Jos aikoo toimia tuossa ...

AdaFlink

...WHIS WinCapitassa värvärinä (eli saada silleen tuloja), niin tällaisen henkilönhän pitää perustaa jonkunlainen pulju tai toimia vähintäänkin Y-tunnuksella. Vaiko milleen se on ajateltu hoidettavan tuolla pääfirmassa?

Tosin tuollainenhan on tavallaan etu pääfirmalle. Tuolloin "suhde" on yrittäjä...yrittäjä -suhde ja siten kuluttajaviranomaisten on hankalaa siihen puuttua (jos voivat puuttua ollenkaan), jos jotain ongelmia ilmenee.

Ja mitaan ette voi...

5

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuden capitan jäsenet maksavat vain voitoista.
      Tätä taustaa vasten uskon tämän olevan EOKn kertakäyttöinen osakeyhtiö.
      Tällä ei kultakaivoksella täytyy olla joku muu tarkoitus kuin välitön rahan tienaus.
      Miksi EOK juuri tämän osakeyhtiön perustamisesta on niin kiinnostunut?
      Osakeyhtiöitä perustetaan päivittäin useita.

      • AdaFlink

        ... liiketoimintakonsepti kovin vakuuttavalta vaikuta. En oikeesti voi ymmärtää, jotta miten tolla voi tienata. Paitsi, kuten joku tuolla aikaisemmin sanoi. Alkavat pitää tiheimmin maksullisia hurlum-hei-kokouksia ja kaikenlaisia seminaareja/koulutustapahtumia yms. hömppää. Lisäksi aina jossain vaiheessa höynän pitää päivittää itsensä organisaatiossa ylemmäs, että rahantulo senkun vaan lisääntyisi. Riskit pääfirma on minimoinu itseltään täysin.

        Kait ne myös jotenkin aikoo vedota tulevissa oikeudenkäynneissä, että "katsokaa nyt! Kyllä meille oli tulossa toimiva tuote, jos vaan olisi saatu kehitellä se loppuun asti.... jne.... jne.... 2.500 €uroa on pieni panostus, jos aikoo saada pelastettua edellisestä kusetuksesta saamansa rahat, joten kaikki keinot on käytettävä. Ja toisekseen rosiksia odotellessa voi aina netota noilla muilla oheistuotteilla osakkaille vähän lisähyvitystä pellenä olemisesta.

        On se vaan ihmesakkia noi capitaatit. Ne pitää Hannua nerona ja taitavana treidarina, mutta kuten muistamme, Hannuhan hävisi kokeilunsa (oliko jotain 200.000 €) opetellessaan valuuttakaupan alkeita. Nyt clubilaiset ovat niin täysin oppineita treidareita, että ovat ohittaneet jo paljon ihailemansa Hannunkin treidaritaidot valuuttakauppamarkkinoilla. Eli he ovat nyt Neron Neroja.

        Ja mitaan ette voi...


      • AdaFlink kirjoitti:

        ... liiketoimintakonsepti kovin vakuuttavalta vaikuta. En oikeesti voi ymmärtää, jotta miten tolla voi tienata. Paitsi, kuten joku tuolla aikaisemmin sanoi. Alkavat pitää tiheimmin maksullisia hurlum-hei-kokouksia ja kaikenlaisia seminaareja/koulutustapahtumia yms. hömppää. Lisäksi aina jossain vaiheessa höynän pitää päivittää itsensä organisaatiossa ylemmäs, että rahantulo senkun vaan lisääntyisi. Riskit pääfirma on minimoinu itseltään täysin.

        Kait ne myös jotenkin aikoo vedota tulevissa oikeudenkäynneissä, että "katsokaa nyt! Kyllä meille oli tulossa toimiva tuote, jos vaan olisi saatu kehitellä se loppuun asti.... jne.... jne.... 2.500 €uroa on pieni panostus, jos aikoo saada pelastettua edellisestä kusetuksesta saamansa rahat, joten kaikki keinot on käytettävä. Ja toisekseen rosiksia odotellessa voi aina netota noilla muilla oheistuotteilla osakkaille vähän lisähyvitystä pellenä olemisesta.

        On se vaan ihmesakkia noi capitaatit. Ne pitää Hannua nerona ja taitavana treidarina, mutta kuten muistamme, Hannuhan hävisi kokeilunsa (oliko jotain 200.000 €) opetellessaan valuuttakaupan alkeita. Nyt clubilaiset ovat niin täysin oppineita treidareita, että ovat ohittaneet jo paljon ihailemansa Hannunkin treidaritaidot valuuttakauppamarkkinoilla. Eli he ovat nyt Neron Neroja.

        Ja mitaan ette voi...

        olla jotain muuta kuin hurlumhei.
        Muutenhan EOK saattaisi leimautua osaksi koko Wincapita systeemiä ja komealta kalskahva nimi tahraantuisi.
        Mitenkähän muut EOK jäsenet on saatu rauhottumaan järjestön näin uskaliaissa liikkeissä?


      • Shahov

        "uuden capitan jäsenet maksavat vain voitoista."

        Näinhän he ovat ilmoittaneet. Kuitenkin näissä affiliate,eli kumppanuussopimuksissa ilmeisesti ansaitsee provikat pelkästään sillä että käyttäja rekisteröityy ja pelaa/sijoittaa kohdesivustolla. Näin siis ainakin pokerialustoilla,käytäntö voi olla eri valuutta-alustoilla.

        Eli WISH tulot muodostuvat jäsenmaksuista,lisenssisopimuksista,affiliate provikoista,hurlumhei kokouksista ja pelaajien mahdollisista voitoista?? Ei näillä ehkä miljonääriksi pääse mutta tarpeeksi isoilla volyymeilla saa varmasti sopparahat tienattua.

        Siis WISH:in pojilta on mainio idea hyödyntää valmistaa kohderyhmää linkittämällä heitä treidaamaan eri alustoille ja käärimällä riskittömästi rahaa pelihimoisten tunkkien kustannuksella.


      • sunlin
        Shahov kirjoitti:

        "uuden capitan jäsenet maksavat vain voitoista."

        Näinhän he ovat ilmoittaneet. Kuitenkin näissä affiliate,eli kumppanuussopimuksissa ilmeisesti ansaitsee provikat pelkästään sillä että käyttäja rekisteröityy ja pelaa/sijoittaa kohdesivustolla. Näin siis ainakin pokerialustoilla,käytäntö voi olla eri valuutta-alustoilla.

        Eli WISH tulot muodostuvat jäsenmaksuista,lisenssisopimuksista,affiliate provikoista,hurlumhei kokouksista ja pelaajien mahdollisista voitoista?? Ei näillä ehkä miljonääriksi pääse mutta tarpeeksi isoilla volyymeilla saa varmasti sopparahat tienattua.

        Siis WISH:in pojilta on mainio idea hyödyntää valmistaa kohderyhmää linkittämällä heitä treidaamaan eri alustoille ja käärimällä riskittömästi rahaa pelihimoisten tunkkien kustannuksella.

        on näkyvästi mukana ja toiminta laillista niin kyllä se silti aika likaista ja kunniatonta sopparahaa on.
        Jos kaikki jäsenet tämän siunaa niin ihmettelen suuresti.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe