eli rakastan seisaallaan panemista, samoin mies, mutta meillä alkaa vähän mielikuvitus loppumaan pituuseron takia.. itse olen n.150cm pitkä, ja mies on reilut 190. mies on myös suht lihaksikas, eli villeimpiäkin asentoja (esim. nainen jotenkin miehen varassa ilmassa) sopii ehdottaa! ja ei sitten tarvitse tulla höpöttelemään asiattomuuksia, kiitos :)
asentoja seisoen?
6
4240
Vastaukset
- rreert
Jep, niin se vaan menee, jatkakaa. Tarviis kuvia että voi katsoa olattako miten muodostuneita lihavia tai laihoja jne..
Exäni ainakin tykkäsi 69stä seisten, hänen reidet olkapäilläni kaulan ympärillä :) En tiedä miten te sitten suuseksistä tykkäätte? Miehes vois vaikka kannatella sua pefffasta ja nuolla pimperoa painaen sua samalla seinää vasten?
Korokkeita voisit kai käyttää normipanemiseen? :) Taii mikä sinua estäis roikkumasta esim. leuanvetotangossa jos sellainen löytyy? Tai sit vain hankkii jotkut valjaat joiden varassa voit roikkua ja keinua miestäs vasten :D Sori jos on typerii ehdotuksia!- erkkikä tajua
ITSE ANTAA ENSIN MALLIN MITÄ EHDOTTAA,-----LAITTAKAA TYHJÄ PERUNALAATIKKO WÄÄRIN PÄIN ETEISENLATTIALLE SITTEN KAPUAT SEN PÄÄLLE SEISOMAAN KATSE LÄNTEEN SITTEN HERRA TAKAS KALU KOVANA JA EISIT MUUTA KUN YRITTÄÄ LYKKIÄ.KYSELE VAAN LISÄÄ JOS JÄI VIELÄKIN EPÄSELVÄÄ.
- Miäsienneseon
erkkikä tajua kirjoitti:
ITSE ANTAA ENSIN MALLIN MITÄ EHDOTTAA,-----LAITTAKAA TYHJÄ PERUNALAATIKKO WÄÄRIN PÄIN ETEISENLATTIALLE SITTEN KAPUAT SEN PÄÄLLE SEISOMAAN KATSE LÄNTEEN SITTEN HERRA TAKAS KALU KOVANA JA EISIT MUUTA KUN YRITTÄÄ LYKKIÄ.KYSELE VAAN LISÄÄ JOS JÄI VIELÄKIN EPÄSELVÄÄ.
Oon tyttöystävän kanssa pariin kertaan harrastanu seksiä seisaalteen. pituusero 185/150. ja molempina kertoina tehtii niin että muija hyppäs syliin reidet molemmin puolin mun vartaloa, minä pidin perseestä kiinni jaa hauiksilla ilmassa ja pomputin häntä ylös ja alas. Olen suht lihaksikas, mutta hyvin jaksoin.
- osvado
asentoja
- naninami
M 197 N 155. Kiihottaa imeä kalua ...molemmat seisoen
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486358Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki854469- 494097
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t233330- 1973020
- 402762
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132629törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202616- 1551589
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3261519