Diabeetikot HUOM!!!

Veijo

10

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aito ihminen D1

      on kuin DONAD DUCK.

      silkkaa paskaa,

      Luota Suomen Diabetes Liiton julkaisuihin ja jätä trollin vinkit wc-paperin asemaan.

      • 15+20=35

        Diabetesliiton julkaisut ovat ok lukuunottamatta ruokavaliota koskevia asioita. Ruokavaliot edustavat ainakin kakkostyypin diabeetikolle tappolinjaa.


      • Veijo

        "Luota Suomen Diabetes Liiton julkaisuihin ja jätä trollin vinkit wc-paperin asemaan."

        Äläkä unohda uusia insuliinireseptiä että saat paikkailla oman terveytesi uhalla liiton hölmöilyt.


    • 214
    • D2 -herra

      käväiskääpä katsomassa vähähiilihydraatti-dieetti palstalla miten tämä Ruotsin lahja Veijo häiriköin palstaa !

      Voiko mieleltään noin sairasta henkilöä ottaa vakavasti missään ?


      Todella valitettavaa ,että sairaus on laajennut hänellä jo mieleen --eikä edes omaiset voi häntä kontroloida ?

      • täällä...

        Päätit sitten tulla myös tälle palstalle häiriköimään...


      • Veijo

        "käväiskääpä katsomassa vähähiilihydraatti-dieetti palstalla miten tämä Ruotsin lahja Veijo häiriköin palstaa !"

        Hyvä yritys häirikkö. Se että minä kirjoitan asiallisia vastaukasia asiallisiin kysymyksiin ja välitän puolueetonta tieteellistä tutkimusmateriaalia on sinun mielestäsi häiriköintiä.
        Teitä häirikköjä näkyy riittävän tällekin sivulle ja ylläpito hurraa kun saadaan ehkä tämäkin sivusekaisin.


      • R:va D 1
        Veijo kirjoitti:

        "käväiskääpä katsomassa vähähiilihydraatti-dieetti palstalla miten tämä Ruotsin lahja Veijo häiriköin palstaa !"

        Hyvä yritys häirikkö. Se että minä kirjoitan asiallisia vastaukasia asiallisiin kysymyksiin ja välitän puolueetonta tieteellistä tutkimusmateriaalia on sinun mielestäsi häiriköintiä.
        Teitä häirikköjä näkyy riittävän tällekin sivulle ja ylläpito hurraa kun saadaan ehkä tämäkin sivusekaisin.

        tämä ruotsin lahja-häirikkö ( nimim veijo ) sotkee koko palstan ja kohta käy samoin täällä.


    • Eedwardo

      Kiitokset vinkistä. Tilasin kirjan, joka tuli eilen postitse kotiin.
      Luen kun ehdin.

      Johtanee mm. siihen, että aamisaileivästä jää leipä pois.

      • Veijo

        Kirjoittappa jossain välissä mitä mieltä olet kirjasta ja mihin se sinun kohdallasi johtaa.

        Koska tiedän mite LCHF ruokavalio vaikutaa veren sokeriin niin voin vain onnitella hyvästä päätöksestä.
        Kirjoita jos olet eri mieltä kokeiltuasi.
        Tulos näkyy erittäi nopeasti. Jos olet D1 niin muista vähentää insuliinia ensimmäisestä päivästä ja mittaa useasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe