Jokerifanit ovat KUSIPÄITÄ. Eikö savupommin laikaisijalle tullut mieleen että joku astmaatikko olisi voinut vaikka tukehtua. Eipä tullut sillä Jokerifanithan ovat vähä-älyisiä.
Ettepä ymmärrä jääkiekosta mitään ja siksi on erinomaista että Jokerit eivät pärjää.
Hyvä JYP
3
122
Vastaukset
- Jyppiläinen
Kuten edellä kirjoittanut todistaa, on myös fiksuja helsinkiläisiä.
Henkilökohtaisesti pidän siitä että tulaan vieraisiin ja huudetaan ja kannustetaan omia mutta sitten kun joukkoon eksyy edes yksi mulkku niin tässä on tulos, kaikki tuomitaan. Jyväskyläläisenä ja suurena jyp fanina olen tod. pahoillani että viattomat joutuivat kärsimään kuten jokerifanit niitä muutamaa mulkeroa lukuunottamatta jotka siellä paukuttelivat, yleisö ja pelaajat (koska ottelun tunnetaso todella kärsi jokerifanien puutteesta).
Toivottavasti helsinkiläinen faniryhmä sauraavankerran ottaa ohjat omiin käsiinsä ja karsii nuo huligaanit pois jo fanibussissa tai mieluiten jo asemalla, vetäkää vaikka porukalla turpaan ja opettakaa pilaamaan muiden lauantai ilta.
Ps. en kannusta ketään väkivaltaisiin tekoihin..:)- grregrereg
savupommin heittelijät eivät olleet niitä aitoja jokru faneja vaan niitä häiriköitä
- eeefefee
grregrereg kirjoitti:
savupommin heittelijät eivät olleet niitä aitoja jokru faneja vaan niitä häiriköitä
mutta savupommin heittäjä oli silti JOKERIFANI... ja jokerifani=häirikkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea! Tauski Peltonen ja ex-vaimo Henna ovat menneet uudelleen naimisiin!
Tauno ”Tauski” Peltosen tunnetuimpia hittejä ovat mm. Ilman sua, Sinä vain ja Haavemaa. Artisti muistetaan myös kohuotsi432764Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!
Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit2552515Oikeasti nainen, ei millään pahalla
Mutta voi hemme tti mikä fiasko tämä keissi on. Ja tiesin silloin kauan sitten että tämä menee näin. Ja tiesin että en v612219Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.
Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .1991496Sai pakit! Maajussi-Kalle ei lannistu - Mielii venäjänkielisen Veran perään: "Jos hänet saisi..."
Yrittänyttä ei laiteta… vai miten se meni… Maajussi-Kalle etsii puolisoa rinnalleen ja on iskenyt silmänsä "merenneito"131287Minun on aika
Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti591145Kauhajoki taas otsikoissa
Melkoisesti siellä K:joella sattuu ja tapahtuu. Nyt siellä ollaan puukko hippaista !!281123Tämä rakkaus sinuun on uskomatonta
Kun se ei lopu. Olen sinun loppuelämäni ajan, jos sinäkin minut haluat ja jos päästään joskus "käyntiin". Miehelle431035Provinssi joutuu sakkomaksuun
Poliisi epäilee Provinssi-rock tapahtumaa syrjinnästä Juha Mäenpäätä kohtaan tehdystä pakkopoistosta. Voi tuottaa sakot91986- 11976