Olin 7vko raskaana kun sain keskenmenon. Jouduin sairaalaan koska mun vuoto oli niin runsasta. Vuoto kesti vahan yli viikon. Mulle ei tehty kaavintaa ja koko km:n ajan mulla oli kipua perareiassa ja alaselassa, eli ei ollenkaan mahan puolella. Laakari totesi etta km tuli koska mulla oli niin runsasta vuotoa ja tiputtelin veripaakkuja ja todennakoisesti alkion. Raskaushormonit laskivat 10,000:sta 6000:een, se oli viimeinen kerta kun ne tarkastettiin. Kun olin raskaana, mun maha oli aika turvonnut ja se naytti et oisin enemmankin 4kk kuin vasta alkuviikoilla. Luin etta joillain maha kuulema turpoaa alussa ja sitten myohemmin se laskeutuu 'normaaliin vauvamasuun'. Noh, nyt on 3:sen viikkoa kulunut mun km:sta ja maha tuntuu raskaalta, kovalta, ja nayttais myos et se on kasvanut. Myos mun rintoja pakottaa ja on ollu jalkasarkya seka paansarkya. Ruokahalut on kovat, voisin syoda kokoajan mutta yokota ei. Ajatus toisesta sikiosta masussa mietityttaa, mutta eiko se ole aika harvinaista??? Mun virtsa haisi tosi pahalle km:n jalkeen mut nyt haju lieventynyt. Pari paivaa sitten pisti vahan toiseen puoleen mahaan, ja aattelin etta onkos se ovulaatiota... Mutta, onks kellaan ollu samanlaista ja mista taa vois johtua???
3 vko:a keskenmenon jalkeen...
mista johtuu?
0
276
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837