Kertokaa minullekin miten huijaus on edes teoriassa mahdollista. Jos yhtiö ei ota asiakkaalta senttiäkään rahaa vastaan, niin miten tämä kuuluisa pontzi / pyramidi huijaus onnistuu? Minun käsittääkseni sekä pontzi että pyramidi huijari firma ottaa asiakkaiden varoja vastaan ja ohjaa ne sitten pyramidin huipulle tai aikaisemmin liittyneille.
WISH Wincapita Oy saa ainoastaan tuotoista provisiot ja jos ei tuottoa synny, niin ei myöskään yhtiö hyödy siitä.
Missä huijaus?
76
1735
Vastaukset
- 20 ja risat
Koska takana vanhoja suurkus...ia (vasta epäiltyjä) niin ihmiset on tulleet varovaiseksi.
Ei osteta lisenssejä, koska epäillään että ohjelmia on peukaloitu, osalle suurtappiot ja osalle suurvoitot, jotta TOIVO W saisi voitoista provikat. Tämähän on vain huhu, mutta joskus huhuissa on hieman totuuttakin.
Jäitä hattuun porukka, antaa ponzzoreiden vähän aikaa vääntää kauppaa ja katsotaan tulos !
400 rosentin tulosta puolessa vuodessa- Ihmisoikeudet
Siis ihan oikeasti, teoriasi olisi se, että yhtiö toimittaa osalle porukasta sellaisen ohjelman, että se tuottaa ja osalle sellaisen, että se tekee tappiollista kauppaa. Heh, heh... tää oli paras mitä minä olen kuullut. Mutta samaan aikaan muut huutaa vieressä kuinka ohjelma ei voi toimia. Miettikää edes hetki ennen kuin kirjoitatte mitään noin älytöntä. Te näytätte liian selvästi mikä teidän asenne on.
Se ohjelma ei voi toimia... tai siis se ohjelma ei SAA toimia. Tätä vastustajat hokevat mielessään. - Näin oikein
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Siis ihan oikeasti, teoriasi olisi se, että yhtiö toimittaa osalle porukasta sellaisen ohjelman, että se tuottaa ja osalle sellaisen, että se tekee tappiollista kauppaa. Heh, heh... tää oli paras mitä minä olen kuullut. Mutta samaan aikaan muut huutaa vieressä kuinka ohjelma ei voi toimia. Miettikää edes hetki ennen kuin kirjoitatte mitään noin älytöntä. Te näytätte liian selvästi mikä teidän asenne on.
Se ohjelma ei voi toimia... tai siis se ohjelma ei SAA toimia. Tätä vastustajat hokevat mielessään.Ohjelma ei tee rahaa kuin WISHille..
- Lisensseistä
- Voitosta
Jos Wish toimisi terveellä pohjalla niin vuoden lopussa tuloksesta maksetaan lisenssimaksu, mutta
tämähän ei todellakaan ole WISH:in idea.. heh heh
Jäsenet vaatikaa tämä sopimukseen*:
Voitot
- Tappiot
- Kaupankäytikulut
- Ed. vuoden lisenssimaksut
= Tulos josta 20 % lisenssimaksu - Ihmisoikeudet
Näin oikein kirjoitti:
Ohjelma ei tee rahaa kuin WISHille..
- Lisensseistä
- Voitosta
Jos Wish toimisi terveellä pohjalla niin vuoden lopussa tuloksesta maksetaan lisenssimaksu, mutta
tämähän ei todellakaan ole WISH:in idea.. heh heh
Jäsenet vaatikaa tämä sopimukseen*:
Voitot
- Tappiot
- Kaupankäytikulut
- Ed. vuoden lisenssimaksut
= Tulos josta 20 % lisenssimaksuMinähän sanoin jo, että ainut asia mistä WISH Wincapita Oy saa tuloa on ohjelman aiheuttamasta tuotosta asiakkaille.
- voitto heti kotiin
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Minähän sanoin jo, että ainut asia mistä WISH Wincapita Oy saa tuloa on ohjelman aiheuttamasta tuotosta asiakkaille.
Voitollisesta kaupoista jotka on tehty APM takapuolen alla, ennen siellä oli kuuluisa WC
Liikeidea on melkein sama kun lehdessä olut ilmoitus pudonneesta 500 e setelistä..
pyydettiin palauttamaan, muistaaksen lupasi puolet löytöpalkkiota.
Ei kerrota montako löytyi.. - Mr Toppila
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Minähän sanoin jo, että ainut asia mistä WISH Wincapita Oy saa tuloa on ohjelman aiheuttamasta tuotosta asiakkaille.
Siis ohjelman käyttöoikeudet saa ilmaiseksi? Näinköhän vaan - ja jos saa, mulle kans. Yhtiöllähän ei ole mitään tekemistä aiemman WinCapitan kanssa (varsinkaan, jos puhutaan aiemmista 'sijoituksista'), joten edellisellä jäsenyydellä ei pitäisi olla merkitystä.
Hieman epäilen, että lisenssimaksujen lisäksi tulee vippiklubimaksua ja sensellaista pientä hallinnollisena perusteltua kulunkia. Kaikenlaista pientä * muutama tuhat 'jäsentä' tekee yhtiön kassaan ihan mukavan potin varsinaisten osakkeenomistajien ja sidosryhmän kesken jaettavaa.
.
- EUROA
Kohta alkaa superpuljusta tulemaan erilaista lisenssin aktivoimis-, liittymis-, hallinointi-, valvonta- ja muuta maksua tyhjäpäille.
2.00 x 500 euroa on messevät 1-miljoonaa euroa.
Kyllä sillä pääkusettaja Hande ja paskahousu tumputtaja tumppari taas naureskelee.
Varsinkin kun kaikki rahat on ehditty siirtämään Handen konsulttipalkkioina sinne KANAVAMAAHAN.- Ihmisoikeudet
ettei WISH Wincapita Oy tule ottamaan asiakkailtaan senttiäkään rahaa vastaan. Koita keksiä jotain parempaa.
- wc
Ihmisoikeudet kirjoitti:
ettei WISH Wincapita Oy tule ottamaan asiakkailtaan senttiäkään rahaa vastaan. Koita keksiä jotain parempaa.
Ajatellaan asiaa toisinpäin. Entäs sitten jos ohjelma tuottaakin voittojen sijasta tappiota. Maksaako yhtiö osuuden myös tappioista? Lisenssikaupan vielä ymmärrän, mutta en sitä miksi pitäisi maksaa proviisiota pelkästään voitoista. Tässä alkaa olla kusetuksen makua.
- Kotisijoittaja
wc kirjoitti:
Ajatellaan asiaa toisinpäin. Entäs sitten jos ohjelma tuottaakin voittojen sijasta tappiota. Maksaako yhtiö osuuden myös tappioista? Lisenssikaupan vielä ymmärrän, mutta en sitä miksi pitäisi maksaa proviisiota pelkästään voitoista. Tässä alkaa olla kusetuksen makua.
wincapitan järjestelmää. Varovaisena miehenä näppäilin exeliin 10.000,- ja nopeaan kauppaan mieltyneenä pisti poikimaan joka päivä. Jumalauta! Se toimi.Päivätuotto 3210.23 euroa. Kun kaikki on kumuloitumassa muutaman kuukauden, luulen saldon olevan kesäkuumalla jo 10 miljoonan paikkeilla.
Silloin juodaan sitä juomaa, jossa on se hassu sateenvarjo. - jespers
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Ei tietenkään kerää rahaa tunkeilta. Eihän Espoossakaan kerätty rahaa pelkästä yhtiön esi-lanseerauksesta(siis ei mistään). Samaa ei mitään on sitten varsinaisessa toiminnassa tarjoilla ja siitä pitäisi ottaa provikat välistä. Ei kuullosta uskottavalta.
Itse yhtiön toiminta on tähän asti ollut todistella, että on rehellinen ja ette varmasti saa millään laittomaksi. Sekö se todellinen toiminnan tarkoitus on? - oikein tiedä
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Jos WISH WC ei ota minulta senttiäkään vastaan, niin mistä se tietää paljonko olaen laittanut valuuttakauppaan? Jos se ei tiedä millaisia kauppoja olen tehnyt, mistä se tietää paljonko voittoa olen tehnyt? Jos se ei tiedä voitoistani, miten se osaa vaatia osuuttaan tuotoistani? Jos se ei osaa vaatia osuuttaan voitoistani, niin mistä se saa rahaa?
- jespers
oikein tiedä kirjoitti:
Jos WISH WC ei ota minulta senttiäkään vastaan, niin mistä se tietää paljonko olaen laittanut valuuttakauppaan? Jos se ei tiedä millaisia kauppoja olen tehnyt, mistä se tietää paljonko voittoa olen tehnyt? Jos se ei tiedä voitoistani, miten se osaa vaatia osuuttaan tuotoistani? Jos se ei osaa vaatia osuuttaan voitoistani, niin mistä se saa rahaa?
"" paljonko voittoa olen tehnyt? Jos se ei tiedä voitoistani, miten se osaa vaatia osuuttaan tuotoistani? Jos se ei osaa vaatia osuuttaan voitoistani, niin mistä se saa rahaa? ""
Capinauttiikan suurimpia innovaatioita ovat tapahtumat, jotka samaan aikaan sekä tapahtuvat että eivät tapahdu. - Velllihousu
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Ei senttiäkään ? Käsittääkseni uusihuusi jo nyt on kusettanut tulevilta tunkeilta 200 tonnia. Jokainen myyty ohjelma kasvattaa kassaa. Internetistä samoja ohjelmia saa muutamalla kympillä. Jos homma menee kuten ennen ohjelmasta peritään monta tonnia. Uusihuusilaiset levittävät huhua, että ohjelma tuottaa 10 % viikossa.
- 6+9
oikein tiedä kirjoitti:
perustuu luottamukseen. Kuitteja ei tarvita, vaan kaikki jäsenet luonnollisesti kilvan maksavat ne provikat voitoistaan.
- Stop luuserit päälle
wc kirjoitti:
>Ajatellaan asiaa toisinpäin. Entäs sitten jos ohjelma tuottaakin voittojen sijasta tappiota. Maksaako yhtiö osuuden myös tappioista? Lisenssikaupan vielä ymmärrän, mutta en sitä miksi pitäisi maksaa proviisiota pelkästään voitoista. Tässä alkaa olla kusetuksen makua.
--------------------
No tässähän se pointti onkin, että saadaan siivottua holhouksenalaiset pupujussit, jotka eivät haluaisi itse ottaa mitään riskiä, niin kylmästi sivuun, sillä hedelmäpelissäkin on heille liikaa jännitystä!
Voit aivan vapaasti jäädä riskisijoituksien ulkopuolelle itkemään, eikä tule edes ikävä, mutta itse en halua jäädä ko.hommasta tietenkään osattomaksi ja veikkaanpa, että myös tuhannet muutkin ajattelevat samoin. - Ihmisoikeudet
Velllihousu kirjoitti:
Ei senttiäkään ? Käsittääkseni uusihuusi jo nyt on kusettanut tulevilta tunkeilta 200 tonnia. Jokainen myyty ohjelma kasvattaa kassaa. Internetistä samoja ohjelmia saa muutamalla kympillä. Jos homma menee kuten ennen ohjelmasta peritään monta tonnia. Uusihuusilaiset levittävät huhua, että ohjelma tuottaa 10 % viikossa.
Eli kaikki tilaisuudet, konsertit, juhlat ym.. mitä tästä edespäin suomessa järjestetään on kusetuksia.
Onko sinulla todella se käsitys, että tuollainen tilaisuus on ilmainen järjestää? Ja lisäksi vielä, ei 2000 ihmistä maksanut lippuja tilaisuuteen.
Mietin juuri, että paljonko se Madonna mahtoi kusettaa suomalaisilta kun kävi esiintymässä. Liput taisi olla kyllä paljon enemmän kuin 100e ja väkeä taisi olla enemmän kuin 2000 paikalla. Kauhea kusetus!!
Ja sitten vielä, ei WISH Wincapita saa rahaa ohjelman myynnistä, vaan sen aiheuttamasta tuotosta. - Ihmisoikeudet
oikein tiedä kirjoitti:
Valuutta-alusta hoitaa seurannan ja toimittaa Wincapitalle sovitun provision. Se on aivan normaali käytäntö, joka on ilmeisesti tälle suolipalstan asiantuntijoille täysin vieras asia.
Ja sitäpaitsi, ethän sinä sitä kauppaa tee, vaan se aútomaattinen ohjelma. - ajan haaskausta
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Eli kaikki tilaisuudet, konsertit, juhlat ym.. mitä tästä edespäin suomessa järjestetään on kusetuksia.
Onko sinulla todella se käsitys, että tuollainen tilaisuus on ilmainen järjestää? Ja lisäksi vielä, ei 2000 ihmistä maksanut lippuja tilaisuuteen.
Mietin juuri, että paljonko se Madonna mahtoi kusettaa suomalaisilta kun kävi esiintymässä. Liput taisi olla kyllä paljon enemmän kuin 100e ja väkeä taisi olla enemmän kuin 2000 paikalla. Kauhea kusetus!!
Ja sitten vielä, ei WISH Wincapita saa rahaa ohjelman myynnistä, vaan sen aiheuttamasta tuotosta.On aivan turha yrittää selittää yhtään mitään!
Ei muta kuin mennään omalla porukalla eteenpäin ja annetaan vellihousujen nassuttaa, kyllä maailmaan nassutusta mahtuu. - Madonna keikka
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Ja sitten vielä, ei WISH Wincapita saa rahaa ohjelman myynnistä, vaan sen aiheuttamasta tuotosta.oli Madonnan keikka, mutta kerro meille yksi suomalainen yritys joka ottaa pääsymaksun tiedotustilausuuteensa WISH huijaajieen lisäksi.
- Ihmisoikeudet
Madonna keikka kirjoitti:
oli Madonnan keikka, mutta kerro meille yksi suomalainen yritys joka ottaa pääsymaksun tiedotustilausuuteensa WISH huijaajieen lisäksi.
että tilaisuudessa oli esiintymässä kolme bändiä? Ei kukaan järjestä ilmaiseksi tällaisia tilaisuuksia!
- tuntee ohjelman?
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Valuutta-alusta hoitaa seurannan ja toimittaa Wincapitalle sovitun provision. Se on aivan normaali käytäntö, joka on ilmeisesti tälle suolipalstan asiantuntijoille täysin vieras asia.
Ja sitäpaitsi, ethän sinä sitä kauppaa tee, vaan se aútomaattinen ohjelma.Mistä valuutta-alusta tietää, että minulla on mitään tekemistä WISH WC:n ohjelman kanssa? Valuutta-alustoja, joita voin käyttää on useita. Automaattista valuuttakauppaakin käyviä ohjelmia on useita, tunteeko jokainen alusta jokaisen ohjelman?
Ei kai ohjelma voi ilman minun suostumustani kauppoja tehdä? Pitäähän sen esimerkiksi tietää paljollako haluan ostaa. Tuskin se voi omatoimisesti olettaa paljonko olen sijoittamassa. - Menepä
Ihmisoikeudet kirjoitti:
että tilaisuudessa oli esiintymässä kolme bändiä? Ei kukaan järjestä ilmaiseksi tällaisia tilaisuuksia!
joskus töihin. Kun työnantajasi järjestää asiakkaillenne asiakastilaisuuden, johon he vaativat osallistujilta osallistumismaksun, niin tiedät, että silloin on aika etsiä luotettavampi työnantaja.
- Ihmisoikeudet
tuntee ohjelman? kirjoitti:
Mistä valuutta-alusta tietää, että minulla on mitään tekemistä WISH WC:n ohjelman kanssa? Valuutta-alustoja, joita voin käyttää on useita. Automaattista valuuttakauppaakin käyviä ohjelmia on useita, tunteeko jokainen alusta jokaisen ohjelman?
Ei kai ohjelma voi ilman minun suostumustani kauppoja tehdä? Pitäähän sen esimerkiksi tietää paljollako haluan ostaa. Tuskin se voi omatoimisesti olettaa paljonko olen sijoittamassa.Tottakai sinä teet sopimuksen WISH Wincapita Oy:n ja valuutta-alustan kanssa. Kyseisessä sopimuksessa annat luvan ohjelman toteuttaa kauppaa sopimusehtojen mukaisesti. Jos ohjelma on tehnyt tuottoa, niin siitä valuutta-alusta veloittaa sopimuksen mukaisen provision, jonka alusta toimittaa WISH Wincapita Oy:lle. Sopimuksen mukaan sinä olet ainoa joka pystyy nostamaan tililtä rahaa.
- Ihmisoikeudet
Menepä kirjoitti:
joskus töihin. Kun työnantajasi järjestää asiakkaillenne asiakastilaisuuden, johon he vaativat osallistujilta osallistumismaksun, niin tiedät, että silloin on aika etsiä luotettavampi työnantaja.
Luuletko, että ne 2000 ihmistä olivat WISH Wincapita Oy:n työntekijöitä?
Sitäpaitsi mm. Raha-automaattiyhditys järjestää työntekijöilleen virkistyspäiviä, joista työntekijät joutuvat maksamaan. Raha-automaatti yhdistyksellä olisi kuitenkin varaa maksaa työntekijöitten virkistyspäivät, mutta kuitenkin toimitaan jostain syystä näin.
Kusettaako RAY työntekijöiltään rahaa? - Ihmisoikeudet
Menepä kirjoitti:
kerro minulle yksikin juuri toiminnan aloittava firma joka järjestää tällaisen tilaisuuden ilmaiseksi asiakkailleen.
Ja muista vielä, että tuossa tilaisuudessa WISH Wincapita Oy ei myynyt ihmisille mitään. - Muisti pelaa
Ihmisoikeudet kirjoitti:
kerro minulle yksikin juuri toiminnan aloittava firma joka järjestää tällaisen tilaisuuden ilmaiseksi asiakkailleen.
Ja muista vielä, että tuossa tilaisuudessa WISH Wincapita Oy ei myynyt ihmisille mitään.>>Ja muista vielä, että tuossa tilaisuudessa WISH Wincapita Oy ei myynyt ihmisille mitään.
...paitsi pääsylippuja. - Mr Toppila
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Sitäpaitsi mm. Raha-automaattiyhditys järjestää työntekijöilleen virkistyspäiviä, joista työntekijät joutuvat maksamaan. Raha-automaatti yhdistyksellä olisi kuitenkin varaa maksaa työntekijöitten virkistyspäivät, mutta kuitenkin toimitaan jostain syystä näin.
Kusettaako RAY työntekijöiltään rahaa?Kyse oli ASIAKAStilaisuudesta, siis normaaleista markkinointikuluista. Ei työntekijöistä. Jos minulta asiakkaana palveluntoimittaja rokottaisi satkun toimintansa esittelystä, saisi esitellä ihan itsekseen. Muitakin toimittajia on.
Mutta kaitpa tuo sitten on verkostomarkkinoinnissa tavanomaista.
. - Tulikos kukaan
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Tottakai sinä teet sopimuksen WISH Wincapita Oy:n ja valuutta-alustan kanssa. Kyseisessä sopimuksessa annat luvan ohjelman toteuttaa kauppaa sopimusehtojen mukaisesti. Jos ohjelma on tehnyt tuottoa, niin siitä valuutta-alusta veloittaa sopimuksen mukaisen provision, jonka alusta toimittaa WISH Wincapita Oy:lle. Sopimuksen mukaan sinä olet ainoa joka pystyy nostamaan tililtä rahaa.
siellä WC oy:ssä ajatelleeksi seuraavaa:
Ostetaan se WC:n palikka ja pistetään se toimimaan valuuttakauppa-alustalle. Tehdään sillä hyvin pienimuotoista kauppaa 50-100e/kauppa ilman vipua. Toiselle valuuttakauppa-alustalle tehdään ihan oma tili ja siellä sitten tehdäänkin kunnon panoksilla kauppaa, käyttäen ohjelmaa hyväksi. Teknisesti helppo toteuttaa, napataan välistä kikkareen toimenpide ja toteutetaan se toisella alustalla.
Mistäs ne muuten siellä valuuttakauppa-alustalla tietävät milloin osto- tai myyntipäätös tulee WC:n robotilta? Paljonko valuuttakauppa-alusta veloittaa provisiota tuollaisesta ylimääräisestä työstä mitä sille tulee? Siis siitä, miten se laskee ja selvittää WC oy:n osuuden ja tilittää sen WC oy:lle? - ainakin olen
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Ja muista vielä, että tuossa tilaisuudessa WISH Wincapita Oy ei myynyt ihmisille mitään.ollut useammassakin tuotelanseeraustilaisuudessa työni vuoksi. Ja nimenomaan ostavan asiakkaan roolissa. Kertaakaan ei meidän firmamme joutunut maksamaan osallistumisesta. Tarjoilut ja viihteet oli kokonaan maksettu järjestäjän toimesta. Ja miksei olisi? Markkinointikulut kelpaavat sellaisenaan kirjanpitoon.
- tunnut tietävän
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Sinä, kun tunnut tietävän tuon viikon takaisen tilaisuuden melko tarkkaan, niin kerro kuka siellä puhui asiantuntijana. Olisi aiheellista tuoda hänen meriittinsä arvioitaviksi.
- 1+1
tunnut tietävän kirjoitti:
Sinä, kun tunnut tietävän tuon viikon takaisen tilaisuuden melko tarkkaan, niin kerro kuka siellä puhui asiantuntijana. Olisi aiheellista tuoda hänen meriittinsä arvioitaviksi.
http://www.flickr.com/photos/ptillinghast/3447402693/in/pool-punchandjudy/
Oisko sama mies? - kirjanpitelijä
ainakin olen kirjoitti:
ollut useammassakin tuotelanseeraustilaisuudessa työni vuoksi. Ja nimenomaan ostavan asiakkaan roolissa. Kertaakaan ei meidän firmamme joutunut maksamaan osallistumisesta. Tarjoilut ja viihteet oli kokonaan maksettu järjestäjän toimesta. Ja miksei olisi? Markkinointikulut kelpaavat sellaisenaan kirjanpitoon.
että Wincapitassa ei ole kirjanpitoa, siispä sitä ei voi vähentää...
Olen minäkin ollut kyllä melko monessa uuden tuotteen lanseerauksessa ja kyllä taloudellinen riski on yleensä yhtiöllä, ei asiakkailla. Melkoinen vedätys tuo pääsylippu. Olisi kiva nähdä tapahtuman kirjanpito, mutta kukapa sitä jaksaisi tehdä... - Mr Toppila
kirjanpitelijä kirjoitti:
että Wincapitassa ei ole kirjanpitoa, siispä sitä ei voi vähentää...
Olen minäkin ollut kyllä melko monessa uuden tuotteen lanseerauksessa ja kyllä taloudellinen riski on yleensä yhtiöllä, ei asiakkailla. Melkoinen vedätys tuo pääsylippu. Olisi kiva nähdä tapahtuman kirjanpito, mutta kukapa sitä jaksaisi tehdä...Eiköhän uusi WC joudu kirjoja pitelemään, osakeyhtiö kun on ja valvontaankin luulisi valtiolla riittävän kiinnostusta.
Paitsi jos ne meinaavat päästä siitä vähäisillä lisärapsuilla edellisen päälle.
. - Kuuensaan Rovikka
Ihmisoikeudet kirjoitti:
WC ei tule ottamaan centtiäkään??????????
- eitajua
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Juurihan ne ottivat jossain markkinointitilaisuudessa.
- AdaFlink
eitajua kirjoitti:
Juurihan ne ottivat jossain markkinointitilaisuudessa.
... ottavat. Eiköhän kohta ole myynnissä kaikenlaista krääsää (kirjallisuutta, opiskelumateriaalia; kuinka tulla hyväksi treidariksi --->tietenkin vieraalla kielellä, hurlum-hei-DVD:tä ja - CD:tä, suuren johtajan viisauksia -lehtisiä, päivittämisiä ylempään oganisaatiotasoon, vain jäsenten käyttöön suunnitellun keskusteluforumin ylläpitomaksuja, yms. yms. hömppää).
Ja ikävä kyllä joihinkin tuo kaikki uppoaa.
Ja mitaan ette voi... - uusi WIch
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Kusettaako RAY työntekijöiltään rahaa?Tulee joku pitkätukkaporukka jolla ei ole edes juhla vaatteita.
Kaikki on sika kallista, lippuja hamstrataan ja myydään ylihintaan
pimeesti. Mammanpojat kuolaa myssy korvilla kesähelteellä
korokkeen laidalla. Roskaa on autokuormittain ja virtsa haisee nurkalla.
Mitä siitä jää---fiilis haihtuu---vanhemmatko maksaa kiltisti ?
Miksi maksaa tyhjästä?
Baronassa oli asiaa koko rahan edestä.piste.
Niile vain kallista jotka ei päässy sisään ! - Mulle vain
AdaFlink kirjoitti:
... ottavat. Eiköhän kohta ole myynnissä kaikenlaista krääsää (kirjallisuutta, opiskelumateriaalia; kuinka tulla hyväksi treidariksi --->tietenkin vieraalla kielellä, hurlum-hei-DVD:tä ja - CD:tä, suuren johtajan viisauksia -lehtisiä, päivittämisiä ylempään oganisaatiotasoon, vain jäsenten käyttöön suunnitellun keskusteluforumin ylläpitomaksuja, yms. yms. hömppää).
Ja ikävä kyllä joihinkin tuo kaikki uppoaa.
Ja mitaan ette voi...TAI SITTEN EI
- espooooo rules
uusi WIch kirjoitti:
Tulee joku pitkätukkaporukka jolla ei ole edes juhla vaatteita.
Kaikki on sika kallista, lippuja hamstrataan ja myydään ylihintaan
pimeesti. Mammanpojat kuolaa myssy korvilla kesähelteellä
korokkeen laidalla. Roskaa on autokuormittain ja virtsa haisee nurkalla.
Mitä siitä jää---fiilis haihtuu---vanhemmatko maksaa kiltisti ?
Miksi maksaa tyhjästä?
Baronassa oli asiaa koko rahan edestä.piste.
Niile vain kallista jotka ei päässy sisään !ota lääkkeet...
ilmaisesti yrität osoittaa tuolla epämääräisellä sössötykselläsi että wc-jengi olisi jotenkin hyvin pukeutuvaa, haista kuule wc. Olin paikalla katselemassa kun jengiä lappasi citymarketin ja dresmanin halpiskledjuissa baronaan sisään, kuin maatalousnäyttelyssä olisi ollut. Kontrasti oli huima kun vertaa mihin tahansa tilaisuuteen mitä pk-seudun tilaisuuksissa tai missä muualla tahansa missä stadilaiset tai espoolaiset yleensä on, espoolaiset lätkäfriikitkin pukeutuu tyylikkäämmin kuin tilaisuuteen saapuneet lantavarpaat.
ps. kun menen rockkonserttiin niin hillun siellä yleensä noin 2000,- - 3000,- egen kledjuissa ja noin 400€ buutseissa, bisnestilaisuuksissa on yleensä joku teetetyistö puvuista (noin 2500€ -5000€) ja kunnon stiflat, hinnaltaan noin 300€, vähän toista kuin wc-tilausuuden 20€ dresmanhousut ja mustalaisilta (tai turkista) ostettu väärennetty lena (hinta 45€ tai parisataa turkinliiraa)
- MalkaSilmään_joo
Etkö sinä onneton edes tunnista huijausta kun sellaisen näet?
2000x100 EUR = 200.000 EUR
Tällä saivat ensimmäiset torvelot käyttäjätunnuksen sivulle, jossa ei vielä ole mitään.
Seuraavilta liittyjiltä peritään takuunakkina jonkinmoinen liittymis-, jäsenmaksu tai muu näennäisesti hallintoon liittyvä korvaus.
Itse ohjelmasta tai käyttölisenssistä sinulla ei välky yksikään lamppu. Wish WC siis kehittää tai ainakin lupaa kehittää jonkinlaisen ohjelmistotuoteen, joka pystyy auttamaan voitollisen valuuttakaupan tekemisessä. Näinhän se oli.
Reaalimaailmasta tiedämme, että jos tällaisen ohjelmistopalikan pystyy luomaan, rikastuminen on varmaa. 10%:n tuotto vuodessa riittää tekemään ohjelmasta ihme vehkeen. Se olisi välittömästi myytävissä. Kippaamalla omaa rahaa peliin ja käymällä voitollista valuuttakauppaa muutaman vuoden tulos olisi sama. Tällä pääsee maa'ilma rikkaimmaksi henkilöksi.
Pahin moka, jonka tällaisen ihmepalikan haltija voisi tehdä on levittää se yleiseen käyttöön. Kun kaikilla on sama etu niin kenelläkään ei ole etua - tämä on valuuttakaupan logiikka.
Ja kaiken tämän jälkeen uunimuuraaja, moponkorjaaja, hetakanmyyjä ja takapiru tahtovat sydämen hyvyydestä jakaa tämän ihmetuoteen sinun kanssasi. Mihin he tarvitsevat pers'aukista tuulipukukansaa kun miljoonat odottavat ovensuussa?
Etkö sinä tunnista huijausta kun sellaisen näet? - tuotoista?
Mistä WISH WC tietää paljonko tuottoni ovat? Jos se ei tiedä tuottojeni määrää, niin mikä on sen ansaintamekanismi?
on käynnissä eikä valmistumisajankohta ole selvillä.
Alkaa vanhan capitan pitkään kestävät oikeudenkäynnit jotka haittaavat ohjelmatyötä.
Eipä viranomaiset näin mittavasta haitanteosta kiitosta tule saamaan.- Shahov
Kupletin juoni lienee se että tässä törkeästi hyödynnetään ihmisten tietämättömyyttä,ahneutta,laiskuutta,hyväuskoisuutta jne,myymällä tuotetta/palvelua joka on tämänhetkisen lainsäädännön puitteissa täysin laillinen(kusetus)
Wanha vessa toimi suurimmalle osalle varoittavana esimerkkinä puhdasoppisesta kusetuksesta, pienelle vähemistölle mainoksena valluutakaupan mahdollisuuksista. Tämä pieni vähemmistö suodattaa verkostohelppoheikkien jargonista vain sen mikä houkuttelee sijoittamaan rahansa satumaisten voittojen toivossa.
Minkä sille sitten tekee jos mikään järkipuhe ja varoitukset ei tehoa tähän porukkaan. Selitetään ettei satanen sinne toinen tänne tunnu missään. Ei tämä porukka jaksa laskea että vuosien mittaan heidän satasistaan syntyy tuhansia. Ja kaikki nämä tuhannet tietysti kertyvät wish:hin kaltaisiin viritelmiin,täysin laillisesti.
Jos nyt joku toimittaja vaikkapa Ylestä haluaisi tehdä tutkivaa talousjournalismia ja palveluksen näille fish sijoittajille,hän keräisi kaikki sadat automaattiset ja manuaaliset valuuttahärpäkkeet samalle viivalle ja katsoisi kuinka kauan kestää päästä 3000 eurosta eroon. Koska tälläistä testiä ei ole näkynyt,voidaanko olettaa ettei kukaan asiantuntija edes viitsi tuhlata aikaansa sellaiseen jonka eräät ajattelevan oikotie rikkauksiin.
Ottakaat nyt järjen rippeet käsiinne ja miettikää kuka näillä ohjelmilla rikastuu? - AdaFlink
... menettelette, jos teidän huippukoodarinne joutuu vankilaan ja ohjelmaan tuleekin jotain vikaa tai pahimmassa tapauksessa se ei vielä edes pelitä? Kait sieltä koppihoidostakin käsin voi jotain tehdä, mutta kuinka menestyksellisesti? Ei sieltä ainakaan heti pääse hätiin, jos jotain ongelmia ilmenee.
Ja mitaan ette voi...- Ihmisoikeudet
yhteistyö kumppanit joutuvat koppihoitoon. Ei Hannun kehittämä ohjelma ole ainut jota yhtiö tulee välittämään. Tosin se taitaa olla ylivoimaisesti paras!
- ent. venkula
Tule apuun Hannu
Joutuu istumaan 3 vuotta 6 kuukautta.
Josta istunut vuoden jää 2 vuotta 6 kuukautta
Lomille pääsee kun on istunut 2/3 eli eli pitää istua vielä 14 kuukautta ja sitten lomille !
Eka loma on saatettu 12 tuntia ja häntä tarkkaillaan, ei pääse räpläämään APM.ää
Seuraava loma on sitten 1-3 vrk.
Tämä edelletyksenä, että ei ole aukonut päätään vartijoille, ei väkivaltainen ja ei käytä päihteitä tai
huumeita. Suljetusta vankilasta on hankala päästä lomille !
Toden-näköiseti Hannu siirretään melkein heti avovankilaan ja lomat alkaa pyörimään saman tien...
Avovankilassa, kännykät, netti (valvottu).. ym. http://mallivankila.net16.net/
Ja vankilasiivouksesta, jollain oli likanen selli
https://publications.theseus.fi/handle/10024/3560 - Ihmisoikeudet
ent. venkula kirjoitti:
Tule apuun Hannu
Joutuu istumaan 3 vuotta 6 kuukautta.
Josta istunut vuoden jää 2 vuotta 6 kuukautta
Lomille pääsee kun on istunut 2/3 eli eli pitää istua vielä 14 kuukautta ja sitten lomille !
Eka loma on saatettu 12 tuntia ja häntä tarkkaillaan, ei pääse räpläämään APM.ää
Seuraava loma on sitten 1-3 vrk.
Tämä edelletyksenä, että ei ole aukonut päätään vartijoille, ei väkivaltainen ja ei käytä päihteitä tai
huumeita. Suljetusta vankilasta on hankala päästä lomille !
Toden-näköiseti Hannu siirretään melkein heti avovankilaan ja lomat alkaa pyörimään saman tien...
Avovankilassa, kännykät, netti (valvottu).. ym. http://mallivankila.net16.net/
Ja vankilasiivouksesta, jollain oli likanen selli
https://publications.theseus.fi/handle/10024/3560Nyt voin taas pitää pitkän paussin, ennenkuin seuraavan kerran tulen tänne suoli palstalle.
Tämän pikku jutustelu tuokion jälkeen olen edelleen samaa mieltä kuin mitä tuolla alussa totesin:
Se ohjelma ei voi toimia... tai siis se ohjelma ei SAA toimia. Tätä vastustajat hokevat mielessään. - MalkaSilmäänJoo
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Nyt voin taas pitää pitkän paussin, ennenkuin seuraavan kerran tulen tänne suoli palstalle.
Tämän pikku jutustelu tuokion jälkeen olen edelleen samaa mieltä kuin mitä tuolla alussa totesin:
Se ohjelma ei voi toimia... tai siis se ohjelma ei SAA toimia. Tätä vastustajat hokevat mielessään.Et vastannut mihinkään, et perustellut väitteitäsi, et tuonut mitään uutta keskusteluun.
"Kertokaa minullekin miten huijaus on edes teoriassa mahdollista."
Yritin kertoa kun kysyit. Miksi et vastaa? Miksi haluat itse huijata? - JepejepJaOnnea
MalkaSilmäänJoo kirjoitti:
Et vastannut mihinkään, et perustellut väitteitäsi, et tuonut mitään uutta keskusteluun.
"Kertokaa minullekin miten huijaus on edes teoriassa mahdollista."
Yritin kertoa kun kysyit. Miksi et vastaa? Miksi haluat itse huijata?Sanotaanpa, että perustan firman joka pelaa rahoillasi rulettia. Ainoastaan voitoista maksetaan provisiot. Lopputulema on se, että rulettifirma saa omansa, minä saan omani ja sinä häviät rahasi. Ja parastahan tässä on, että toiminta taitaa olla vielä laillista, ainakin jos sen suoraan asiakkailleni kerron.
Homma siis toimii näin: annat mulle tonnin, pelaan sen satasen erissä vaikka punaiselle. Aina kun pamahtaa punainen saan voitosta provikat. Mustalla en saa mitään, mutta eipä haittaa kun pelataan sinun rahoilla. Ja vipu sitten tarkoittaa sitä, että panostetaan vaikka yhtä numeroa punaisen/mustan sijasta.
Jos vielä kuulostaa houkuttelevalle ja raha polttaa taskuissa, niin lähdetään vaikka RAY:n kasinolle törsäämään sun rahat rullaan. - 3+6
JepejepJaOnnea kirjoitti:
Sanotaanpa, että perustan firman joka pelaa rahoillasi rulettia. Ainoastaan voitoista maksetaan provisiot. Lopputulema on se, että rulettifirma saa omansa, minä saan omani ja sinä häviät rahasi. Ja parastahan tässä on, että toiminta taitaa olla vielä laillista, ainakin jos sen suoraan asiakkailleni kerron.
Homma siis toimii näin: annat mulle tonnin, pelaan sen satasen erissä vaikka punaiselle. Aina kun pamahtaa punainen saan voitosta provikat. Mustalla en saa mitään, mutta eipä haittaa kun pelataan sinun rahoilla. Ja vipu sitten tarkoittaa sitä, että panostetaan vaikka yhtä numeroa punaisen/mustan sijasta.
Jos vielä kuulostaa houkuttelevalle ja raha polttaa taskuissa, niin lähdetään vaikka RAY:n kasinolle törsäämään sun rahat rullaan.Todella kova vastus teille.Löi teidät kaikki 6-0 :D
- KovaVastusJoo
3+6 kirjoitti:
Todella kova vastus teille.Löi teidät kaikki 6-0 :D
Katsotaan nyt tuota kovaa vastusta "Ihmisoikeudet" tarkemmin.
"WISH Wincapita Oy tule ottamaan asiakkailtaan senttiäkään rahaa vastaan"
Tässäpä sujavasti ohitettiin 2000 x100 EUR kolehdin keruun. Raha kelpasi jo hyvin.
Ohjelmasta sitten on huuhaa väitteitä sinne sun tänne:
"WISH Wincapita Oy saa tuloa on ohjelman aiheuttamasta tuotost
" aútomaattinen ohjelma"
"Hannun kehittämä...ylivoimaisesti paras"
Tässä sitä sitten sujuvasti markkinoitiin tuotetta, jota ei vielä edes ole olemassa - tsukin tuleekaan.
Ei nyt niin kovana vastuksena pidä. Huijausyrityksenä kylläkin. - Huijaus eli ei
KovaVastusJoo kirjoitti:
Katsotaan nyt tuota kovaa vastusta "Ihmisoikeudet" tarkemmin.
"WISH Wincapita Oy tule ottamaan asiakkailtaan senttiäkään rahaa vastaan"
Tässäpä sujavasti ohitettiin 2000 x100 EUR kolehdin keruun. Raha kelpasi jo hyvin.
Ohjelmasta sitten on huuhaa väitteitä sinne sun tänne:
"WISH Wincapita Oy saa tuloa on ohjelman aiheuttamasta tuotost
" aútomaattinen ohjelma"
"Hannun kehittämä...ylivoimaisesti paras"
Tässä sitä sitten sujuvasti markkinoitiin tuotetta, jota ei vielä edes ole olemassa - tsukin tuleekaan.
Ei nyt niin kovana vastuksena pidä. Huijausyrityksenä kylläkin.Olen yrittänyt selvittää poliisilta ja muilta asiantuntioilta mikä rikos wincapitassa on tapahtunut en ole saanut muuta selitystä kuin syytä epäillä ja tieto on vahvistunut .
Jos teillä asiantuntioilla on jotain faktaa rikoksesta , niin kertokaa se ihmeessä poliisille ettei poliisin ja veronmaksajien varoja tartteisi tuhlata turhaan tutkintaan.
Onko kellään välkyllä tullut mieleen mitä tapahtuu jos rikosta ei ole. - rehellinenX
Huijaus eli ei kirjoitti:
Olen yrittänyt selvittää poliisilta ja muilta asiantuntioilta mikä rikos wincapitassa on tapahtunut en ole saanut muuta selitystä kuin syytä epäillä ja tieto on vahvistunut .
Jos teillä asiantuntioilla on jotain faktaa rikoksesta , niin kertokaa se ihmeessä poliisille ettei poliisin ja veronmaksajien varoja tartteisi tuhlata turhaan tutkintaan.
Onko kellään välkyllä tullut mieleen mitä tapahtuu jos rikosta ei ole.Poliisi tutkii, syyttäjä syyttää ja oikeus tuomitsee. Todennäköisin syin on poliisin vahvin epäily,mutta poliisi ei arvioi onko rikos tapahtunut, vaan tutkii ja luovuttaa näytön syyttäjälle. Syyttäjä arvioi syyttääkö rikoksesta ja mistä rikoksesta ja oikeusistuin sitten arvioi tapahtumat ja lukee tuomion.
Eli poliisi pysäyttää rattijuopon, joka puhaltaa 5 promillea ja verikoe näyttää samat. Poliisilla on hallussa rattijuopumuksesta epäilty, mutta ei rattijuoppoa. Vasta oikeus päättää tuomiosta. Toki poliisi voi käyttää pakkokeinoja ja peruuttaa ajoluvan toistaiseksi yms, mutta rikosta poliisi ei saa arvioida, eikä myöskään puhua ilmiselvästä rikollisesta rikollisena, vaan epäiltynä.
Menikö kaaliin peruskoulun oppimäärän asia? - olisi, jos
Huijaus eli ei kirjoitti:
Olen yrittänyt selvittää poliisilta ja muilta asiantuntioilta mikä rikos wincapitassa on tapahtunut en ole saanut muuta selitystä kuin syytä epäillä ja tieto on vahvistunut .
Onko kellään välkyllä tullut mieleen mitä tapahtuu jos rikosta ei ole.vaikka siellä herneessä ihmettelisi seuraavaa:
Tammi-helmikuussa 2008 Wincapitaan liittyi n. 4000 uutta jäsentä, sijoittaen n. 35 miljoonaa euroa. 7.3. 2008 nykäistiin töpseli irti. Nämä 4000 uutta jäsentä eivät saaneet vastinetta rahoilleen (ts. käyttöoikeutta signaaliin) ja heidän sijoituksensa hävisivät kuin pieru Saharaan. Olisikohan mitenkään mahdollista, että he olisivat joutuneet rikoksen uhreiksi???
Rahat on nus***tu, tuomioistuin sitten päättää vietiinkö ne varkaudella, petoksella vai kavalluksella. Tuomioistuin myös päättää kuka ne nus**. - Anna apusi
olisi, jos kirjoitti:
vaikka siellä herneessä ihmettelisi seuraavaa:
Tammi-helmikuussa 2008 Wincapitaan liittyi n. 4000 uutta jäsentä, sijoittaen n. 35 miljoonaa euroa. 7.3. 2008 nykäistiin töpseli irti. Nämä 4000 uutta jäsentä eivät saaneet vastinetta rahoilleen (ts. käyttöoikeutta signaaliin) ja heidän sijoituksensa hävisivät kuin pieru Saharaan. Olisikohan mitenkään mahdollista, että he olisivat joutuneet rikoksen uhreiksi???
Rahat on nus***tu, tuomioistuin sitten päättää vietiinkö ne varkaudella, petoksella vai kavalluksella. Tuomioistuin myös päättää kuka ne nus**.Mitä faktaa sinulla olisi tarjota poliisille ja tuomioistuimelle? Oletko sen faktan JO tarjonnut? Olivatko tyytyväisiä saamaansa apuun?
- ..................
Ihmisoikeudet kirjoitti:
Nyt voin taas pitää pitkän paussin, ennenkuin seuraavan kerran tulen tänne suoli palstalle.
Se ohjelma ei voi toimia... tai siis se ohjelma ei SAA toimia. Tätä vastustajat hokevat mielessään."Parhaana vuonna 2007 valuuttakauppa tuotti yli puoli miljoonaa euroa, josta maksoin 150 00 euroa veroja. En itse käynyt kauppaa, vaan WinCapitan yhtiökumppanit kävivät kauppaa puolestani. Vuoden 2008 ensimmäisellä viikolla päättynyt sijoitusjakso tuotti 728 prosenttia. Huonoin prosentti oli 280", kertoo pohjanmaalainen Pauli.
Hän ei halua sukunimeään julkisuuteen.
ASIANTUNTIJAT remmissä - kk
.................. kirjoitti:
"Parhaana vuonna 2007 valuuttakauppa tuotti yli puoli miljoonaa euroa, josta maksoin 150 00 euroa veroja. En itse käynyt kauppaa, vaan WinCapitan yhtiökumppanit kävivät kauppaa puolestani. Vuoden 2008 ensimmäisellä viikolla päättynyt sijoitusjakso tuotti 728 prosenttia. Huonoin prosentti oli 280", kertoo pohjanmaalainen Pauli.
Hän ei halua sukunimeään julkisuuteen.
ASIANTUNTIJAT remmissämitä tässä on tapahtunut on että KRP,media ja "asijantutijat" hyökkäsi koko arsenaalilla WinCapitaa vastaan ja koittivat tehdä tästä rikollista toimintaa. On rikottu ties kuika montaa lakia ja ihmisoikeuksia. Asiat tulevat ennemmin tai myöhemmin julki!!
- juutalainen1
kk kirjoitti:
mitä tässä on tapahtunut on että KRP,media ja "asijantutijat" hyökkäsi koko arsenaalilla WinCapitaa vastaan ja koittivat tehdä tästä rikollista toimintaa. On rikottu ties kuika montaa lakia ja ihmisoikeuksia. Asiat tulevat ennemmin tai myöhemmin julki!!
Aivan se meni tälleen, 07 syssyllä Media uutisoi kriittisesti wctä,jonka seurauksena wc löi ovet kiinni muutamax kuukaudex ja hupsista keikkaa kassa tyhjeni kun ei voitu rekrytoida lisää jäseniä.Ja 08 maaliskuussa oli pakko vetästä jo töpsykkä seinästä,sitä ennen viel yditettiin kaikenmaailman Viff ja säätiöt ja panostusmaksimin nousut jolla vielä imettiin fyffeä.
ps, Mitä kuuluu muute Wiffille ja Sweitsinpankille, ja mikx sitä panostusmaximia nostetiin niin paljo? 07 loppuvuodesta? - rikoksista...
kk kirjoitti:
mitä tässä on tapahtunut on että KRP,media ja "asijantutijat" hyökkäsi koko arsenaalilla WinCapitaa vastaan ja koittivat tehdä tästä rikollista toimintaa. On rikottu ties kuika montaa lakia ja ihmisoikeuksia. Asiat tulevat ennemmin tai myöhemmin julki!!
Eikö niitä ole toitotettu tällä palstalla julki vaikka kuinka pitkään, eikä mitään konktreettista ole jäänyt käteen? Miten kummassa Hannun "kiduttamisestakaan" ei kuulu enää mitään? Se oli koko viime kesän ja syksyn polttava aihe tällä palstalla ja nyt sitä ei mainita lainkaan. Outoa kyllä Hannukin on asiasta hipihiljaa, vaikka mitään syytä vaikenemiselle ei ole. Olisikohan niin, että koko "kiduttaminen" oli pelkkää sponssinpökäleiden valhekampanjaa alusta alkaen.
Wincapitan toiminnassa on niin paljon viitteitä, että kaikki ei ollut kunnossa, että siitä uskaltaa hyvin puhua rikoksena vaikka tuomiota ei ole annettu. Ei ollut käyntiosoitetta, ei puhelinnumeroa, ei kirjanpitoa, ei kuitteja, serveri laskua ei välitetty maksaa, sertifikaatti oli hankittu lyhyimmälle mahdolliselle ajalle jotta ei tarvittaisi oikeita osoitetietoja, tietokannat olivat Word-dokumentteja (kuka pyörittää miljardikerhoa tuollaiselta pohjalta?), käänteentekeväksi mainittu ohjelma oli aivan alkeellinen kikkare jonka algoritmia ei edes yritetty patentoida.
Kerho hävisi mitään ilmoittamatta, kaikki päätekijät karkasivat kuka minnekin, pääponzaattori lymyili jossakin ruotsalaisessa mökissä ja valehteli poliiseille nimensäkin. Ehkä hän ei muistanut oliko sinä päivänä Marco, Tiina vaiko peräti Hannu. Rahat ovat edelleen hukassa, vain 10 miljoonaa ylipäätään siirrettiin ulkomaille kerhon oman lakimiehen tutkimusten mukaan.
Reilukerhon toiminnan luonne on ajan kuluessa muuttunut. Kun lukee 2-3 vuoden takaisia kirjoituksia tällä palstalla, niin kerholaisille oli ilman muta selvää, että kerho kävi itse valuuttakauppaa ja niin voi lukea myös pääponzattorin viesteistäkin. Sittemmin kerhosta tuli kassakirja ja sen jälkeen päätöksentekojärjestelmän kehittelyalusta. Miten sponsorit aikoinaan markkinoivat kerhoa? Tuskin aivan myöhempien kiemuroiden mukaisesti. Monelle napsahtaa tuomio petoksesta ja piiitkä ulosotto.
Pääponzaattori itse kertoi veljellensä luoneensa hirviön, jota ei enää onnistunut pitämään kasassa. Nyttemmin ollaan lähdetty liikkeelle uudella yrityksellä ja ollaan tarkkoja ettei luvata mitään. Kovin ontolta kuitenkin vaikuttaa WISHWC:n tiedotus ja aika näyttää mikä tuote sieltä on tulossa. Itse suhtaudun vankalla epäilyksellä, sillä markkinointitavaksi on valittu verkostomarkkinointi, mikä ei lupaa hyvää. - Oppinut....
juutalainen1 kirjoitti:
Aivan se meni tälleen, 07 syssyllä Media uutisoi kriittisesti wctä,jonka seurauksena wc löi ovet kiinni muutamax kuukaudex ja hupsista keikkaa kassa tyhjeni kun ei voitu rekrytoida lisää jäseniä.Ja 08 maaliskuussa oli pakko vetästä jo töpsykkä seinästä,sitä ennen viel yditettiin kaikenmaailman Viff ja säätiöt ja panostusmaksimin nousut jolla vielä imettiin fyffeä.
ps, Mitä kuuluu muute Wiffille ja Sweitsinpankille, ja mikx sitä panostusmaximia nostetiin niin paljo? 07 loppuvuodesta?"-ps, Mitä kuuluu muute Wiffille ja Sweitsinpankille, ja mikx sitä panostusmaximia nostetiin niin paljo? 07 loppuvuodesta? -"
Mutta et sitten ole edes käsittänyt yhtä perusasiaa miksi panostusmaksimi nousi paljon 07-loppuvuodesta.
Minäpä opetan oppimatonta;
Panostusmaksimin nosto tapahtui kahdella eri tavalla, eli jäsen itse pystyi nostamaan panostusmaksimiaan ostamalla lisää lisenssejä tai sitten panostusmaksimi nousi automaattisesti Wincapitan myytävien tuotteiden myynnin määrään seurauksena. Viimeisin panostusmaksimin nousu oli kaikista suurin ja suoraan linjassa uusiin jäseniin ja tuotemyyntiin. - poliisi ja
Anna apusi kirjoitti:
Mitä faktaa sinulla olisi tarjota poliisille ja tuomioistuimelle? Oletko sen faktan JO tarjonnut? Olivatko tyytyväisiä saamaansa apuun?
syyttäjä minun apuani kaipaa rikoksen havaitsemiseen. Suurimmalle osalle normaalijärkisistä ihmisistä ei ole mitään ongelmaa havaita rikosta siinä, jos joku häipyy 4000 ihmisen 35 miljoonaa euroa mukanaan. On vain makuasia millä rikosnimikkeellä tuo tutkitaan.
Jos sinä saat turpiisi kadulla kulkiessasi, missä vaiheessa alat epäillä rikosta tapahtuneeksi? - huomaamatta...
Oppinut.... kirjoitti:
"-ps, Mitä kuuluu muute Wiffille ja Sweitsinpankille, ja mikx sitä panostusmaximia nostetiin niin paljo? 07 loppuvuodesta? -"
Mutta et sitten ole edes käsittänyt yhtä perusasiaa miksi panostusmaksimi nousi paljon 07-loppuvuodesta.
Minäpä opetan oppimatonta;
Panostusmaksimin nosto tapahtui kahdella eri tavalla, eli jäsen itse pystyi nostamaan panostusmaksimiaan ostamalla lisää lisenssejä tai sitten panostusmaksimi nousi automaattisesti Wincapitan myytävien tuotteiden myynnin määrään seurauksena. Viimeisin panostusmaksimin nousu oli kaikista suurin ja suoraan linjassa uusiin jäseniin ja tuotemyyntiin."Minäpä opetan oppimatonta;"
Kovinpa huonosti opetit, kun toinen kysyi miksi niin sinä vastasit miten... - Suolenkainen
poliisi ja kirjoitti:
syyttäjä minun apuani kaipaa rikoksen havaitsemiseen. Suurimmalle osalle normaalijärkisistä ihmisistä ei ole mitään ongelmaa havaita rikosta siinä, jos joku häipyy 4000 ihmisen 35 miljoonaa euroa mukanaan. On vain makuasia millä rikosnimikkeellä tuo tutkitaan.
Jos sinä saat turpiisi kadulla kulkiessasi, missä vaiheessa alat epäillä rikosta tapahtuneeksi?Suolen ei pidä sitten vinkua että jäsenten pitää mennä ja heti vapaaehtoisesti ilmoittautumaan poliisille.
Tutkinta takkuaa, kun jäsenet eivät ilmoittaudu. Tai tutkinta takkuaa, kun ei olla yhteistyökykyisiä.
Ei kai se syyttäjä todellakaan tarvitse jäsenten apua, eikä suolten, rikoksen haitsemiseen. Syyttäjällä on kaikki mitä tarvitaan, mutta mitään ei ole tapahtunut kahteen ja puoleen vuoteen. Paitsi epämääräisyyksiä.
Mikä se rikos muuten on, olisi hauska tietää ennen kuin 1000 päivää selvitystä tulee täyteen. Ai niin, johan se on yli 1000 päivää. - AdaFlink
Suolenkainen kirjoitti:
Suolen ei pidä sitten vinkua että jäsenten pitää mennä ja heti vapaaehtoisesti ilmoittautumaan poliisille.
Tutkinta takkuaa, kun jäsenet eivät ilmoittaudu. Tai tutkinta takkuaa, kun ei olla yhteistyökykyisiä.
Ei kai se syyttäjä todellakaan tarvitse jäsenten apua, eikä suolten, rikoksen haitsemiseen. Syyttäjällä on kaikki mitä tarvitaan, mutta mitään ei ole tapahtunut kahteen ja puoleen vuoteen. Paitsi epämääräisyyksiä.
Mikä se rikos muuten on, olisi hauska tietää ennen kuin 1000 päivää selvitystä tulee täyteen. Ai niin, johan se on yli 1000 päivää.... vielä ole edes tutkittu 2 vuottakaan. Ja mikä 1000 päivää tuli täyteen?
Ja mitaan ette voi... - Yli 900 ainakin
AdaFlink kirjoitti:
... vielä ole edes tutkittu 2 vuottakaan. Ja mikä 1000 päivää tuli täyteen?
Ja mitaan ette voi...Pyramidihuijausepäily viranomaisten tutkintaan
Julkaistu 23.09.2007 18:46 (päivitetty 20:50)
Viranomaisten tutkittavaksi päätynyt sijoituskerho lupailee jäsenille valuuttakaupan ja vedonlyönnin avulla saatavia huimia tuottoja. Sisäministeriössä epäillään, että organisaatiota johdetaan ainakin osittain ulkomailta.
Salaperäiseen sijoituskerho Winclubiin liittyviltä halutaan alkupääomaa tuhansia euroja, joiden kerrotaan poikivan huimia voittoja lyhyessä ajassa. Internetin keskustelupalstojen viesteissä tiedetään kertoa, että jotkut jäsenet olisivat tienanneet kymmeniätuhansia, jopa satojatuhansia euroja muutamassa vuodessa. Suuret lupaukset ovat kiinnittäneet myös viranomaisten huomion.
Tosta MTV3;sen jutusta syyskuulta alkaen tutkintapäiviä on vajaa 1000. Tutkinta alkoi kuitenkin aikaisemmin kesemmällä ja siitä oli joku juttukin mutta ei muista missä. Todistetusti tutkintapäiviä on yli 900. - aivan toisin
Yli 900 ainakin kirjoitti:
Pyramidihuijausepäily viranomaisten tutkintaan
Julkaistu 23.09.2007 18:46 (päivitetty 20:50)
Viranomaisten tutkittavaksi päätynyt sijoituskerho lupailee jäsenille valuuttakaupan ja vedonlyönnin avulla saatavia huimia tuottoja. Sisäministeriössä epäillään, että organisaatiota johdetaan ainakin osittain ulkomailta.
Salaperäiseen sijoituskerho Winclubiin liittyviltä halutaan alkupääomaa tuhansia euroja, joiden kerrotaan poikivan huimia voittoja lyhyessä ajassa. Internetin keskustelupalstojen viesteissä tiedetään kertoa, että jotkut jäsenet olisivat tienanneet kymmeniätuhansia, jopa satojatuhansia euroja muutamassa vuodessa. Suuret lupaukset ovat kiinnittäneet myös viranomaisten huomion.
Tosta MTV3;sen jutusta syyskuulta alkaen tutkintapäiviä on vajaa 1000. Tutkinta alkoi kuitenkin aikaisemmin kesemmällä ja siitä oli joku juttukin mutta ei muista missä. Todistetusti tutkintapäiviä on yli 900.Jos tuo pitää paikkaansa, miksi FYI ja muut Winkkarin kellokkaat tällä palstalla väittivät vielä helmi-maaliskuussa 2008, että viranomaiset eivät tutki Winkkaria. Valehtelivatko he?
- Balckwhite
aivan toisin kirjoitti:
Jos tuo pitää paikkaansa, miksi FYI ja muut Winkkarin kellokkaat tällä palstalla väittivät vielä helmi-maaliskuussa 2008, että viranomaiset eivät tutki Winkkaria. Valehtelivatko he?
Kysypäs asiaa heiltä kun niin hyvin tunnut tuntevan. Ainakin kaikki suolenkaiset valehtelee.
Tummelimies käynnisti tutkinnat kesällä 2007. Siitä on mustaa valkoisella ja 1000 päivää täynnä tutkintaa.
50 tutkijaa ja 1000 päivää tekee yhteensä 50 000 työpäivää.
Tasan jaettuna jokaista jäsentä on nyt tutkittu 5 työpäivää mutta se ei riitä. Nyt on tutkittu vasta 3000 jäsentä eli jokaista tutkittua jäsentä on tutkittu yli 17 työpäivää.
Ps. Joko ex-pääsyyttäjän vaimo tervehtii rubluutilla? - kanssatunkkit
rikoksista... kirjoitti:
Eikö niitä ole toitotettu tällä palstalla julki vaikka kuinka pitkään, eikä mitään konktreettista ole jäänyt käteen? Miten kummassa Hannun "kiduttamisestakaan" ei kuulu enää mitään? Se oli koko viime kesän ja syksyn polttava aihe tällä palstalla ja nyt sitä ei mainita lainkaan. Outoa kyllä Hannukin on asiasta hipihiljaa, vaikka mitään syytä vaikenemiselle ei ole. Olisikohan niin, että koko "kiduttaminen" oli pelkkää sponssinpökäleiden valhekampanjaa alusta alkaen.
Wincapitan toiminnassa on niin paljon viitteitä, että kaikki ei ollut kunnossa, että siitä uskaltaa hyvin puhua rikoksena vaikka tuomiota ei ole annettu. Ei ollut käyntiosoitetta, ei puhelinnumeroa, ei kirjanpitoa, ei kuitteja, serveri laskua ei välitetty maksaa, sertifikaatti oli hankittu lyhyimmälle mahdolliselle ajalle jotta ei tarvittaisi oikeita osoitetietoja, tietokannat olivat Word-dokumentteja (kuka pyörittää miljardikerhoa tuollaiselta pohjalta?), käänteentekeväksi mainittu ohjelma oli aivan alkeellinen kikkare jonka algoritmia ei edes yritetty patentoida.
Kerho hävisi mitään ilmoittamatta, kaikki päätekijät karkasivat kuka minnekin, pääponzaattori lymyili jossakin ruotsalaisessa mökissä ja valehteli poliiseille nimensäkin. Ehkä hän ei muistanut oliko sinä päivänä Marco, Tiina vaiko peräti Hannu. Rahat ovat edelleen hukassa, vain 10 miljoonaa ylipäätään siirrettiin ulkomaille kerhon oman lakimiehen tutkimusten mukaan.
Reilukerhon toiminnan luonne on ajan kuluessa muuttunut. Kun lukee 2-3 vuoden takaisia kirjoituksia tällä palstalla, niin kerholaisille oli ilman muta selvää, että kerho kävi itse valuuttakauppaa ja niin voi lukea myös pääponzattorin viesteistäkin. Sittemmin kerhosta tuli kassakirja ja sen jälkeen päätöksentekojärjestelmän kehittelyalusta. Miten sponsorit aikoinaan markkinoivat kerhoa? Tuskin aivan myöhempien kiemuroiden mukaisesti. Monelle napsahtaa tuomio petoksesta ja piiitkä ulosotto.
Pääponzaattori itse kertoi veljellensä luoneensa hirviön, jota ei enää onnistunut pitämään kasassa. Nyttemmin ollaan lähdetty liikkeelle uudella yrityksellä ja ollaan tarkkoja ettei luvata mitään. Kovin ontolta kuitenkin vaikuttaa WISHWC:n tiedotus ja aika näyttää mikä tuote sieltä on tulossa. Itse suhtaudun vankalla epäilyksellä, sillä markkinointitavaksi on valittu verkostomarkkinointi, mikä ei lupaa hyvää.Helevetin hyvä tekstiä yllä!, nyt Me rahansamenettäneet (huom ei tuottoja) saaneet pitäisi aikuisten oikeesti alkaa miettimään millä konstilla saadaan rahat takasi? ei se rikosilmo auta vittujakaan vaan järeemmät toimintamalli tässä tarvitaan.Antaas tulla ideoita kanssatunkit?
- oli koko katras
Balckwhite kirjoitti:
Kysypäs asiaa heiltä kun niin hyvin tunnut tuntevan. Ainakin kaikki suolenkaiset valehtelee.
Tummelimies käynnisti tutkinnat kesällä 2007. Siitä on mustaa valkoisella ja 1000 päivää täynnä tutkintaa.
50 tutkijaa ja 1000 päivää tekee yhteensä 50 000 työpäivää.
Tasan jaettuna jokaista jäsentä on nyt tutkittu 5 työpäivää mutta se ei riitä. Nyt on tutkittu vasta 3000 jäsentä eli jokaista tutkittua jäsentä on tutkittu yli 17 työpäivää.
Ps. Joko ex-pääsyyttäjän vaimo tervehtii rubluutilla?Tummelimiehen oppilas oli palstalla viihtynyt Ahkmed. Hän voisi ehkä tietää tutkinnan esihistorian, mutta hän on ollut jo melkein vuoden opettelemassa pyllynrasvausta. Akhmed otti niin tosissaan synkän tulevaisuutensa ja halusi varautua siihen parhaalla mahdollisella tavalla.
Joka tapauksessa FYI ja palstan muut sponssinpökäleet olivat vielä helmi-maaliskuussa vahvasti sitä mieltä, että Winkkaria ei tutkita. Taisivat olla väärässä kuten usein muutenkin :-P - 15+10
kanssatunkkit kirjoitti:
Helevetin hyvä tekstiä yllä!, nyt Me rahansamenettäneet (huom ei tuottoja) saaneet pitäisi aikuisten oikeesti alkaa miettimään millä konstilla saadaan rahat takasi? ei se rikosilmo auta vittujakaan vaan järeemmät toimintamalli tässä tarvitaan.Antaas tulla ideoita kanssatunkit?
esilletuloja (vaikka ilman kuvaa ja nimeä), joissa kerrottu koko tarinanne. Eli mitä luvatiin ja kuka lupasi ja miten sitten lopulta kävi. Kuten täällä on todettu: totuus ei pala tulessakaan.
Muutama kymmenen tuollaista yksityiskohtaista tarinaa niin voi olla liikaa selitettävää eräillä tahoilla. - Honasin ton
Ainoa motiivi sulla ja osalla tappeja virastosta on kateus.
Jos sittenkin pelittää..niin v.....katsella sivusta.
Ette te muuten niin kovasti kirjota.
- HOMMAA
OBHAN SELVÄ ETTÄ JOS 5% LAPPAA TASKUUNSA YLI 75% kaikista rahoista tai jos 10.000 tyypistä ylipäätään 3.337 typille maksetaan YHTÄÄN MITÄÄN on kysessa REHTI HOMMA!
LADONLUKKONA REHTIYDYLLE ON SE, ETTÄ KOKO HOMMAN KEHITTÄJÄ JA JOHTAJA LUIKKIIN VÄÄRÄLLÄ NIMELLÄ KARKUUN VIERAASEEN MAAHAN JA LÄHETTÄÄ BROIDILLE MELKO MUKAVAN SÄHKÖPOSTIN:
" MINÄ PETIN KAIKKIA, MITÄÄN EN VOI KORVATA "
Klubin Moneybookers -tilille on siirretty vuosien 2004 - 2008 aikana 99 027 000 euroa. Klubin tilillä on ollut rahaliikennettä 6 368 eri Moneybookers -tilin välillä. Tililtä on tehty nostotapahtumia 94 183 000 euroa. Summa sisältää mm.:
pankin palkkioita 2 966 000 euroa
maksuja vedonlyöntiyhtiön pelitilille 1 051 000 euroa.
Tiliotteelta on laskettu, että klubin tililtä on siirretty rahaa yhteensä 3 337 eri tilille. Tililtä lähteneestä rahasta vähintään 50 000 euroa on siirretty 347 eri tilille, joista vähintään 100 000 euroa on siirretty 175 eri tilille ja yli miljoona euroa siirretty 6 eri tilille. Yhteensä näille 347 tilille on siirretty yli 50 miljoonaa euroa eli yli puolet koko tilin kautta kulkeneesta summasta. Tiliotteen mukaan 500:lle eniten nostaneelle tilinhaltijalle on siirretty yli 68 miljoonaa euroa eli yli 75 prosenttia koko summasta.
Tilin loppusaldo, 4 844 000 euroa, on takavarikoitu.- lehtiä seurannu
Summia, summia....
Ja suolessa lasketaan, lasketaan
viivan alle jäi...hmm Hannu ei siis ottanukkaan mitään...hmm
Tohon kun lasketaan ne rahat joita krp on pyyrelly jostain muttei
ole kai löynny, se tekis totanoin. Ja muutama on kiikuttanu pankkisiirtoa heille.
Elikkä vaikee on tosta löytää tuomittavaa, vai mitä ?
Summat puhuu omaa kieltään homman puolesta.
Pian murot sontii hattuunsa !
- . . .
Jos WISH WC ottaa provisionsa jokaisesta yksittäisestä voitollisesta kaupasta, mutta ei hyvitä yksittäisiä tappiollisista kaupoista vastaavasti niin kyllähän se virta on WISH WC:hen päin.
Näinhän oikeatkin salkunhaltijat ja muut toisten puolesta sijoittavat tekevät: voitoista otetaan provikat, mutta tappioista tyydytään nollaprovikkaan mikä ei tietysti asiakasta hyödytä, koska hänen tappionsa kohdistuu pääomaan ja on siis negatiivista, ei korkeintaan nollaa. - capitahuijaritammuu
Aloittajan viesti on huijaus. Kaikki rikoksen kyseenalaistavat ja wincapita myönteiset viestit on capitahuijareiden suoltama vajaaälyistä paskaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834