaan ihminen ei ole 100%:sti pyhimys...Jos vonkkaisin, laittaisin tunnisteita ruudulle..
olet saanut pakit varatulta
- -Honor-
:D kirjoitti:
olet saanut pakit varatulta
:D En ole saanut mitään pakkeja. Pakit todennäköisesti tulisikin jos hän olisi vapaa :)...se asia jää pimentoon ikävä kyllä.
- ole kyseessä
-Honor- kirjoitti:
Jos hän on varattu ?!?!?
varatuista ihmisistä!
eronnut olen!!!!!!!!!!!!
siksi ihastus onkin ollut katkolla, kun olin varattu..oli pakko antaa olla.
nyt olisin vapaa tutustumaan ihmiseen, josta olen välittänyt pitkään.. - ^^
ole kyseessä kirjoitti:
varatuista ihmisistä!
eronnut olen!!!!!!!!!!!!
siksi ihastus onkin ollut katkolla, kun olin varattu..oli pakko antaa olla.
nyt olisin vapaa tutustumaan ihmiseen, josta olen välittänyt pitkään..Minkäs niminen neiti/ mies on ?
- awdkhdkjehf
girlllllllllllllsome kirjoitti:
ovat varattuja, ja ne pitää jättää rauhaan.jos tyttö varattu ja ihastunut toiseen mieheen, niin on sen lumpun ongelma. sinä löydät kyllä itsellesi kunnollisen vaimokkeen, josta voit olla varma, ettei sinun kanssa seurustellessasi muihiin miehiin koske.
ajattelin, että kun on itse uskollinen, niin lopulta löytyy se mies joka vastaa uskollisuuteeni ja rakkauteeni samalla mitalla. Mutta eipä vaan ole löytynyt, ja nyt oon jo 36, ja sen ikäistä monet miehet pitää jo ihan toivottoman vanhana... Että ei sitä sit mulle tainnut löytyä kuitenkaan. :(
- Nl
mutta ´sun tunnisteet ovat hieman kehnot
Minne päin sun viestisi menee ,milloin olet ollut yhteydessä häneen viimeksi?
Kirjain ,silmienväri ..jotain ...? - villi ja vapaa M
myös sinäkin ottaa yhteyttä....
" ennen kuin on liian myöhäistä " .....
Minä en ottaisi yhteyttä jos viesti olisi minulle...
tulee sellainen olo ettet sittenkään oikein tiedä välitätkö vai et.... tarpeeksi....
" siis vaihdokkeja löytyy "- toisin päin..
molempien pitäisi olla aktiivisia suhteen edistämiseksi...
"ennen kuin on myöhäistä" on tulkinnanvarainen juttu.. ei liity välttämättä muihin ihmissuhteisiin.. - +
toisin päin.. kirjoitti:
molempien pitäisi olla aktiivisia suhteen edistämiseksi...
"ennen kuin on myöhäistä" on tulkinnanvarainen juttu.. ei liity välttämättä muihin ihmissuhteisiin..Aika kuluu,elämä...mutku sitku mutku sitku...
- 8
+ kirjoitti:
Aika kuluu,elämä...mutku sitku mutku sitku...
nämä on niitä eipäs, joopas juttuja....
Kun sinä et... niin en minkään....
Jos mä sanon niin, niin sit se toinen varmaan sanoo näin....
Ja sit ei siitä tullukkaa mitää.... No ku se katto mua tollai....
.........
Paljon on vaan sotkua tullut kun on toisen puolesta arvioinu, ajatellu yms..
Josko vaan kysys suoraa ja kuuntelis vastauksenkin, jos jää epäselväksi niin kysyypi uuestaan....
- Älä luovuta<3
Katsotaankos asiaa näin; olet siis mies herra(m)? vai jatkuuko lauseesi Ota yhteyttä herra(m) ennen kuin on liian myöhäistä? Helpoimmin tiedät onko etsimäsi henkilö täällä, kun laitat vaikka kaupungin nimen jossa hän asuu, tai ikä vaikka noin arviona, jos et muuten tiedä. Mitä hän harrastaa tms..
Täällä meitä on monta kaipaajaa, "hän" voi lukea viestisi, mutta ei osaa yhdistää sinuun, ennen kuin naputtelet jtn mistä hän sinut tunnistaa. Ole mielessäsi hetken "hän" ja mieti sopiva tunniste.
Onnea etsintään sinulle =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592