Olin 7vko raskaana kun sain keskenmenon. Jouduin sairaalaan koska mun vuoto oli niin runsasta. Vuoto kesti vahan yli viikon. Mulle ei tehty kaavintaa ja koko km:n ajan mulla oli kipua perareiassa ja alaselassa, eli ei ollenkaan mahan puolella. Laakari totesi etta km tuli koska mulla oli niin runsasta vuotoa ja tiputtelin veripaakkuja ja todennakoisesti alkion. Raskaushormonit laskivat 10,000:sta 6000:een, se oli viimeinen kerta kun ne tarkastettiin. Kun olin raskaana, mun maha oli aika turvonnut ja se naytti et oisin enemmankin 4kk kuin vasta alkuviikoilla. Luin etta joillain maha kuulema turpoaa alussa ja sitten myohemmin se laskeutuu 'normaaliin vauvamasuun'. Noh, nyt on 3:sen viikkoa kulunut mun km:sta ja maha tuntuu raskaalta, kovalta, ja nayttais myos et se on kasvanut. Myos mun rintoja pakottaa ja on ollu jalkasarkya seka paansarkya. Ruokahalut on kovat, voisin syoda kokoajan mutta yokota ei. Ajatus toisesta sikiosta masussa mietityttaa, mutta eiko se ole aika harvinaista??? Mun virtsa haisi tosi pahalle km:n jalkeen mut nyt haju lieventynyt. Pari paivaa sitten pisti vahan toiseen puoleen mahaan, ja aattelin etta onkos se ovulaatiota... Mutta, onks kellaan ollu samanlaista ja mista taa vois johtua???
3 vko:a keskenmenon jalkeen...
mista johtuu?
0
280
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla722984Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "632579SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1082303Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.871426Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341266Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o189962Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html96952Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m83893Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html148826Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52746