Allas 128l ja löytyy:
10 neontetraa
10kuparitetraa
monni
1 sinirihma(tiedän,ettei kuuluisi mun altaaseen ;( )
3 hunajarihmaa
Vieläkö tuonne mahtuu? lähinnä jos jotain vielä,niin noita tetroja oisin voinut ajatella esim 5 5 lisää.Tai joku ktilonsyöjäkala kiinnostais kovasti.Kotiloita ruennut nyt olemaan enempi.
Uskaltaako sitä kotilomyrkkyä käyttää?
Onko kalat nyt tässä?
4
211
Vastaukset
- fish KING
Mittaa ja kerro tulos ennen veden vaihtoa...
Aikas täydeltä tuntuu, varsinkin kun toi sinirihma on tuolla, se kuluttaa noin pientä tilaa aika lailla kun kuitenkin olisi kotonaan tuplasti suuremmassa akvaariossa lajikumppaneiden seurassa haaremina.
Kerro hoitorutiineista, veden lämpötila.
Kotilon syöjiä ei noin pieneen akvaan sovi, paitsi ehkä laji akvaario kokonaisuutena jokin pieneksi jäävä pallokala laji, mutta mitä tehdä niille kun kotilo kanta on syöty ;(
Kotilon metästys on hankalaa puuhaa mutta tuottaa tulosta kun sitä jaksaa vain tehdä
- liiskaa kotiloita kaloille ruoaksi lasia vasten
- tee pyydys; pieni pakasterasia, kivi painoksi, kotilon mentävät reiät kannen reunoihin, ruokaa rasian sisään ja anna olla muutama yö, korjaa satoa
MITEN VÄLTÄT KOTILO INVAASION; pesemällä kasvit ja niiden lehdistö/juuret eritoten hyvin puhtaaksi ennen istuttamista koti akvaan ;)- jfurhfiuhe
No3 (olihan se tämä se nitraatti?) on 10.joskus se on kerennyt nousta 25,jos vedenvaihdosta kerennyt kulua jo se viikko.Pyrin kuitenkin vaihdot tekemään siten,ettei väliksi tulisi täyttä viikkoa.
No2 0
ph 6,8-7,2
24c
Vedenvaihto 1x vk,lisään myös kasviravinteen ja vedenparannusaineen.
- fish KING
24C ehdottomasti liian viileätä rihmakaloille, kuparitetrallekin (neonikin) vesi voisi olla pari astetta lämpimämpää, mitenkähän mahtaa käydä kun kesä tulee ja ilmat lämpiää 30... paikkeille, sisällä on taatusti lämpimämpää kuin ulkona. MItä tehdä?
- ap
mitäs tuolla ilman lämpenemisellä tarkoitit? siinähän se vesi lämpenee ... ei tarvii lämmitintä.ei niitä viilennyskeinoja varmaan paljoo ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045291Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17910827Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858508Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03190Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321525
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261490