yksinäisyydenhuippu

rattorimies

Varmaan minäkin.Mutta näkyy olevan muitakin samas venees.Olen mies 45 ,10 v sitten eronnut ei perillisiä.Ei valovuosiin likkakaveria ,eikä sitä sexiäkään.Niin yritykset deittipalstoilla ,yleensä poikii ihan älyttömiä vastauksia 120 cm pitkä opiskelija ja eläkkeellä ei tuloja jne jne.Ei siis oikea kanava sekään kun sattuu joku pelletouhuksi pistämään senkin,Mitä teen selaan sit muiden ilmoja ja en halua lapsille isää enkä seksiä kun niitä jo saan tarpeeksi.jne jne.jo nyt on helvetti kummalista maailman meno.Itse onnistuin avioitumaan muutaman asukkaan kunnassa ja nyt kun ois jo vuosia ollu haku päällä ja aina avoimin mielin huumorilla kaikki vastaani tulleet tilanteet tutkien ,niin ei vaan onnistu kumppania löytämään lyhyeksi eikä pidemmäksi aikaa vaikka asun täällä missä eniten niitä sinkkutyttöjäkin pitäisi olla.Tavallisenatyypinä itteeni voisin pitää ja en ihan pahan näköinenkään ole,ei pahoja koukkuja nautintoaineisiin ,mut sen parikertaa paareis vuoteen käyn ja en koskaan ole onnistunut naista mukaan sieltä saamaan.kun sama kaava aina joku kyllä aikansa juttelee ja tanssiikin ,mut sit alkaa puhella perheestään ja soitella miestään hakemaan,kääk.on täs pakko uskoo jo siihenkin jot on vaan luotu yksinäisyyteen.oikeestaa vois sanoa jotta kavereita on niin paljon jotta puhelin pysyy kyllä hiljaa jos en minä satu soittamaan ja suosiolla kuuntele muiden bilejuttuja ja ongelmia tuntitolkulla ,kerkeemättä itse kertoa asiaani ollenkaan ..minun laskuunnsiis.
Kyllä olen huomannut jottei oikeestaan enää muuta sisältöä ole kuin työ elämässä,väliin viikonloppuisinkin .mutta mihin sitä lapseton sinkkumies vapaatakaan tarvii sen kun aurailee lumia niin kauan kun talvea riittää ja kokkailee itsekseen kunnon sapuskaa.Jos se sitten parempi tuuri käy kun lähtee kesäksi mökkeilemään 200 asukkaan korpikylään.
Mut kyllä se varmaan niin on jot ei se vaan jussille morsian tupsahda aina niin helposti yrittipä kovin tai odottelis vaan kotio.hyvää yötä kaikki yksinäiset.

1

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se jeessus

Ratkaisu: Runkkaaminen: Osta tekopillu tai käsineivaat vaan. Näin sitten teet lapsia itsesi kanssa. Seuraksi osta vaikka koira se on paras kaveri. Sille voit puhua kaikki murheet, se ei sano sanaakaan vastaan ja saat nuolaisua palkinnoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe