Piilisen hinnat?

hinta pyyntö

Käytettyä moottorivenettä kun olen ensi kesäksi katsellut, niin nuo Piilisen huikeat hintapyynnöt pomppasi silmään. Ihan vaan mielenkiinnosta ajattelin kysyä onko kenelläkään tietoa, että onko joku todistettavasti joskus ostanut Piiliseltä moottoriveneen?

12

4298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihme ja kumma

      pistää miettimään, millä siellä oikein eletään ja tehdään tiliä. ei ainakan niilla vanhoilla paskoilla. En ehkä muuten olisi edes tietoinen, mutta kun siellä on ollut yksi tuttavan entinen vene nyt "myynnissä" jo kymmenen vuotta. Hintaakin vaatimattomasti n. tuplat todelliseen arvoon verrattuna!

      • Ostettu 2 venettä

        katsot veneen, selvität mielestäsi oikean hinnan ja tarjoat. Ei se niin vaikeaa ole ;)

        Saat hyvän hyvityksen omasta "arvokkaasta" vaihturistasi, jos sellaista tarjoat ;)


      • Mieti, näin on
        Ostettu 2 venettä kirjoitti:

        katsot veneen, selvität mielestäsi oikean hinnan ja tarjoat. Ei se niin vaikeaa ole ;)

        Saat hyvän hyvityksen omasta "arvokkaasta" vaihturistasi, jos sellaista tarjoat ;)

        oli tarkoitus liittää tähän kyseiseen Piiliseen, niin joko A) Kukaan ei ole tarjonnut mitään B) Piilinen ei ole hyväksynyt tarjousta. Muita vaihtoehtoja ei ole kun kerran veneet makaavat siellä vuodesta toiseen.

        Että on se kaupankäynti sitten ainakin teoriassa yksinkertaista, käytännössä näköjään ei.


      • 1q2
        Mieti, näin on kirjoitti:

        oli tarkoitus liittää tähän kyseiseen Piiliseen, niin joko A) Kukaan ei ole tarjonnut mitään B) Piilinen ei ole hyväksynyt tarjousta. Muita vaihtoehtoja ei ole kun kerran veneet makaavat siellä vuodesta toiseen.

        Että on se kaupankäynti sitten ainakin teoriassa yksinkertaista, käytännössä näköjään ei.

        vaihtaa piiliseltä venettä, ja veneeni hyvitys hinta vaihdossa olis ollut vain puolet sen todellisesta arvosta, ja niitten veneestä pudotti vain 100e pyynti hinnasta. kyllä tälläsellä hommalla ne vaihto veneet pysyy piilisellä. onhan se hienoa sitten mainostaa suurta ja vanhaa varastoa.


      • Sergei.
        1q2 kirjoitti:

        vaihtaa piiliseltä venettä, ja veneeni hyvitys hinta vaihdossa olis ollut vain puolet sen todellisesta arvosta, ja niitten veneestä pudotti vain 100e pyynti hinnasta. kyllä tälläsellä hommalla ne vaihto veneet pysyy piilisellä. onhan se hienoa sitten mainostaa suurta ja vanhaa varastoa.

        nää tällaiset valitukset firmojen hinnoista. Sitten mä kuiteski olin vähä utelias ja tsekkasin kooklella Piilisen ja näin niitten nettisivut.
        Joo, kyl mun täytyy nyt myöntää että kerranki arviot tällä palstalla osuu ihan nappiin.
        Ei noi voi olla eurohintoja kun vertailee vaikka nettiveneen vastaavia.


      • Uuvwatti
        Sergei. kirjoitti:

        nää tällaiset valitukset firmojen hinnoista. Sitten mä kuiteski olin vähä utelias ja tsekkasin kooklella Piilisen ja näin niitten nettisivut.
        Joo, kyl mun täytyy nyt myöntää että kerranki arviot tällä palstalla osuu ihan nappiin.
        Ei noi voi olla eurohintoja kun vertailee vaikka nettiveneen vastaavia.

        hinnat aivan käsittämättömiä.


    • _Late_

      Vanha stoori, se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa...

      Hintatietoset ihmiset tuolta tuskin ostaa mitään, ite en ole asioinu moneenmoneen vuoteen.
      Hoitivat perämottorini huollon hieman paskasti (ymmärän toki kiireessä jotain voi unohtua, kuten öljyn tyhjennyspropun kiristys, krhm...), mutta se jälkipuinti A. Piilisen kanssa asiasta johti siihen, että en ko. putiikissa enää käy.
      Putiikin boikotointiin toki vaikuttaa hinnoittelupolitiikkakin, oli sitten kyse kokonaisista venepaketeista tai rosteriruuveista.

      Mutta tuolla seudulla tosiaan liikkuu kaikenlaista viiripäätä ja pösilöä (tai sitten helvetin rahakkaita), jotka ei paljon hinnasta piittaa eikä välitä selvittää. Ilmesesti heille on tärkeää se "tunne lähellä olevasta palvelusta" tms. En tiiä ja aivan sama, koska teen kaikki huollot ja korjaukset nykyään itte. Homma hoituu nopeasti ja jämptisti tällä tyyliin.

      • venemiäs

        Monesti ihmettelen tätä "se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa" -hokemaa.

        On se nyt vaan ihan helvetin tyhmää seisottaa vanhoja veneitä vuodesta toiseen lojumassa, koska hinnat on niin pielessä ettei kauppa käy. Sama on monien yksityisten myyjien kanssa. Tyhmää ja suorastaan naurettavaa pyytää sellaista hintaa, jota kukaan ei maksa. No, saahan jokainen olla tyhmä ja tehdä itsensä naurun alaiseksi vaikka pyytämällä kuun taivaalta...


    • J

      Minä vaihdoin 4 vuotta sitten veneeni Piilisellä mielestäni ihan kilpailukykyiseen hintaan. Vanha vene näyttää olevan myynnissä 10 000 € korkeammalla hinnalla kuin itse siitä aikanani maksoin. Käytettynä ostamastani veneestä meni ostovuoden syksyllä kytkin rikki , mutta Piilinen antoi vaihtokytkimen veloitukseta kunhan palautin rikkimenneen heille. Työn jouduin itse hoitamaan. Tätä heidän ei olisi käytettyyn välttämättä pitänyt tehdä, joten itse olin erittäin tyytyväinen palveluun.

    • Anonyymi

      Veimme veneen Piiliselle pesuun, vahaukseen, pohjan huoltoon ja koneenhuoltoon. Hyvissä ajoin ennen ruuhkaa. Kallis oli hinta mutta muutama vuotta sitten teimme saman setin ja todella hyvää jälkeä silloin edellisellä kerralla tuli.. mutta tämänkertainen työn laatu oli ala-arvoista. Emme ensimmäisellä kerralla edes huolineet venettä takaisin. Seuraavalla hakukerralla otimme sen vastaan mutta en suosittele enää kenellekkään työn laatua.

      Vahaus oli tekemättä. Pohjamaalit vedetty likaisen pohjan päälle, sotkettu valkoista osaa sinisellä myrkky maalilla ja mottorin maalaus ja huolto oli vähän ”sinnepäin”tehty.
      En enää vie sinne venettäni.

    • Anonyymi

      Veimme veneen Piiliselle pesuun, vahaukseen, pohjan huoltoon ja koneenhuoltoon. Hyvissä ajoin ennen ruuhkaa. Kallis oli hinta mutta kun muutama vuotta sitten teimme saman setin ja todella hyvää jälkeä silloin edellisellä kerralla tuli.. niin uskalsin uudelleen viedä..

      mutta tämänkertainen työn laatu oli ala-arvoista. Emme ensimmäisellä kerralla edes huolineet venettä takaisin. Seuraavalla hakukerralla otimme sen vastaan mutta en suosittele enää kenellekkään työn laatua.

      Vahaus oli tekemättä. Pohjamaalit vedetty likaisen pohjan päälle, sotkettu valkoista osaa sinisellä myrkky maalilla ja mottorin maalaus ja huolto oli vähän ”sinnepäin”tehty.
      En enää vie sinne venettäni.

    • Anonyymi

      Jokunen vuosi sitten kävin yhtä matkavenettä sieltä katseleen ihan vakavalla osto tarkoituksella,paikanpäällä selvis et vene täysi homepommi. Katoksen alla kuomu ja kaikki luukut ovet ym joista ilma vähänkin kiertää tiukasti kiinni ja patjat ym verhoilut täysin homepilkkujen ja homeen saastuttamat. Katselin samalla muitakin veneitä ja sama tilanne kaikissa,erittäin huonosti oli myytävät veneet laitettu säilöön ja suoranaista idioottimaisuutta tuhota omaisuuttaan tuollalailla. Mainitsin asiasta mutta vastaus epämääräistä muminaa. Ihan samaan törmäsin joskus Speederman liikkeessä käydessäni sieltä venettä katsomassa ja sielläkin asiasta mainitessa vastaus epämääräinen mumina ja helkutin huonoa palvelua molemmissa liikkeissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe