Kävin rautakaupassa vertailemassa vähän maaleja, kun pitäisi vanerinen konekoppa ja turkkilevyt maalata. Hempelin maalit maksaa yli 50€ litra, mutta miksei voisi käyttää vaikka betoni/puulattiamaali teknoflooria? Uretaanialkydimaali.
http://80.81.168.223/public/Esitteet/get/Teknofloor.pdf
Tuollahan saa kiiltävää pintaa, mutta sopiiko esim. ulkotiloihin veneessä?
Teknofloor halpa maali
12
3214
Vastaukset
- 1234r
Kannattaa katsoa myös Bilstemasta, taitaa olla Hempelin ne venemaalit
- Maalari345
Hmpelin maalit on kyllä ihan paskoja jo sellaisenaankin. Täysin ylihintaista kuraa.
- mkolö
Maalari345 kirjoitti:
Hmpelin maalit on kyllä ihan paskoja jo sellaisenaankin. Täysin ylihintaista kuraa.
Ok. kenen tavaraa Teknos purkittaa?
- 7
mkolö kirjoitti:
Teknos purkittaa Teknoksen maaleja
- 000000+++
mkolö kirjoitti:
Henkel, Becker, Dupont kaippa noilta isoilta
- veehoo
Teknofloorista mulla ei ole kokemuksia, mutta Tikkurilan Betoluxia (uretaanialkydiopohjainen betonilattiamaali sekin) olen jo vuosia käyttänyt menestyksekkäästi fiskarini vanerikatoilla. On kestänyt hyvin meriolosuhteita ja koiran kynsiä. Aiemmin käytin Miranolia ja Intenationalin Toplacia (venemaali), mutta niiden kulutuskestävyys oli huomattavasti heikompi. Naapuripuuveneilijä maalasi Betoluxilla myös puiset turkkilaudat ja hyvin näyttää niissäkin pysyneen.
- mikä maali
"Hmpelin maalit on kyllä ihan paskoja jo sellaisenaankin. Täysin ylihintaista kuraa": Jos noin on niin mikä on sitten merkki sitten on hintalaadultaan hyvä. Aikanan maalasin veneen Hempelin 2 K maalilla se oli ainakin kestävän tuntuinen.
- Kikkareinen
Kyllä joo hempelin maalin on suunnaattu "siviilikäyttöön" niiden kestävyys ei ole marinemaaleissa parhaasta päästä. AWL-grip on mm. ihan ylivoimaista tarvaraa Homppeliin nähden. Teknoksen lattiamaalit tai Tikkurilan Betolux ovat hinta-laatusuhteeltaan täysin ylivoimaisia Homppeliin nähden.
- cccccvvvvvvbbbbbbbb
Kikkareinen kirjoitti:
Kyllä joo hempelin maalin on suunnaattu "siviilikäyttöön" niiden kestävyys ei ole marinemaaleissa parhaasta päästä. AWL-grip on mm. ihan ylivoimaista tarvaraa Homppeliin nähden. Teknoksen lattiamaalit tai Tikkurilan Betolux ovat hinta-laatusuhteeltaan täysin ylivoimaisia Homppeliin nähden.
minkälainen uv suoja noissa lattiamaaleissa lienee, ei välttämättä hyvä.
- 5390506483546
cccccvvvvvvbbbbbbbb kirjoitti:
minkälainen uv suoja noissa lattiamaaleissa lienee, ei välttämättä hyvä.
Lukee, että sisä ja ulkokäyttöön. Ulkona lienee yleensä paistaa aurinko?
- seadog
Olen käyttänyt Unicaa kun olen ajatellut että se on samaa tavaraa kuin vastaava venelakka mutta värillistä.
- tarkoittaa
Internationalin maalipurkin kyljessä veneelle 200 kg? Tätä pähkäilimme myyjän kanssa Motonetissa, muuten kohtuuhintainen minun käyttööni (vesilinjan myrkkymaalaus). Onko Hempelsin kevytversio samassa hintaluokassa yhtä hyvää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522