Kansanmurha on siis

selvillä vesillä

13

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiffailija

      kiihtynyt, väittää uutiset. Käväisipä vaan mielessä että oisko tuossa väitteessä paljolti kyse siitä, että HINI-myrkkyyn kuolleita lapsia luetaan abortoiduiksi.

      Vai oisko kyseessä semmonen ovela kikka, että THL on päättänyt että mikäli HINImuusimyrkytetyn odottavan mamman sikiö on delannut, on mamma abrtoinut itse vapaaehtoisesti kohtunsa hedelmän HINI-muusilla. Eihän aborttia välttämättä tarvi tehä mekaanisesti? Kai THL luottaa siihen että kansa ymmärtää nuo edellisvuodesta selvästi kasvaneet aborttiluvut, edelleenkin, perinteisellä kaavinta?-tyylillä suoritetuiksi tapauksiksi.

      Vai mistä johtunee kasvaneet aborttimäärät Pirkanmaalla, juuri nyt tuollaisen rokottelusyksyn jälkeen? Onko tuo HINImuusi "Talidomini kakkonen"?

      • vain tosikon, et juttua? Tai sitten olet niitä, jotka vain paiskovat idiotismia pitkin palstoja?

        Aborttien lisääntyminen on suorassa suhteessa laman kanssa. Naiset teettävät abortteja pitääkseen työpaikkansa tai koska heillä ei muuten ole varaa elättää lasta. Miten selität viime laman aborttiluvut?


      • yujt
        sharyn kirjoitti:

        vain tosikon, et juttua? Tai sitten olet niitä, jotka vain paiskovat idiotismia pitkin palstoja?

        Aborttien lisääntyminen on suorassa suhteessa laman kanssa. Naiset teettävät abortteja pitääkseen työpaikkansa tai koska heillä ei muuten ole varaa elättää lasta. Miten selität viime laman aborttiluvut?

        lamaantumisen myötä. Ei tulis niitä vahinkoraskauksia ilman huoraamista


      • yujt kirjoitti:

        lamaantumisen myötä. Ei tulis niitä vahinkoraskauksia ilman huoraamista

        Jos maailmassa olisi oikeutta ja kohtuutta, niin sinun tyttäresi pamahtaisi paksuksi neljäntoista vuoden kypsässä iässä, mutta valitettavasti ei ole...


      • eläintensuojelija
        Kollimaattori kirjoitti:

        Jos maailmassa olisi oikeutta ja kohtuutta, niin sinun tyttäresi pamahtaisi paksuksi neljäntoista vuoden kypsässä iässä, mutta valitettavasti ei ole...

        Ei kiinnosta vittuakaan jotkut sikiöt. Jos haluaa tehdä abortin, siitä vaan.


    • HOHOHOHOHOHO

      Onko sinulla kaikki kunnossa?
      Kansanmurhaksi kutsutaan tilannetta, kun merkittävä osa väestöstä surmataan jonkun tahon toimesta. Oletko todella huomannut jotain merkkejä sellaisesta. Oudoltahan se tuntuisi, kun muut eivät ole sitä huomanneet. Tämän kaltaisissa tapauksissa henkilön kannattaa ehdottomasti kääntyä mielenterveystoimiston puoleen. Yhteys reaalimaailmaan tuntuu katkenneen pahasti.

      • asian oivaltanut

        onkin, kun se tehdään huomaamattomasti, mitään ei kerrotaja henki lähtee vasta myöhemmin.


      • MunsanKarha
        asian oivaltanut kirjoitti:

        onkin, kun se tehdään huomaamattomasti, mitään ei kerrotaja henki lähtee vasta myöhemmin.

        Jo heti kuudenkymmenen vuoden päästä useimmat nyt rokotetuista ovat kuolleet.
        Vainohulluus on sairaus.


      • ihme touhua
        MunsanKarha kirjoitti:

        Jo heti kuudenkymmenen vuoden päästä useimmat nyt rokotetuista ovat kuolleet.
        Vainohulluus on sairaus.

        siihen ei kuole, kuten myrkkyihin pitkällisen kitumisvaiheen jälkeen. Siihenhän se lääketeollisuus tähtää, että taattaisiin kipulääkkeillekin menekkiä.


      • että sillai
        ihme touhua kirjoitti:

        siihen ei kuole, kuten myrkkyihin pitkällisen kitumisvaiheen jälkeen. Siihenhän se lääketeollisuus tähtää, että taattaisiin kipulääkkeillekin menekkiä.

        ja samoin elintarviketeollisuus, koska natriumglutamaattia nauttimalla päänsäryt on taattu. Pistää oikein miettimään, ovatko nämä teollisuudenhaarat kimpassa tehneet salaisen sopimuksen? Rahan voimalla sekin järjestyy?


      • ei enää salaisuus
        että sillai kirjoitti:

        ja samoin elintarviketeollisuus, koska natriumglutamaattia nauttimalla päänsäryt on taattu. Pistää oikein miettimään, ovatko nämä teollisuudenhaarat kimpassa tehneet salaisen sopimuksen? Rahan voimalla sekin järjestyy?

        Bildenburgin pyöreän pöydän ääressähän vapaamuurarit kokoontuvat ja päättävät salaa kohtalomme.


      • merkillepantavaa

    • !!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe