Onko skorpioni mies..?

RapuN**

Onko skorpioni mies luotettava ja rehellinen kumppani?

12

4728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorppioni

No onhan se, mutta vaatii myöskin vähän omaa vapautta.Mutta kyllä siihen luottaa voi.

• Dionysos

Luotettavampaa ja rehellisempää saa hakea. Ilma- ja tulimerkit ovat usein ailahtelevaisempia kuin maa- tai vesimerkit. Mutta jokainen on yksilö, joten kannattaa kuunnella omia vaistoja.

• poo

Ei, skorpioni ei ole mies - se on eläin.

• -Q- n

Mulla ihan toinen kokemus.. Skorpioniin ei voi luottaa eikä hän rehellinen ole.

• lasiprinsessa

On ihan yhtä luotettava ku mikä muu tahansa horoskooppi. Useimmat jotka kokevat pettymyksen kostavat. Voipi olla että olet sellaisen häijyn kohteeksi joutunut, ja voi olla että itse aloitit.

• lasiprinsessa

Omien kokemusteni mukaan on kyllä. Riippuu tietenkin miten jotkut ulkoiset seikat vaikuttavat persoonaan.

• kokemusta on

Ei sellainen ainakaan jolla on uranus yhtymässä aurinkoon.

• skorpionimies

Olen skorpionimies ja voin vakuuttaa että olen lojaali, luotettava ja ehdottoman uskollinen, mutta vain siinä tapauksessa että itse tunnen olevani suhteessa jonka vastapuoli on vakuuttavasti sitoutunut. Olen häpeämättömän mustasukkainen. En voi sietää että naiseni osoittaa minkäänlaista epälojaaliutta. Siis jos kaikki on hyvin, on kaikki varmasti hyvin. Skorpionimiestä parempaa saat hakea. Hän antaa sinulle kaikkensa mutta vaatii sinulta samaa.

• vai luotettava

jaa-a,

itse rakastuin skorpionimieheen joka vaati minulta kaiken mutta ei ollutkaan valmis vastaamaan huutoonsa - eli kun tuli vakava paikka, kysymys siitä, sitoutuuko minuun yhtä vakavasti mitä minä olin häneen sitoutunut, nosti kytkintä. on niitä miehiä, jotka tarvitsevat jatkuvasti vakuutteluja omasta viehättävyydestään, eikä yksi nainen voi tuota tarvettaan täyttää.

minä rakastin kaikilla niillä tavoilla mitkä ovat naiselle mahdollisia, annoin itseni täysin. samaan aikaan mies piti kolmea muuta naista - ehkä useampaakin, mutta noista kolmesta tiedän varmasti. kun kysyin asiaa, mies väisti, mutta sitten kun nuo naiset vahvistivat tietoni (ja pettyivät mieheen, olivat luulleet olevansa hänen ainoitaan), vähätteli koko asian - että olin ottanut hänet liian vakavissani.

ainakin tämä skorpionimies oli uskoton. hän sai minulta kaiken mutta ei antanut minulle lopulta muuta kuin syvän pettymyksen.

• ^BadGirl^

Skorpionille rakkaus edustaa alkuvoimaa, josta hän ei tule koskaan luopumaan.
      Hän todella uskoo ikuiseen rakkauteen, eikä hänen uskoaan pidä mennä
      ajattelemattomasti horjuttamaan. Rakkaus on pluto-ihmiselle yhdistelmä
      hellyyttä ja himoa. rakastuessaan tämä kovapintainen tunneihminen ei välitä
      vaikka rakastettu olisi pennitön maankiertäjä. Vaikka skorpioni saattaa
      harrastaa parisuhteen ulkopuolella kevyttä, leikillistä flirttiä, hän on
      kuitenkin erittäin uskollinen. Rakkaus on hänelle vakava asia, jonka kanssa
      ei pidä leikitellä. skorpionin tunteet voivat ehdottomuudessaan olla jopa
      pelottavia: hän on omistushaluinen, mustasukkainen ja vaativa. aito
      pluto-ihminen on nimittäin erittäin dominoiva, vaikka hän suhteen
      alkuvaiheessa saattaakin onnistua peittämään tämän ominaisuuden
      kiehtovampien luonteenpiirteidensä alle. Vaikka skorpioni katsoo
      oikeudekseen sättiä kumppaniaan kovillakin sanoilla, ulkopuolisten on
      sen sijaan parempi olla loukkaamatta skorpionin mielitiettyä. Hän
      suojelee ja kannustaa puolisoaan. Kumppanin hyvinvointi on skorpionille
      kaikki kaikessa, vaikka sitä ei ehkä usko kukaan, joka on kuullut tämän
      ivallisen hämähäkki-ihmisen julmalta tuntuvia lausuntoja. Todellisuudessa
      intohimoinen skorpioni on valmis pistämään vaikka koko elämänsä uusiksi
      tehdäkseen rakkaansa onnelliseksi. Samanlaista uhrautuvaisuutta on
      vaikea löytää edes muiden, hellämielisempinä pidettyjen aurinkomerkkien
      joukosta. Vaikka skorpioni on temperamenttinen tunne-ihminen, hän on
      monesti kykenemätön ilmaisemaan tunteitaan. Hellämieliset
      vedenmerkit- kalat ja rapu- olisivat terapeuttista seuraa tunteitaan
      tukahduttavalle skorpionille. Maamerkit- neitsyt, kauris ja härkä- sen
      sijaan arkipäiväistäisivät terveesti skorpionin mystiikkaan taipuvaista
      elämää. "on järjenvastaista jakaa ihmiset hyviin ja pahoihin. ihmiset
      ovat joko hauskoja tai ikäviä"

• aurinko

Itse en skorpionia toista kertaa mun elämään kumppaniksi ottaisi. Ei minkäänlaista rehellisyyttä, luotettavuutta tai uskollisuutta.
      Intohimoisesti kyllä osaa näyttää miten paljon muka rakastaa. Vaatii paljon mutta itse ei osaa antaa mitään. Oman lapsenkin hylkäsi vapauden ja vieraissa käymisen vuoksi.

• scropioni

Itse scroppari miehenä vaadin suhteelta täydellistä uskollisuutta, mikäli käry käy isken vasten armoa tuntematta ja lopetan suhteen siltä seisomalta antaen toki ensin maistaa omaa lääkettään. Siinä on minun kostoni joka kerta. Vaikka miten sattuisi en jää roikkumaan tai anna anteeksi. Unohtaa voin anteeksi en anna ikinä. Joten neidit älkää pettäkö scropparia käy huonosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2559
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      37
      1557
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1473
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1353
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1194
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      25