Spreadshirt - kokemuksia?

Kiira82

Onko kokemuksia Spreadshirtistä?? Kuinka nopeasti toimittaa tilauksen perille ja onko t-paitojen laatu ollut hyvä?? Huomasin myös, että jonkinlaisella arvosetelillä saisi alennusta ym. - mistä näitä arvoseteleitä löytää?? Kiitos.

53

43532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plas

      Spreadshirtin paidat :D Tosin digikuva painatukset haalenee..kyllä ne iha käyttökamaa on

    • Kalle75
    • laukkumummo

      Tilasin tuolta laukun omalla kuvalla ja hyvä oli. Toimitus oli ok ja muutenkaan ei mitään ongelmia..
      Laadusta en osaa niinkään sanoa, mulla ollut laukku nyt 2kk käytössä eikä kuva ole yhtään haalistunut tai mitään.
      Voin kyllä omalta osaltani suositella.

      • tmhtr

        Olen tilannut tuolta muutamia paitoja ja vaikuttavat ihan laadukkailta. Innostuin jopa perustamaan tuollaisen spreadshirt shopin: http://www.smutchclothing.com


    • hshs

      mielissään suunnittelin ja peläten maksoin paidan.. :D ja kumma kyllä, postista tuli aivan ihana paita joka oli odotettuakin parempi. reilu viikko meni että tuli.
      Hyvä kokemus. voisin tilata toistekin.

      • QAAMOS masennusta?

        Muutamia tullut tilattua (t-paitaa, hupparia, pitkähihaista) ja laadukasta on ollut. Innostuttiin porukalla niin paljon että pistettiin oma kauppa pystyyn www.QAAMOS.com

        Lähipiiristä löytyy monta kiinnostunutta graafikkoa eikä tuo kaupan perustaminen liian vaikeaa ollut, joten miksipä ei. Ainoa haaste on grafiikan vektorointi, mutta sekin näkyy onnistuvan kun aikansa opettelee.


    • jdsahdkfu

      Jos maksaa tilisiirrolla, tuleeko siihen joku pankkipalvelumaksu päälle? Vai eikös toi tili ole suomalainen?

    • Toimiiiiii

      Spreadshirt toimii hyvin. Tilasin joululahjaksi kaksi t-paitaa. Ohjelma millä voi paitaa suunnitella on kyllä parhain mitä minä netistä löysin. Palvelu toimii (tosin ainakin 7-8 työ pv ennen joulua kannattaa tilaus laittaa sisään).

      Talohan on Leipzig:ssa Saksassa joka tän kaupan ja paidan tekee. Ei Suomessa. Vouchereita näyttää olevan millä toimituskulut voi kuolettaa.

    • nstm

      Itse olen tilannut pari paitaa ja vaikuttaa laadukkailta. käytin toista salilla ja pesin usein ja silti printti vielä kuin uusi.
      Katsokaa valikoimaa www.nstmclothing.spreadshirt.fi

    • Hmmmmmmmmm...

      Jos laitan paitaani kuvan joka on neliö, ja se on mustavalkonen, nii tuleeko siihe paitaa loppujenlopuks se pelkkä musta kuvio? Kiinnostaisi pirusti tilata sieltä, mutta en halua jos siihen paitaan jää se "neliö".. Paita olisi siis valkoinen ja haluamani logo musta.

      • sup1

        tuliko minkälaisena vai tilasitko ollenkaan?


    • --------

      Tilasin joskus kuvion, jossa omenan kuva ja sisällä kuvion päällä teksti. Pesussa kirjaimet irtoilivat.
      Suosittelen käyttämään pesupussia ettei viemäri tukkeudu.
      Paita oli kyllä hyvälaatuinen ja omenakuvio säilyi.

    • Paitatilaaja

      Kauanko toimitus kesti? 7-9pvää?

      • ,,,,,,,,,,

        Kaksi päivää ilmoituksesta" maksettu ja postitettu", suoraan postiluukkuun, josta olin tyytyväinen.


    • Jasoon

      Sivuilla oli, että toimitus Suomeen ehtii jouluun mennessä, kun tilaus on tehty viimeistään 15.12. Eipä ehtinyt, eli paska maku jäi.

    • Zombee

      Olen tilaamassa hupparia missä on logo selässä. Logon taustalla on valkoinen pohja jota en halua huppariin koska huppari on musta ja haluaisin pelkän logon. Onko tietoa minkälaisena nämä "oma kuva" logot tulevat vai pitääkö erikseen tehdä leikekuva?

    • treenaaja

      Hyviä kokemuksia pelkästään. Paras Suomikauppa ( ja laajin valikoima) on mielestäni www.treenipaidat.com. Tuolta tullut tilattua muutaman kerran. :)

    • emploo

      Itse tilasin hupparin omalla tekstillä ja todella hyvä on. Toimitusaika oli suht.koht nopea reilu viikko. Joskus on saanut odottaa jopa yli kolme viikkoa joiltakin muilta.

    • hmmmh

      Hupparin mustasta vetoketjusta ainakin lähti väri nopeasti irtoilemaan ja esiin tuli metallinväri...

    • eikiitos2134567432

      Yritin tehdä kyseiseen Spreadshirttiin oman "kaupan" jossa olisin myynyt paitoja. Kokemus oli karmea. Sivustolla navigoinnista tehty yhtä helvettiä. Samoin tuotteiden luominen oli salatiedettä; designin lataamisen jälkeen ei käryäkään siitä, miten samasta paidasta voi laittaa samaan aikaan sekä naisten että miesten versiot ja koko kauppa bugasi ja vilkkui välkkyi. Keskustelufoorumi saksankielinen, ei suomenkielestä tukea ym. Hermot meni koko saitin kanssa tapellessa niin suljin käyttäjätunnuksen.. En suosittele rekisteröitymään. Tuotteista itsestään en tiedä minkälaisia ovat.

    • tomaattisilmä

      Voiko tuolta tilata netistä kopioiduilla kuvilla paitoja? Esim. jostain elokuvasta jonkun henkilön kuva jne.

      • Marke1000

        Tekijänoikeus huom - kuvan ottaja, kuvan omistaja, henkilö itse.


    • Köyhäopiskelijanuori

      Kelasin just että jos pistän jonkun kuuluisan vaatemerkin esim. Adidas, nike jne. logon kuvan huppariin. Onkohan se mahdollista, koska kaikki nää oikeet merkkihupparit maksaa niin helvetisti. Ps. Tiedän myös sen että se on laitonta sun muuta, mutta onko se niin tarkkaa mitä kuvia tai logoja he eivät saa painaa vaatteisiin siellä?

      • weweweweweewew

        Tuskinpa painattavat mitään tekijänoikeuksien alaisia logoja.


    • Jeesjees2017

      Toimii! Ei halvin mut ihan hyvä!

    • Jaaaakko

      Olen tilannut pari kertaa treenipaidat.comista - laatu on hyvä

      • 1kaks1kaks

        En halua treenipaitoja


    • Hahhhejdkkfllf

      Yleensä kun oman paidan suunnittelee varsinkin vetoketjullisen. Ei paitaa voidakaan yllättäen painaa ja kun lähettää uuden vision paidasta jää paita toimittamatta mutta rahat sentään palautetaan... Ei niistä paidoista saa oman näköisiä...

    • Toimiihyvin

      Höpö höpö juttuja. Kyllä sieltä tulee sellaset paidat kun pitääkin!

    • Bongasin

      Seitsemän vuotta vanha kysymys, mutta vastaanpa silti kun olin nyt itse suunnitellut ostavani sieltä. Bongasin sivun huijaussivuksi kassalla kun tämä lause tuli vastaan 05.07.2017: "Oletko sinulla jo käyttäjä? Kirjaudu sisään".

      En aio antaa luottokorttini tietoja tälle sivulle, enkä suosittele että te muutkaan sitä tee.

      • vähändaijutyyppi

        Mitä vittua sä selität?


      • kallelaa

        kai kun sen on raaka suomennos englannin kielisestä sivusta


    • kaikkikooditkäyy

      Kellään alekoodeja?????

    • ApuApustaja

      Printit oli todella huonon väriset ja laatuiset. Paidat haisi myrkylle kun paketista ulos otti. Laitoin pesukoneeseen ja printit irtoili ekan pesun jälkeen. En päässyt käyttämään T paitoja kertaakaan printeillä ilman että niissä oli reikiä.

    • Joululahjat_mönkään

      Voin vahvistaa, etteivät painolaatu ja paidanlaatu olleet huippuja, paita näyttää heppoiselta ja halvalta. Pesua en ole vielä kokeillut, ja se hirvittää jo etukäteen.

      Kaduttaa, että tilasin enkä suosittele toisillekaan.

    • lilyai

      Juuri sain paketin, 9 päivää tilauksesta oli postilaatikossa, näyttää tuote ainakin siltä miltä pitikin eli toistaiseksi ainakin hyvin tyytyväinen :)

    • shoppaaja

      Premium t-paidat ovat hyviä, kestäneet kauan.

    • munkauppa

      https://shop.spreadshirt.fi/jonskun-myymala/ jos kiinnostaa niin käykääpä ostamassa vaikka lippis tai muki. arvostaisin koska mun youtube kanavan logo noissa tuotteissa

    • OnkoIlmainen

      Joutuuko jotain maksamaan jos ns myy tuotteita tuolla?, eli jos ny rekkaan tuonne ja suunnittelen vaikkapa t paidan niin tuleeko siitä jotain maksuja myyjälle ?.

    • Carwayali

      Onko kokemusta, jos rupeaa painattamaan omilla kuvioilla t-paitoja eli oma shop tuon Spreadshirtin kautta. Tarkoitan tuota yrittäjä tiovolia Suomen lupa- ja välistävetäjien kanssa. Ne verot, ja mitkä? Jääkö käteen mitään. Jos olisi ihan fakta tietoa jollakin? Kiitos!

    • SKNyman

      Nimittäin sain postitusvahvistuksen jo 19.9 mutta mutta paitulia ei ole vieläkään kuulunut ja eletään 1.10.2018 Onko posti sössinyt pahemman kerran Kertokaa?

    • zooba

      Mulle tuli ilmoitus postitettu ja maksettu millon ja mihin se luultavasti tulee

    • Mukikaupoilla

      Onko kukaan tilannut mukeja?

    • Anonyymi

      Onko kokemuksia suunnittelusta ja myymisestä sivustolla?

      Kiitos:)

      N-77

      • Anonyymi

        Juu on, kun aloittaa tuon spreatshirt homman, niin kannattaa muistaa että ani harva menestyy sillä, eli tienaa hyvin. Sillä tienaa taskurahoja. Toinen asia mikä mielestäni kannattaa muistaa kun suunnittelee omia kuvia, että lataa sinne vain jotain jonnin joutavia kuvia tai tekstejä, kuvia ja ideoita kopioidaan siellä armotta


    • Anonyymi

      Voiko ensin testata et kiinnostaako ketään designit? eli jos teen spret kaupan ja laitan vaikka yhden kuvan myyntiin, nii pitääkö tilitiedot yms laittaa heti, vai voiko joku ostaa esm lippiksen johon valitsee minun tekemän kuvan vaikka en ole vielä tilitietoja antanut?. Eli haluisin tetata ensin et kiinnostaako ketään.

    • Anonyymi

      Vanha kysymys, mutta itselleni juuri nyt ajankohtainen aihe.

      22.11.2020 tilasin ja paketin arvioitiin olevan 2.-3.12. postilaatikossa. No eipä ole vielä näkynyt...

    • Anonyymi

      Ostin kyseiseltä yritykseltä lahjamukin johon piti tulla omaa teksiä muki. Mukin hinnaksi tuli yli 40 euroa. Kaikkia tekstejä ei tullut ja kuvat puuttui. Mukissa valmistusvirheitä. En suosittele.

    • Anonyymi

      Hyvältä näyttää. Tullut musta college jossa punainen teksti. Näyttää hyvältä ja vahvalta. Hirvittää vähän miten käytössä sujuu.

    • Anonyymi

      Maksun ottivat, tuotetta ei muka löydy vaikka tilausvahvistuskin tuli. En suosittele.

    • Anonyymi

      Joka kerta tilatessa jotain vialla. Kuvat vinossa tai värit aivan eri sävyisiä, esim. punainen pinkkiä tai musta harmaata, puhumattakaan siitä ettei kokotaulukot ikinä pidä paikkaansa. Täysiä amatöörejä koko puljun sakki, kannattaa tilata muualta jos arvostaa rahojaan ja aikaansa.

    • Anonyymi

      Ite tilasin lahjaksi paidan js voin kyllä suositella muillekkin! Maksoin maksun ”etukäteismaksulla” jossa makdoin verkkopankkimaksulla heidän tililleen rahan ja odotin muutaman päivän että maksu meni perille. Tuli vahvistusviestit ja kaikki siitä että maksu oli vastaanotettu ja olin huojentunut koska en yhtään tiennyt miten systeemi toimii. Sitten lähettivät tuotteen parin päivän sisään ja paita ilmestyi postiluukusta 3 päivää ennen arvioitua saapumista! On laadukkaan olone ja hintalaatusuhteeltaan hyvä!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe