Auttakaa!!!

Auttakaa

Kuuntelin ihan rauhassa musiikkia ja sitten yht`äkkiä kone sekosi ja nyt se ei enää mene kunnolla päälle kun se jää siihen vika ilmoittukseen jossa on vaihtoehtoina:
vikasietotila,
vikasietotila ja verkkotoiminnot,
Vikasietotolan komentorivi,
Viimeisin toimiva kokoopano , (olen koittanut)
Normaali Windowsin käynnistys (olen koittanut)
Siis nämä tulee kun laitan koneen päälle... Kyseessä on Acerin miniläppäri jossa on käyttöjärjestelmänä Windows XP...

19

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttakaa

      vastakaa nyt pliis!

      • på¨'äöpå¨'äöpå

        läheekö se päälle ollenkaan? jos niin sammuta se oikein.


      • auttakaa
        på¨'äöpå¨'äöpå kirjoitti:

        läheekö se päälle ollenkaan? jos niin sammuta se oikein.

        Lähtee se tohon saakka...


    • Kokeile vikasietotilaa vaihtoehtoa ja sammuta kone sitten käynnistävalikosta.

      • auttakaa

        se ei autta kun se palaa sit sen jälkeen alkuun...:D


      • auttakaa
        auttakaa kirjoitti:

        se ei autta kun se palaa sit sen jälkeen alkuun...:D

        tai siis se menee taa siihen:
        vikasietotila,
        vikasietotila ja verkkotoiminnot,
        Vikasietotolan komentorivi,
        Viimeisin toimiva kokoopano , (olen koittanut)
        Normaali Windowsin käynnistys (olen koittanut)


      • dghfjg
        auttakaa kirjoitti:

        tai siis se menee taa siihen:
        vikasietotila,
        vikasietotila ja verkkotoiminnot,
        Vikasietotolan komentorivi,
        Viimeisin toimiva kokoopano , (olen koittanut)
        Normaali Windowsin käynnistys (olen koittanut)

        noh recovery kansiosta sitten korjailet vikatilassa


      • auttakaa
        dghfjg kirjoitti:

        noh recovery kansiosta sitten korjailet vikatilassa

        siis kone aukeaa tohon kohtaa niin miten pää sen recovery... ja mikä se on...?


      • kjbjkbjkb
        auttakaa kirjoitti:

        siis kone aukeaa tohon kohtaa niin miten pää sen recovery... ja mikä se on...?

        sillä voi korjata virheet käyttöjärjestelmässä. mutta sun tilanteessa voi hätäpalautus olla paikallaan eli jotain f:nappia "olisko f11" painelet kun käynnistät koneen, se laittaa sen koneen tehdasasetuksille ja kaikki muu sitten katoaa koneelta lataukset yms..


      • kjl¨¨
        kjbjkbjkb kirjoitti:

        sillä voi korjata virheet käyttöjärjestelmässä. mutta sun tilanteessa voi hätäpalautus olla paikallaan eli jotain f:nappia "olisko f11" painelet kun käynnistät koneen, se laittaa sen koneen tehdasasetuksille ja kaikki muu sitten katoaa koneelta lataukset yms..

        vikasietotila. koita nyt avata ensin tossa. recoveryn löydät sieltä olisko se nyt sulla d:asema


      • auttakaa...?
        kjbjkbjkb kirjoitti:

        sillä voi korjata virheet käyttöjärjestelmässä. mutta sun tilanteessa voi hätäpalautus olla paikallaan eli jotain f:nappia "olisko f11" painelet kun käynnistät koneen, se laittaa sen koneen tehdasasetuksille ja kaikki muu sitten katoaa koneelta lataukset yms..

        ok eli kuva ym. häviävät...?


      • auttakaa
        kjl¨¨ kirjoitti:

        vikasietotila. koita nyt avata ensin tossa. recoveryn löydät sieltä olisko se nyt sulla d:asema

        ei auta mitä tahansa painaan niistä se palaa alkuun... eikä tässä oo levy asemaa... Kun tä on miniläppäri Acer One


      • mixu14
        kjbjkbjkb kirjoitti:

        sillä voi korjata virheet käyttöjärjestelmässä. mutta sun tilanteessa voi hätäpalautus olla paikallaan eli jotain f:nappia "olisko f11" painelet kun käynnistät koneen, se laittaa sen koneen tehdasasetuksille ja kaikki muu sitten katoaa koneelta lataukset yms..

        se on alt f10


      • hffhfhhffh
        mixu14 kirjoitti:

        se on alt f10

        ja on siellä kovalevy..


      • hkjhjhjhj

      • auttakaa...?
        hffhfhhffh kirjoitti:

        ja on siellä kovalevy..

        siis mitä tarkoitta: ja on seillä kavalevy... ei paljon auttanut...?


      • tooprroo
        auttakaa...? kirjoitti:

        siis mitä tarkoitta: ja on seillä kavalevy... ei paljon auttanut...?

        siis kun sanoit ettei ole cd-asemaa.. mutta kovalevy on, se on se jonne tallennat kaikki.


      • auttakaa....
        tooprroo kirjoitti:

        siis kun sanoit ettei ole cd-asemaa.. mutta kovalevy on, se on se jonne tallennat kaikki.

        Mut se ei auta kun se ei mene enenpää auki... niin ekä ne säily(kuvat ym.) jos laitaa takas tehdasastuksiin...:D


      • fjfjjfjfjf
        auttakaa.... kirjoitti:

        Mut se ei auta kun se ei mene enenpää auki... niin ekä ne säily(kuvat ym.) jos laitaa takas tehdasastuksiin...:D

        soititko jo asiakastukeen? siellä kyllä sää neuvon, jos sillä vielä takuu niin kyllä ne jotain tekee että ssat pelastettua kuvat yms..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe