Väärinkäytöksistä epäilty merimuseon johtaja Leena Haila on aiemmin toiminut Kotkan kaupungin museon tutkijana ja sittemmin Akavan pääluottamusmiehenä ja oli viime kunnallisvaaleissa ehdokkaana demarien listoilta.
Haila oli poliisin kanssa tekemisissä jo museomestari Asko Kervisen aikana, jolloin museojohtaja Eira Karppinen jäi kiinni varjolaskutuksesta. TV-4:n sivustolta ilmenee, että Hailan on nimi on yhdistetty myös niihin Kotkan pahamaineisiin listoihin, joita kaupunki ylläpiti Kervisestä.
Kotkan kaupungin työsuojelupäällikkö Tapani Pulkkinen on oma luku museokeississä, jota Anneli Kellberg valepsykologina hämmensi Kervisen vahingoksi.
Elikkä ei ole vielä tullut kaikki törky julki.
Kotkan museon törky ei yllätä
ikävää mutta totta
0
264
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237