Olin 7vko raskaana kun sain keskenmenon. Jouduin sairaalaan koska mun vuoto oli niin runsasta. Vuoto kesti vahan yli viikon. Mulle ei tehty kaavintaa ja koko km:n ajan mulla oli kipua perareiassa ja alaselassa, eli ei ollenkaan mahan puolella. Laakari totesi etta km tuli koska mulla oli niin runsasta vuotoa ja tiputtelin veripaakkuja ja todennakoisesti alkion. Raskaushormonit laskivat 10,000:sta 6000:een, se oli viimeinen kerta kun ne tarkastettiin. Kun olin raskaana, mun maha oli aika turvonnut ja se naytti et oisin enemmankin 4kk kuin vasta alkuviikoilla. Luin etta joillain maha kuulema turpoaa alussa ja sitten myohemmin se laskeutuu 'normaaliin vauvamasuun'. Noh, nyt on 3:sen viikkoa kulunut mun km:sta ja maha tuntuu raskaalta, kovalta, ja nayttais myos et se on kasvanut. Myos mun rintoja pakottaa ja on ollu jalkasarkya seka paansarkya. Ruokahalut on kovat, voisin syoda kokoajan mutta yokota ei. Ajatus toisesta sikiosta masussa mietityttaa, mutta eiko se ole aika harvinaista??? Mun virtsa haisi tosi pahalle km:n jalkeen mut nyt haju lieventynyt. Pari paivaa sitten pisti vahan toiseen puoleen mahaan, ja aattelin etta onkos se ovulaatiota... Mutta, onks kellaan ollu samanlaista ja mista taa vois johtua???
3 vko:a keskenmenon jalkeen...
mista johtuu?
0
282
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5922048- 1011023
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18967Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4827Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 70747
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74678- 65553