Eli tilanteeni on seuraavanlainen, olen aloittanut seksielämäni 17 v ja tähän ikään mennessä (olen 18v ) seksikumppaneita on kertynyt neljä. Olen vain kerran harrastanut yhden illan jutun ja muuten olen ollut suhteessa. Kaikki ovat olleet siis naisia ja olen itsekkin nainen. Viimeaikoina mieltäni on kuitenkin alkanut vaivata, jos olenki voinut saada jonkun taudin koska eipä naisten kesken paljon voi suojautua seksissä. No nyt haluaisin mennä testeihin ja ongelma on se että, kuinka paljon testit maksaa ja onko Pori - Tampere seudulla kenties jotain ilmaiskliniikkaa? Ja olen lukenut ettei testejä ilman varsinaista epäilystä suostuta tekemään?
Apua!
Minä 91
3
867
Vastaukset
- 12589899+
sukupuolitautitestit ovat ilmaisia julkisen puolen sairaaloissa...
- ööööööööööööööö
minnekään sairaalaan mennä testattavaksi vaan omalle terv.asemalle TAI jos paikkakunnalla on iho- ja sp-tautien poliklinikka.
- sivistynyt
paree etsiä kolli,jolla -u--, -en muuten ymmärrä sellaista yhtään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 64934
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 88587
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 39500
- 41498
- 72473