Kuuntelin ihan rauhassa musiikkia ja sitten yht`äkkiä kone sekosi ja nyt se ei enää mene kunnolla päälle kun se jää siihen vika ilmoittukseen jossa on vaihtoehtoina:
vikasietotila,
vikasietotila ja verkkotoiminnot,
Vikasietotolan komentorivi,
Viimeisin toimiva kokoopano , (olen koittanut)
Normaali Windowsin käynnistys (olen koittanut)
Siis nämä tulee kun laitan koneen päälle... Kyseessä on Acerin miniläppäri jossa on käyttöjärjestelmänä Windows XP...
Auttakaa!!!
19
283
Vastaukset
- auttakaa
vastakaa nyt pliis!
- på¨'äöpå¨'äöpå
läheekö se päälle ollenkaan? jos niin sammuta se oikein.
- auttakaa
på¨'äöpå¨'äöpå kirjoitti:
läheekö se päälle ollenkaan? jos niin sammuta se oikein.
Lähtee se tohon saakka...
Kokeile vikasietotilaa vaihtoehtoa ja sammuta kone sitten käynnistävalikosta.
- auttakaa
se ei autta kun se palaa sit sen jälkeen alkuun...:D
- auttakaa
auttakaa kirjoitti:
se ei autta kun se palaa sit sen jälkeen alkuun...:D
tai siis se menee taa siihen:
vikasietotila,
vikasietotila ja verkkotoiminnot,
Vikasietotolan komentorivi,
Viimeisin toimiva kokoopano , (olen koittanut)
Normaali Windowsin käynnistys (olen koittanut) - dghfjg
auttakaa kirjoitti:
tai siis se menee taa siihen:
vikasietotila,
vikasietotila ja verkkotoiminnot,
Vikasietotolan komentorivi,
Viimeisin toimiva kokoopano , (olen koittanut)
Normaali Windowsin käynnistys (olen koittanut)noh recovery kansiosta sitten korjailet vikatilassa
- auttakaa
dghfjg kirjoitti:
noh recovery kansiosta sitten korjailet vikatilassa
siis kone aukeaa tohon kohtaa niin miten pää sen recovery... ja mikä se on...?
- kjbjkbjkb
auttakaa kirjoitti:
siis kone aukeaa tohon kohtaa niin miten pää sen recovery... ja mikä se on...?
sillä voi korjata virheet käyttöjärjestelmässä. mutta sun tilanteessa voi hätäpalautus olla paikallaan eli jotain f:nappia "olisko f11" painelet kun käynnistät koneen, se laittaa sen koneen tehdasasetuksille ja kaikki muu sitten katoaa koneelta lataukset yms..
- kjl¨¨
kjbjkbjkb kirjoitti:
sillä voi korjata virheet käyttöjärjestelmässä. mutta sun tilanteessa voi hätäpalautus olla paikallaan eli jotain f:nappia "olisko f11" painelet kun käynnistät koneen, se laittaa sen koneen tehdasasetuksille ja kaikki muu sitten katoaa koneelta lataukset yms..
vikasietotila. koita nyt avata ensin tossa. recoveryn löydät sieltä olisko se nyt sulla d:asema
- auttakaa...?
kjbjkbjkb kirjoitti:
sillä voi korjata virheet käyttöjärjestelmässä. mutta sun tilanteessa voi hätäpalautus olla paikallaan eli jotain f:nappia "olisko f11" painelet kun käynnistät koneen, se laittaa sen koneen tehdasasetuksille ja kaikki muu sitten katoaa koneelta lataukset yms..
ok eli kuva ym. häviävät...?
- auttakaa
kjl¨¨ kirjoitti:
vikasietotila. koita nyt avata ensin tossa. recoveryn löydät sieltä olisko se nyt sulla d:asema
ei auta mitä tahansa painaan niistä se palaa alkuun... eikä tässä oo levy asemaa... Kun tä on miniläppäri Acer One
- mixu14
kjbjkbjkb kirjoitti:
sillä voi korjata virheet käyttöjärjestelmässä. mutta sun tilanteessa voi hätäpalautus olla paikallaan eli jotain f:nappia "olisko f11" painelet kun käynnistät koneen, se laittaa sen koneen tehdasasetuksille ja kaikki muu sitten katoaa koneelta lataukset yms..
se on alt f10
- hffhfhhffh
mixu14 kirjoitti:
se on alt f10
ja on siellä kovalevy..
- hkjhjhjhj
hffhfhhffh kirjoitti:
ja on siellä kovalevy..
voithan soittaa ihan tännekin http://www.acer.fi/acer/service.do?LanguageISOCtxParam=fi&ctx2.c2att1=7&CountryISOCtxParam=FI&ctx1.att21k=1&CRC=4013396040
- auttakaa...?
hffhfhhffh kirjoitti:
ja on siellä kovalevy..
siis mitä tarkoitta: ja on seillä kavalevy... ei paljon auttanut...?
- tooprroo
auttakaa...? kirjoitti:
siis mitä tarkoitta: ja on seillä kavalevy... ei paljon auttanut...?
siis kun sanoit ettei ole cd-asemaa.. mutta kovalevy on, se on se jonne tallennat kaikki.
- auttakaa....
tooprroo kirjoitti:
siis kun sanoit ettei ole cd-asemaa.. mutta kovalevy on, se on se jonne tallennat kaikki.
Mut se ei auta kun se ei mene enenpää auki... niin ekä ne säily(kuvat ym.) jos laitaa takas tehdasastuksiin...:D
- fjfjjfjfjf
auttakaa.... kirjoitti:
Mut se ei auta kun se ei mene enenpää auki... niin ekä ne säily(kuvat ym.) jos laitaa takas tehdasastuksiin...:D
soititko jo asiakastukeen? siellä kyllä sää neuvon, jos sillä vielä takuu niin kyllä ne jotain tekee että ssat pelastettua kuvat yms..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504