Makailin telakalla veneeni kannella aurinkoa ottaen ja ohi meni nainen. Nostin Renault-pulloani ja lasia ja pyysin ryypylle.
Naimme 6 minuutin kuluttua kiimaisena pelkillä pakkasesta kovilla patjoilla ja emme tieneet toistemme nimeäkään. Nainen lähti varvin ja tyhjenneen pullon jälkeen matkoihinsa. Mitä tästä ajattelette?
Olen naimisissa
8
655
Vastaukset
- fuykuykguyg
Joskus kysyntä ja tarjonta vaan kohtaavat. Toivottavasti oli tuotteeseen tyytyväinen.
- Olen kade
Mihin se pullo tyhjeni?
- rell
sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos
- heh62
Minäkin olen toivonut tuollaista. Rellu ja veneenkansi ovat helppoja järjestää, mutta jonkun tuntemattoman naisen saaminen muutamaksi minuutiksi paikalle edellyttää yleensä huomattavaa rahapalkkiota jota en toistaiseksi ole halunnut maksaa. Niinpä toivon edelleen.
- TaaviT
Ryyppäsit sitten koko pullon ja kuvittelit kaiken. Onneksi olkoon hyvistä kalsarikänneistä. Pese ittesi ja veneesi kuitenkin.
Kirjoitustyylistä päätellen kirjoittajana on eri palstoilla häiriköinyt mielenterveyspotilas, hänen käyttämiään nikkejä ovat mm. Remonttirane, Aurinkolahden Asukas, XO-mies, Okt Asukas jne. Lähinnä ko henkilö on pyörinyt asuntopuolen palstoilla, ja hänen harhoihin sisältyy aina "arvokkaat" alkoholijuomat, ja muiden kadehdinta.
Toivottavasti olen väärässä...!!- heh62
Kokemukseni mukaan suuri osa täällä pyörivistä on samanlaisia vaikka mielen sairautta ei olekaan diagnisoitu.
- P: Öpi
heh62 kirjoitti:
Kokemukseni mukaan suuri osa täällä pyörivistä on samanlaisia vaikka mielen sairautta ei olekaan diagnisoitu.
Seuraava otsikkosi lienen.
Minulla on AIDS ja olen eronnut ja 5 lasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462