Näin unta että olin rautajärvellä, jossain keltasessa 2-3 kerroksisessa keltasessa talossa juhlimassa jotain :S
talonnumero oli 27 :D ja se oli järven rannalla.
nyt olis kiva tietää onko sellasta taloa olemassa, ainaki rautajärvi oli olemassa ehkä jopa se taloki.
Rautajärvi
5
513
Vastaukset
- Nököttäää
Se hörskä siellä on. Se on impilampi jossa neitsyet kylpee. Pesee pulloharjalla pelin.
Todella kiimainen paikka. Ja 27 kertaa hupsis kupsis. - M.K.
Käyn sill.täll. siellä.
Mieleeni tuli ekana keltaisesta talosta se Rautahovi. Jos olet siellä ollut joskus juhlimassa ja unessa asiat sotkeentuvat keskenään..
Minäkin näin tässä yksi yö unta että ajoin tutun rekkafirman värisellä LEIKKUUPUIMURILLA.
En ole ikinä eds istunut sisällä sellaisessa...- efffeefffeff
joo mut ennoo ikinä käyny rautajärvellä, asun täällä oulussa päin :S
tosiaan muistan siinä unessa vai et joku rautajärvi keltanen talo jonka nmro on 27 - M.K.
efffeefffeff kirjoitti:
joo mut ennoo ikinä käyny rautajärvellä, asun täällä oulussa päin :S
tosiaan muistan siinä unessa vai et joku rautajärvi keltanen talo jonka nmro on 27En oo käyny siellä vielä, mutta katson kyllä, jos näkyy keltaista taloa.
Noi kummat unet on kummia. Mä näin unta mukulakivi-mäestä ja seuraavana päivänä ajettiin semmoista työreissulla paikassa, jossa en ollut käynyt...
- Anonyymi
Mä saan kun haluan asun vanhempien luona ja olen onnellinen Mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544696
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1684265- 673882
- 1263845
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans483665Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793488- 983041
- 542885
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152450