Pitääkö akku aina irroittaa, jos autoa hitsataan, helmojakin tai oven alareunoja?
Pitääkö akku ottaa pois
9
620
Vastaukset
- --.-.-,-----.
otin irti kun hitsasin vanhaa mazdaa pohjasta,eipä ainakaan laturi hajonnut.
- 9877654
ota kaapelit irti kun hitsaat autoa. se on sellainen asia joka kannattaa tehdä aina autoa hitsatessa.
- JanneK_69
Lukuisia katiskoja on tullut hitsattua ilman akun irrotusta, eikä mitään ole mennyt rikki.
- PLOLIISI
AINA KENGÄT IRTI AKUSTA KUN HITSAAT!PALOVAARA!
- .........
Mikä palovaara muka
- frangröbba
......... kirjoitti:
Mikä palovaara muka
ei palovaaraa tai no voi ollakin kun laturi ei tykkää hyvää
- kerran,
unohtui akun kaapelit paikoilleen, laturi ei tykännyt siitä.
- rengasventtiili
tarvitse nykyautoista mitään kaapeleita ottaa pois akusta..
Ja sitäpaitsi, jos menet irroittamaan..Saat ohjelmoida niitten tietokoneet uudelleen merkkikorjaamossa..- akusta virtaa
hitsattava jossa on tietokone, minä kun kuvittelin että oli kyse -80 luvun tojoitista ja voortiloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859