Terve!!
Löytyiskö täältä apua, kun mun pitäs saada sellainen "jätä kommentti" -palsta omille sivuille, että miten semmosen sais? Palvelin tukee kaikken maailman php:t ja sun muut tietokantajutut, että siitä se ei oo kiinni.
Mää tarvisin semmosen aika pikaisesti.
Toinen asia on, että miten saan sellaisen jutun, että esimrkiksi, jos sivuillani on tiedosto, jonka voi ladata, niin miten sen tiedoston yleensä sa siihen ja miten muuten toimitaan? Ja lisäksi, että jos haluan sellaisen toiminnon, että täytyy laittaa jokin koodi, ennen kuin kyseistä tiedostoa voi ladata, niin miten silloin toimin?
Ois kiva, jos sais apua.
kommentoi -palsta
Juhakki
1
209
Vastaukset
Niin kai tässä nyt sitten pitäisi se ohjelmointi opetella, ja PHP:tä suosittelen tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm40644- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457