Jokerifanit ovat KUSIPÄITÄ. Eikö savupommin laikaisijalle tullut mieleen että joku astmaatikko olisi voinut vaikka tukehtua. Eipä tullut sillä Jokerifanithan ovat vähä-älyisiä.
Ettepä ymmärrä jääkiekosta mitään ja siksi on erinomaista että Jokerit eivät pärjää.
Hyvä JYP
3
316
Vastaukset 3
- Jyppiläinen
Kuten edellä kirjoittanut todistaa, on myös fiksuja helsinkiläisiä.
Henkilökohtaisesti pidän siitä että tulaan vieraisiin ja huudetaan ja kannustetaan omia mutta sitten kun joukkoon eksyy edes yksi mulkku niin tässä on tulos, kaikki tuomitaan. Jyväskyläläisenä ja suurena jyp fanina olen tod. pahoillani että viattomat joutuivat kärsimään kuten jokerifanit niitä muutamaa mulkeroa lukuunottamatta jotka siellä paukuttelivat, yleisö ja pelaajat (koska ottelun tunnetaso todella kärsi jokerifanien puutteesta).
Toivottavasti helsinkiläinen faniryhmä sauraavankerran ottaa ohjat omiin käsiinsä ja karsii nuo huligaanit pois jo fanibussissa tai mieluiten jo asemalla, vetäkää vaikka porukalla turpaan ja opettakaa pilaamaan muiden lauantai ilta.
Ps. en kannusta ketään väkivaltaisiin tekoihin..:)- grregrereg
savupommin heittelijät eivät olleet niitä aitoja jokru faneja vaan niitä häiriköitä
- eeefefee
grregrereg kirjoitti:
savupommin heittelijät eivät olleet niitä aitoja jokru faneja vaan niitä häiriköitä
mutta savupommin heittäjä oli silti JOKERIFANI... ja jokerifani=häirikkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu501168- 16815
- 68732
- 63725
- 47694
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9540Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45508Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8500- 4472
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24463Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104459Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113434- 16421
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26417- 34404
- 35399
- 31389