Helppolainan tunnistus palvelu toimii nyt ja 150e ensilaina kolahti tilille samantien ;)
Helppolaina toimii.
15
2185
Vastaukset
- Peluri-ismo
Olisin saanut 150 euron ensilainan, tuli myönteinen päätös mutta vahvistaminen ei onnistunut prepaid liittymällä..
- Peluri-ismo
Luottotiedot ollut punasella jo monta kuukautta. Sekä minulla on tuo suomen asiakas tiedon oma plavelu vahti käytössä joka kertoo kun joku kysyy luottotietoja eikä kyseinen lafka kysynyt ainakaan sieltä. Mulla on monta maksuhäiriömerkintää.
- LuottoLasse
Sain tuolta myös nopeasti lainan. Pelurille tiedoksi että suurin osa vippifirmoista ei taida hyväksyä prepaidia
- Lainaa-Ja
Todellakin toimii..Nopea vastaus ja kaikki meni hyvin, laina oli tilillä 5 min. sen jälkeen kun olin hyväksymisen lähettänyt heille takaisin päin.. :)
- esko333
Kuin myös
- 14+18=32
esko333 kirjoitti:
Kuin myös
n. 10 min sitten lähetin lainahakemuksen muttei vieläkään mitään kuulu? pitäiikö lähettää uusi hakemus?
- hätäilin
14+18=32 kirjoitti:
n. 10 min sitten lähetin lainahakemuksen muttei vieläkään mitään kuulu? pitäiikö lähettää uusi hakemus?
150e laina hyväksytty
- höh...
14+18=32 kirjoitti:
nyt vaan en voi hyväksyä tätä lainaa kun sattui olemaan palveronumeroestot päällä..
- kusetusta joo
Sivuston ilmeestä päätellen näyttää amatoöörimäiseltä tekeleeltä. Testasimme kuitenkin ja arvata saattoi, yllätys yllätys, että vastausta saatika lainaa ei ole kuulunut. 100% kusetusta siis!
Suosittelen harkitsemaan erittäin tarkkaan mihin henkilötietojansa lähettää..
10 pistettä annan viestiketjun ennätyspitkästä yksinmainostamisesta :-)- 11+13=24
Edelliselle: näin ajattelin itsekin ensin, kunhan oottelet n.20 min niin eiköhän sieltä ala vastausta kuuluumaan.
Yllättävää kyllä, vielä niitä rehellisiäkin putiikkeja on olemassa. - pläääh
11+13=24 kirjoitti:
Edelliselle: näin ajattelin itsekin ensin, kunhan oottelet n.20 min niin eiköhän sieltä ala vastausta kuuluumaan.
Yllättävää kyllä, vielä niitä rehellisiäkin putiikkeja on olemassa.aamulla hakemus, 5 tunnin päästä myönteinen pätös...pari tuntia mennyt eikä rahoja kuulu. Odottavan aika on pitkä ja päivä pilalla.
- D.d.d.d.d.
Ei varmaan kannata ainakaan perintäänasti päästää. Ihan jos ton numeron (173172) perusteella voi mitään päätellä. Eikös se ole sama numero kun herttavipillä, vippiluotolla ja reissuluotolla? Jos on samaa firmaa niin eikös niillä ole se firman oma perintätoimisto jossa aivan helvetilliset kulut?
- Narri 72
erikoista...
- Peluri-ismo
Narri 72 kirjoitti:
erikoista...
Helppolainasta sain itse kun tunnistauduin nordean verkkopankkitunnuksilla ja loin pin koodin. Tuli viesti että hakemus hyväksytty, muuten pystynyt vahvistamaan viestiä prepaid liittymällä niin laitoin sähköpostia jossa oli kaikki tietoni ja se että olen lukenut lainaehdot ja hyväksyn ne. Tuli viesti että tämä on poikkeustapaus ja laitan rahat käsin tulemaan. Luottotiedot ollut punasella jo monta kuukautta.
- valitus!.
Peluri-ismo kirjoitti:
Helppolainasta sain itse kun tunnistauduin nordean verkkopankkitunnuksilla ja loin pin koodin. Tuli viesti että hakemus hyväksytty, muuten pystynyt vahvistamaan viestiä prepaid liittymällä niin laitoin sähköpostia jossa oli kaikki tietoni ja se että olen lukenut lainaehdot ja hyväksyn ne. Tuli viesti että tämä on poikkeustapaus ja laitan rahat käsin tulemaan. Luottotiedot ollut punasella jo monta kuukautta.
kusetustahan se oli, myös tein nordean kautta tuon tunnistuksen-
---> valitettavasti emme voi myöntää lainaa.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839