Mikä juttu tää oikeen on?
"Elkäs olin kaverini kanssa tampereen tulitikkutehtaalla joka on autio ja täysin rikottu paikka en ollut ennen käynyt siellä mutta nyt alkoi kiinnostamaan niin paljon että lähdimme.Sitten joku mies huutaa jotain "Saatanan paskiaiset mä vihaan teitä tulkaa heti alas sieltä tai mä tuun hakkaan teidät" jotain tohon tyyliin se huus. Lähettiin eri reittiä karkuun sitä a sit katottiin mitä se tekee.Se lähti sit meneen harrikallansa ylös ja me lähettiin äkkiä pois sieltä keskustaan päin kun yhtäkkiä se hullu (se oli vaaninut meitä)tulee sieltä nurkan takaa harrikan kanssa ja ajaa mun vieree ja potkasee niin saatanan kovaa että lennän siitä omalta pyörältäni aasfaltille ja sit kaverini (petturi) lähti karkuun ja jätti mut siihen ja sit se mies hyökkää mun kimppuun paino varmaan 150kg ja lyö mun päätä asfalttiin repii mua hiuksist ja lyö nyrkillä naamaan no mä herppasin sille ja huusin sille jotain sinä aikana kun se hakkas mua että se on ensinnäkin läski ja että on vitun hullu kun hakkaa alaikäsii menis hakkaa ttensä kokosia sit mä aloin hakata sitä kaadoin sen vatsa puoli maahan ja löin sitä pari kertaa turpaa mut sillä oli se kypärä sit löin sitä vie selkään ha haukuin sen ihan paskaks JES! sit siinä oli silminnäkijöinä yks mummo JOKA LUULI ETTÄ SE ON MUN ISÄ!!!!!!!! joo ja isähän hakkaa poikaansa tollain joo varmasti, sit siinä oli vie yks pyöräiliä ja ne kaikki vaan seiso ei vittu! kaveri saatanan petturi livisti karkuun ja toiset vaan seisoo... no sit lähdin pois ja näin kaverini kysyin siltä että miks vitus lähit karkuun etkä auttanu mua no se ei vastannu mitään ni sanoin sille päin naamaa että "vitun luuseri sillon kun sun äitiäs hakattais ni sä varmaan kattoisit tosta sivusta tai lähtisit karkuun vitun pelkuri" SIT MUA ALKO VITUTTAAN SE MIES ni lähdin uudestaan hakkaan sitä ja sit se syytti mua jostain tuhopoltoista ja suunnilleen jostain ison mahansa koosta??? ni pyöräilin sen ohi huusin sille pari sanaa ja sit löin sen harrikkaa josta se herppas iha saatanasti.sit se mummo joka oli lähtenu jo kotiin ilosena niin näin sen siinä matkan varrella ja se sano että onpas sulla ankara isä , ei vittu... "
Teinit agree?
Tulitikkutehtaalla?
2
143
Vastaukset
- Mumm0Lumessa
On täällä jossain semmonenkin palsta johon voi kirjoitella tarinoita.
- Manta-mummo
Mä tunnen niitä harrikka-porukoita siitä ja ne ei takuulla jotain kakaraa piekse syyttä suotta.
Oon ollut joskus niitten bileissä ja vieraana. Ovat ihan kunnon sakkia. Eivät juuri edes keskenäänkään tappele kännipäiten, mitä kyllä muut suomalaiset tekee ihan liikaakin.
Mä kyllä luulen, että säkin olit siellä rikkomassa paikkoja. Eikä kannata pyöriä missään ihmisten auto / moottoripyörätallien nurkilla. Niissä tehdään niin paljon ilkivaltaa, ettei kukaan enää halua ulkopuolisia sinne pyörimään ilman lupaa.
Ne tyypit maksaa pyörätallistaan vuokran ja kyllä muakin vituttaisi jos siellä joka viikonloppuna olis joku kakara rikkomassa paikkoja.
Sulle ei varmaan kotona oo kerrottu, ettei toisten pihoihin tarvi mennä maleksimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön57922