Lumilinko ajoleikkuriin?

Kelisy

Moi,

Ensi talveksi olisi tarkoitus hankkia ajoleikkuriin nokalle lumilinko. Leikkuri on uusi 15,5 hv hydrovetoinen joten voimaa riittää varmasti sen mitä kiilahihna siirtää. Osaisitteko sanoa miten tehokas tuommoinen linko on ja meneekö suvilumi läpi tai meneekö kovaan lumeen? Ajonopeus n 20cm pakkaslumessa kiinnostaisi tietysti sekä se kuinka pitkälle jaksaa heittää lumen?

5

1386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelle pelkuri

      http://www.trendimport.fi/product_details.php?p=112

      Eipä ihan ilmainen mutta lienee aika kohtuu tehoas .

      • 20+11

        Tuollanen ois ihan ok mutta ei siihen moottoria tarvia kun tehot saa kyllä koneestakin. ajoleikkurin puhti kyllä riittäs tuolle.


      • Sovittelunhaluinen
        20+11 kirjoitti:

        Tuollanen ois ihan ok mutta ei siihen moottoria tarvia kun tehot saa kyllä koneestakin. ajoleikkurin puhti kyllä riittäs tuolle.

        erillisen lingon 5,5 hepokattia mutta puhti ei riitä kuin ohuen lumen heittoon. Etsiskelin alunperin ajoleikkuriin linkoa mutta ei oikein löytynyt, kun kaikissa puhuttiin vain Stiga Parkista, joka on etuleikkuri ja mulla on keskileikkuri eikä kukaan osannut sanoa että sopiiko ne lingot siihen.

        Jos joku tietää niin voisiko ystävällisesti valistaa mikä sopii vai sopiiko mikään Stiga 12,5/96 ajoleikkuriin sovitustaitoa kyllä riittää kunhan olisi edes sinnepäin ja hihnojahan saa ilmeisesti eripituisia.


      • päätä seinään
        Sovittelunhaluinen kirjoitti:

        erillisen lingon 5,5 hepokattia mutta puhti ei riitä kuin ohuen lumen heittoon. Etsiskelin alunperin ajoleikkuriin linkoa mutta ei oikein löytynyt, kun kaikissa puhuttiin vain Stiga Parkista, joka on etuleikkuri ja mulla on keskileikkuri eikä kukaan osannut sanoa että sopiiko ne lingot siihen.

        Jos joku tietää niin voisiko ystävällisesti valistaa mikä sopii vai sopiiko mikään Stiga 12,5/96 ajoleikkuriin sovitustaitoa kyllä riittää kunhan olisi edes sinnepäin ja hihnojahan saa ilmeisesti eripituisia.

        Heh , stiga on runkoohjattu ja linko tulee kiinni renkaiden sivulta joten alat rakentaa jotain apurunkoa leikkurin rungosta noille stigan kiinnikkeille. Eipä liene järkevää. Hihnat voi sopia aika helpollakin.


      • Sovittelunhaluinen
        päätä seinään kirjoitti:

        Heh , stiga on runkoohjattu ja linko tulee kiinni renkaiden sivulta joten alat rakentaa jotain apurunkoa leikkurin rungosta noille stigan kiinnikkeille. Eipä liene järkevää. Hihnat voi sopia aika helpollakin.

        viritelmiä mutta linko vain puuttuu ja lumilevykin on jo viriteettynä vaikkei kuvissa näy.
        http://www.saunalahti.fi/~psala/
        Eiköhän noihin nokkarautoihin saisi kiinni sitä linkoa remmin paikka vain ihmetyttää, kun pitäisi ehkä tehdä reiät siihen etulevyyn mistä se kulkisi lävitse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe