edelleenkin menossa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8922343
Kansanmurha on siis
13
291
Vastaukset
- hiffailija
kiihtynyt, väittää uutiset. Käväisipä vaan mielessä että oisko tuossa väitteessä paljolti kyse siitä, että HINI-myrkkyyn kuolleita lapsia luetaan abortoiduiksi.
Vai oisko kyseessä semmonen ovela kikka, että THL on päättänyt että mikäli HINImuusimyrkytetyn odottavan mamman sikiö on delannut, on mamma abrtoinut itse vapaaehtoisesti kohtunsa hedelmän HINI-muusilla. Eihän aborttia välttämättä tarvi tehä mekaanisesti? Kai THL luottaa siihen että kansa ymmärtää nuo edellisvuodesta selvästi kasvaneet aborttiluvut, edelleenkin, perinteisellä kaavinta?-tyylillä suoritetuiksi tapauksiksi.
Vai mistä johtunee kasvaneet aborttimäärät Pirkanmaalla, juuri nyt tuollaisen rokottelusyksyn jälkeen? Onko tuo HINImuusi "Talidomini kakkonen"?vain tosikon, et juttua? Tai sitten olet niitä, jotka vain paiskovat idiotismia pitkin palstoja?
Aborttien lisääntyminen on suorassa suhteessa laman kanssa. Naiset teettävät abortteja pitääkseen työpaikkansa tai koska heillä ei muuten ole varaa elättää lasta. Miten selität viime laman aborttiluvut?- yujt
sharyn kirjoitti:
vain tosikon, et juttua? Tai sitten olet niitä, jotka vain paiskovat idiotismia pitkin palstoja?
Aborttien lisääntyminen on suorassa suhteessa laman kanssa. Naiset teettävät abortteja pitääkseen työpaikkansa tai koska heillä ei muuten ole varaa elättää lasta. Miten selität viime laman aborttiluvut?lamaantumisen myötä. Ei tulis niitä vahinkoraskauksia ilman huoraamista
yujt kirjoitti:
lamaantumisen myötä. Ei tulis niitä vahinkoraskauksia ilman huoraamista
Jos maailmassa olisi oikeutta ja kohtuutta, niin sinun tyttäresi pamahtaisi paksuksi neljäntoista vuoden kypsässä iässä, mutta valitettavasti ei ole...
- eläintensuojelija
Kollimaattori kirjoitti:
Jos maailmassa olisi oikeutta ja kohtuutta, niin sinun tyttäresi pamahtaisi paksuksi neljäntoista vuoden kypsässä iässä, mutta valitettavasti ei ole...
Ei kiinnosta vittuakaan jotkut sikiöt. Jos haluaa tehdä abortin, siitä vaan.
- HOHOHOHOHOHO
Onko sinulla kaikki kunnossa?
Kansanmurhaksi kutsutaan tilannetta, kun merkittävä osa väestöstä surmataan jonkun tahon toimesta. Oletko todella huomannut jotain merkkejä sellaisesta. Oudoltahan se tuntuisi, kun muut eivät ole sitä huomanneet. Tämän kaltaisissa tapauksissa henkilön kannattaa ehdottomasti kääntyä mielenterveystoimiston puoleen. Yhteys reaalimaailmaan tuntuu katkenneen pahasti.- asian oivaltanut
onkin, kun se tehdään huomaamattomasti, mitään ei kerrotaja henki lähtee vasta myöhemmin.
- MunsanKarha
asian oivaltanut kirjoitti:
onkin, kun se tehdään huomaamattomasti, mitään ei kerrotaja henki lähtee vasta myöhemmin.
Jo heti kuudenkymmenen vuoden päästä useimmat nyt rokotetuista ovat kuolleet.
Vainohulluus on sairaus. - ihme touhua
MunsanKarha kirjoitti:
Jo heti kuudenkymmenen vuoden päästä useimmat nyt rokotetuista ovat kuolleet.
Vainohulluus on sairaus.siihen ei kuole, kuten myrkkyihin pitkällisen kitumisvaiheen jälkeen. Siihenhän se lääketeollisuus tähtää, että taattaisiin kipulääkkeillekin menekkiä.
- että sillai
ihme touhua kirjoitti:
siihen ei kuole, kuten myrkkyihin pitkällisen kitumisvaiheen jälkeen. Siihenhän se lääketeollisuus tähtää, että taattaisiin kipulääkkeillekin menekkiä.
ja samoin elintarviketeollisuus, koska natriumglutamaattia nauttimalla päänsäryt on taattu. Pistää oikein miettimään, ovatko nämä teollisuudenhaarat kimpassa tehneet salaisen sopimuksen? Rahan voimalla sekin järjestyy?
- ei enää salaisuus
että sillai kirjoitti:
ja samoin elintarviketeollisuus, koska natriumglutamaattia nauttimalla päänsäryt on taattu. Pistää oikein miettimään, ovatko nämä teollisuudenhaarat kimpassa tehneet salaisen sopimuksen? Rahan voimalla sekin järjestyy?
Bildenburgin pyöreän pöydän ääressähän vapaamuurarit kokoontuvat ja päättävät salaa kohtalomme.
- merkillepantavaa
ei enää salaisuus kirjoitti:
Bildenburgin pyöreän pöydän ääressähän vapaamuurarit kokoontuvat ja päättävät salaa kohtalomme.
tuleva presidenttikin valitaan tuosta Bildenberg-ryhmästä, jotenka ei edes auvoista tulevaisuutta voi enää odottaa.
http://bilderberg.infosota.fi/2010/01/28/bilderbergeista-suomen-uusi-presidentti/
- !!!!!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1758987
Mitään en oo ottanu enkä ota!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483