Jokerifanit ovat KUSIPÄITÄ. Eikö savupommin laikaisijalle tullut mieleen että joku astmaatikko olisi voinut vaikka tukehtua. Eipä tullut sillä Jokerifanithan ovat vähä-älyisiä.
Ettepä ymmärrä jääkiekosta mitään ja siksi on erinomaista että Jokerit eivät pärjää.
Hyvä JYP
3
220
Vastaukset
- Jyppiläinen
Kuten edellä kirjoittanut todistaa, on myös fiksuja helsinkiläisiä.
Henkilökohtaisesti pidän siitä että tulaan vieraisiin ja huudetaan ja kannustetaan omia mutta sitten kun joukkoon eksyy edes yksi mulkku niin tässä on tulos, kaikki tuomitaan. Jyväskyläläisenä ja suurena jyp fanina olen tod. pahoillani että viattomat joutuivat kärsimään kuten jokerifanit niitä muutamaa mulkeroa lukuunottamatta jotka siellä paukuttelivat, yleisö ja pelaajat (koska ottelun tunnetaso todella kärsi jokerifanien puutteesta).
Toivottavasti helsinkiläinen faniryhmä sauraavankerran ottaa ohjat omiin käsiinsä ja karsii nuo huligaanit pois jo fanibussissa tai mieluiten jo asemalla, vetäkää vaikka porukalla turpaan ja opettakaa pilaamaan muiden lauantai ilta.
Ps. en kannusta ketään väkivaltaisiin tekoihin..:)- grregrereg
savupommin heittelijät eivät olleet niitä aitoja jokru faneja vaan niitä häiriköitä
- eeefefee
grregrereg kirjoitti:
savupommin heittelijät eivät olleet niitä aitoja jokru faneja vaan niitä häiriköitä
mutta savupommin heittäjä oli silti JOKERIFANI... ja jokerifani=häirikkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585534KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953557Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182368Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222365Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91158- 1021038
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621017Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181002- 81961
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79955