Piilisen hinnat?

hinta pyyntö

Käytettyä moottorivenettä kun olen ensi kesäksi katsellut, niin nuo Piilisen huikeat hintapyynnöt pomppasi silmään. Ihan vaan mielenkiinnosta ajattelin kysyä onko kenelläkään tietoa, että onko joku todistettavasti joskus ostanut Piiliseltä moottoriveneen?

13

5608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihme ja kumma

      pistää miettimään, millä siellä oikein eletään ja tehdään tiliä. ei ainakan niilla vanhoilla paskoilla. En ehkä muuten olisi edes tietoinen, mutta kun siellä on ollut yksi tuttavan entinen vene nyt "myynnissä" jo kymmenen vuotta. Hintaakin vaatimattomasti n. tuplat todelliseen arvoon verrattuna!

      • Ostettu 2 venettä

        katsot veneen, selvität mielestäsi oikean hinnan ja tarjoat. Ei se niin vaikeaa ole ;)

        Saat hyvän hyvityksen omasta "arvokkaasta" vaihturistasi, jos sellaista tarjoat ;)


      • Mieti, näin on
        Ostettu 2 venettä kirjoitti:

        katsot veneen, selvität mielestäsi oikean hinnan ja tarjoat. Ei se niin vaikeaa ole ;)

        Saat hyvän hyvityksen omasta "arvokkaasta" vaihturistasi, jos sellaista tarjoat ;)

        oli tarkoitus liittää tähän kyseiseen Piiliseen, niin joko A) Kukaan ei ole tarjonnut mitään B) Piilinen ei ole hyväksynyt tarjousta. Muita vaihtoehtoja ei ole kun kerran veneet makaavat siellä vuodesta toiseen.

        Että on se kaupankäynti sitten ainakin teoriassa yksinkertaista, käytännössä näköjään ei.


      • 1q2
        Mieti, näin on kirjoitti:

        oli tarkoitus liittää tähän kyseiseen Piiliseen, niin joko A) Kukaan ei ole tarjonnut mitään B) Piilinen ei ole hyväksynyt tarjousta. Muita vaihtoehtoja ei ole kun kerran veneet makaavat siellä vuodesta toiseen.

        Että on se kaupankäynti sitten ainakin teoriassa yksinkertaista, käytännössä näköjään ei.

        vaihtaa piiliseltä venettä, ja veneeni hyvitys hinta vaihdossa olis ollut vain puolet sen todellisesta arvosta, ja niitten veneestä pudotti vain 100e pyynti hinnasta. kyllä tälläsellä hommalla ne vaihto veneet pysyy piilisellä. onhan se hienoa sitten mainostaa suurta ja vanhaa varastoa.


      • Sergei.
        1q2 kirjoitti:

        vaihtaa piiliseltä venettä, ja veneeni hyvitys hinta vaihdossa olis ollut vain puolet sen todellisesta arvosta, ja niitten veneestä pudotti vain 100e pyynti hinnasta. kyllä tälläsellä hommalla ne vaihto veneet pysyy piilisellä. onhan se hienoa sitten mainostaa suurta ja vanhaa varastoa.

        nää tällaiset valitukset firmojen hinnoista. Sitten mä kuiteski olin vähä utelias ja tsekkasin kooklella Piilisen ja näin niitten nettisivut.
        Joo, kyl mun täytyy nyt myöntää että kerranki arviot tällä palstalla osuu ihan nappiin.
        Ei noi voi olla eurohintoja kun vertailee vaikka nettiveneen vastaavia.


      • Uuvwatti
        Sergei. kirjoitti:

        nää tällaiset valitukset firmojen hinnoista. Sitten mä kuiteski olin vähä utelias ja tsekkasin kooklella Piilisen ja näin niitten nettisivut.
        Joo, kyl mun täytyy nyt myöntää että kerranki arviot tällä palstalla osuu ihan nappiin.
        Ei noi voi olla eurohintoja kun vertailee vaikka nettiveneen vastaavia.

        hinnat aivan käsittämättömiä.


    • _Late_

      Vanha stoori, se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa...

      Hintatietoset ihmiset tuolta tuskin ostaa mitään, ite en ole asioinu moneenmoneen vuoteen.
      Hoitivat perämottorini huollon hieman paskasti (ymmärän toki kiireessä jotain voi unohtua, kuten öljyn tyhjennyspropun kiristys, krhm...), mutta se jälkipuinti A. Piilisen kanssa asiasta johti siihen, että en ko. putiikissa enää käy.
      Putiikin boikotointiin toki vaikuttaa hinnoittelupolitiikkakin, oli sitten kyse kokonaisista venepaketeista tai rosteriruuveista.

      Mutta tuolla seudulla tosiaan liikkuu kaikenlaista viiripäätä ja pösilöä (tai sitten helvetin rahakkaita), jotka ei paljon hinnasta piittaa eikä välitä selvittää. Ilmesesti heille on tärkeää se "tunne lähellä olevasta palvelusta" tms. En tiiä ja aivan sama, koska teen kaikki huollot ja korjaukset nykyään itte. Homma hoituu nopeasti ja jämptisti tällä tyyliin.

      • venemiäs

        Monesti ihmettelen tätä "se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa" -hokemaa.

        On se nyt vaan ihan helvetin tyhmää seisottaa vanhoja veneitä vuodesta toiseen lojumassa, koska hinnat on niin pielessä ettei kauppa käy. Sama on monien yksityisten myyjien kanssa. Tyhmää ja suorastaan naurettavaa pyytää sellaista hintaa, jota kukaan ei maksa. No, saahan jokainen olla tyhmä ja tehdä itsensä naurun alaiseksi vaikka pyytämällä kuun taivaalta...


    • J

      Minä vaihdoin 4 vuotta sitten veneeni Piilisellä mielestäni ihan kilpailukykyiseen hintaan. Vanha vene näyttää olevan myynnissä 10 000 € korkeammalla hinnalla kuin itse siitä aikanani maksoin. Käytettynä ostamastani veneestä meni ostovuoden syksyllä kytkin rikki , mutta Piilinen antoi vaihtokytkimen veloitukseta kunhan palautin rikkimenneen heille. Työn jouduin itse hoitamaan. Tätä heidän ei olisi käytettyyn välttämättä pitänyt tehdä, joten itse olin erittäin tyytyväinen palveluun.

    • Anonyymi

      Veimme veneen Piiliselle pesuun, vahaukseen, pohjan huoltoon ja koneenhuoltoon. Hyvissä ajoin ennen ruuhkaa. Kallis oli hinta mutta muutama vuotta sitten teimme saman setin ja todella hyvää jälkeä silloin edellisellä kerralla tuli.. mutta tämänkertainen työn laatu oli ala-arvoista. Emme ensimmäisellä kerralla edes huolineet venettä takaisin. Seuraavalla hakukerralla otimme sen vastaan mutta en suosittele enää kenellekkään työn laatua.

      Vahaus oli tekemättä. Pohjamaalit vedetty likaisen pohjan päälle, sotkettu valkoista osaa sinisellä myrkky maalilla ja mottorin maalaus ja huolto oli vähän ”sinnepäin”tehty.
      En enää vie sinne venettäni.

    • Anonyymi

      Veimme veneen Piiliselle pesuun, vahaukseen, pohjan huoltoon ja koneenhuoltoon. Hyvissä ajoin ennen ruuhkaa. Kallis oli hinta mutta kun muutama vuotta sitten teimme saman setin ja todella hyvää jälkeä silloin edellisellä kerralla tuli.. niin uskalsin uudelleen viedä..

      mutta tämänkertainen työn laatu oli ala-arvoista. Emme ensimmäisellä kerralla edes huolineet venettä takaisin. Seuraavalla hakukerralla otimme sen vastaan mutta en suosittele enää kenellekkään työn laatua.

      Vahaus oli tekemättä. Pohjamaalit vedetty likaisen pohjan päälle, sotkettu valkoista osaa sinisellä myrkky maalilla ja mottorin maalaus ja huolto oli vähän ”sinnepäin”tehty.
      En enää vie sinne venettäni.

    • Anonyymi

      Jokunen vuosi sitten kävin yhtä matkavenettä sieltä katseleen ihan vakavalla osto tarkoituksella,paikanpäällä selvis et vene täysi homepommi. Katoksen alla kuomu ja kaikki luukut ovet ym joista ilma vähänkin kiertää tiukasti kiinni ja patjat ym verhoilut täysin homepilkkujen ja homeen saastuttamat. Katselin samalla muitakin veneitä ja sama tilanne kaikissa,erittäin huonosti oli myytävät veneet laitettu säilöön ja suoranaista idioottimaisuutta tuhota omaisuuttaan tuollalailla. Mainitsin asiasta mutta vastaus epämääräistä muminaa. Ihan samaan törmäsin joskus Speederman liikkeessä käydessäni sieltä venettä katsomassa ja sielläkin asiasta mainitessa vastaus epämääräinen mumina ja helkutin huonoa palvelua molemmissa liikkeissä.

    • Anonyymi

      Koneen osia kyselin mutta samalla hinnalla saa uusiakin ulkomailta. kalliin oloinen paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe